Tämä kitara minulle myytiin sillä uskolla että olisi oikea hevikitara(1450€). Aika kallis kyllä jos ihan listahinnan maksoi... meinaan vaan että tuollaisen voisi saada halvemmallakin kun tinkailee :) No mutta, kaikinpuolin helkkarin hyvä skeba.
Olen Iron Maiden fani ja siksi halusin Maiden kepin, mutta kun katson Maidenin videoita niin ei niillä ole mitään humbuugeria eli tupla mikkejä takana. Kuten on todettukin, heillä tosiaan on yksikelaisten mikkien kokoiset humbuckerit hyvin usein Stratoissaan. Eli tällainen:
http://www.musicdealer.com.pl/sdunc … rzetworniki/fender/shr_1n_white.jpg Onko kusetettu aloitteliaa vai enkö kertakaikkiaan ymmärrä yhtään mitään. Kitarassa ei ole kusetettu, mutta hinnassa on. Tuolla Stratolla yhdessä Marshall JMP-1 etuasteen, 50/50 päätteen ja Marshall 4x12" kaapin kanssa pääset niin lähelle Iron Maidenia ettei ole tosikaan.
Millä stratoilla Maidenin porukka soittaa. Näille huippunimille taidetaan ihan CustomShopissa valmistaa käsityönä nuo soittopelit. Murraylla on ainakin hyvin usein "Standard" Stratocaster missä on Floyd Rose talla.
http://www.nolifetilmetal.com/images/maidenlivedave.jpg Tuossa skebassa näyttäisi olevan "aito" humbucker kaulassa ja todennäköisesti tallassa myöskin.
Gersillä on normaali Fender Synchronized Tremolo (eli se tavallinen stratotalla) ja mikkeinä 3 x Seymour Duncan Hot Rails.
Adrian soitteleekin sitten vähän millä sattuu. Ibanez Destroyerilla, Gibson LP Customilla, Stratoilla missä on floikka tai normi stratotalla... mikkeinä usein Duncanin Hot Rails noissa stratoissa tai vastaava. En muista olisko Ibanezissa ollut Marzion Super Distortionit...
Olisin kiitollinen vastauksesta vähän viisaimilta. Kiitos. Onko tämä minun kitara asiaa vai ei? Kitarasi on täyttä asiaa... minä ainakin suurena Stratocasterien ystävänä olen hieman kateellinen :)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii)