sokka 30.09.2005 17:42:51 | |
---|
onko tietoa/kokemusta, miten maadoittamaton pistorasia vaikuttaa putkivahvistimen saundiin ja toimivuuteen? |
ReBeat 30.09.2005 17:46:27 | |
---|
Sydämen toimintaan se voi huonolla tuurilla vaikuttaa lamaannuttavasti, mutta sen varmaan jo tiesitkin. Soundiin tuskin vaikuttaa, mutta hurinaa voi mahdollisesti tulla. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Ekku01 30.09.2005 18:34:59 | |
---|
Sydämen toimintaan se voi huonolla tuurilla vaikuttaa lamaannuttavasti, mutta sen varmaan jo tiesitkin. Soundiin tuskin vaikuttaa, mutta hurinaa voi mahdollisesti tulla. Jeps. Humbucker -kepitkin hurisevat hiukan jos maadoitusta ei ole, ja etenkin jos kitaran häiriösuojaus ei ole kunnossa. |
Black Star 30.09.2005 18:41:31 | |
---|
Jeps. Humbucker -kepitkin hurisevat hiukan jos maadoitusta ei ole, ja etenkin jos kitaran häiriösuojaus ei ole kunnossa. Todeksi todettu. "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
Jag 30.09.2005 19:10:41 | |
---|
Pitäsköhän itekki oma klassikki lyyä tohon maadotettuun? "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |