Aihe: Millä Petrucci soittaa??
1 2
kknd
29.09.2005 15:07:49
mikä kitara petrucilla on??
Sormet kuin kyrvät!!
nahkalipsi
29.09.2005 15:08:18 (muokattu 29.09.2005 15:13:40)
oiskoha joku ibanez jpm100 pX...

edit: edit
edit2: niin ei taida enää soitellakaan ibanezeilla...?
meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti !
WinterMad
29.09.2005 15:10:59
Muistaakseni sillä oli joku Music Manin (?) Petrucci Signature...
We are the champions! - Me olemme herkkusieniä!
kknd
29.09.2005 15:11:32
niin mutta minkä merkkinen:D
Sormet kuin kyrvät!!
jogo3000
29.09.2005 15:12:39

Ajattelin käyttää tämmöistä lähdettä:

http://www.johnpetrucci.com/ebmm.html
"Muut jutteli lepposia soffalla, Jogo tilutti sielä nurkassa synkkiä säveliä..." -Bonham
PoLFus
29.09.2005 15:12:51

Juuri tuossa luki, Music Man.
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
R2
29.09.2005 15:15:56

Jesus Christ Signature Series 7H

-Elämänpuu otelauta
-Apinanleipäpuu body
-Biblia Locking tuners

Onko kellään muuten OLP:n Petrucci halpismallista kokemuksia?
Keep it cool Eskimo
Ze Kink
29.09.2005 15:29:34
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Ze_Kink&image_id=10784930
Paitsi ettei enää soita tuollasilla. Sitä signature Music Mania en ole testannut, Olpista on sen verran kokemusta että näin sellasen joskus ja kaula näytti tosi ohuelta.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Mrezzye
29.09.2005 15:34:44

Juuri tuossa luki, Music Man.

Ai Harley Benton Music Mankö?
zeme
29.09.2005 15:43:27
Ai Harley Benton Music Mankö?

hahaha, todellakin.

Sen verta on siitä John Petrucci Olp kopioo tullu testattua, että ihan samantuntunu se on käteen kuin alkuperäinen MusicMan John petrucci singature. Siis kaula on samnlainen ja tällee, elektroniikan osalta en osaa sano mitään, kun omaan vahvistimeeni, tai siis samnaliseen vahvistimeen en ole päääsyt kokeilemaan kopiota sekä alkuperäistä. Soittotuntuma on sama, eri todellä hyvä mielestäni. Sopivan ohut kaula ja pitää vireen loistavasti kopio kitaraksi, eli ei mene epävireeseen vaikka kuinka yrittää tehä kaiken maailman floikka tempput. Juuri näin.
No problem.
R2
29.09.2005 15:48:29
hahaha, todellakin.

Sen verta on siitä John Petrucci Olp kopioo tullu testattua, että ihan samantuntunu se on käteen kuin alkuperäinen MusicMan John petrucci singature. Siis kaula on samnlainen ja tällee, elektroniikan osalta en osaa sano mitään, kun omaan vahvistimeeni, tai siis samnaliseen vahvistimeen en ole päääsyt kokeilemaan kopiota sekä alkuperäistä. Soittotuntuma on sama, eri todellä hyvä mielestäni. Sopivan ohut kaula ja pitää vireen loistavasti kopio kitaraksi, eli ei mene epävireeseen vaikka kuinka yrittää tehä kaiken maailman floikka tempput. Juuri näin.

Ja se taisi olla 6-kielinen, mikäli oikein muistan netistä katsoneeni. Enpä usko, että OLP:lta koskaan tulee 7-kielistä versiota, mikä kyllä heti menisi ostoslistalle.

Itse joskus kokeilin OLP:n VanHalen mallia ja oli todella hyvä soittotuntuma kaikin puolin.

OLP:lla taisi olla joku baritonkin..
Keep it cool Eskimo
barnabas
29.09.2005 15:50:15
mikä kitara petrucilla on??

Sähkökitara
THV-Klubi #46+2
Mrezzye
29.09.2005 15:55:36

Sähkökitara

Kyl sil on akustinenkii, mä oon nähny!
zeme
29.09.2005 15:58:39
Ja se taisi olla 6-kielinen, mikäli oikein muistan netistä katsoneeni. Enpä usko, että OLP:lta koskaan tulee 7-kielistä versiota, mikä kyllä heti menisi ostoslistalle.

Itse joskus kokeilin OLP:n VanHalen mallia ja oli todella hyvä soittotuntuma kaikin puolin.

OLP:lla taisi olla joku baritonkin..

Olisi se hienoa jos Olpilta tulisi se Petruccin 7-kielinenki kopio. Itsellänikin menisi samantien ostoslistalle.
kyllä olpilla on se Silhouette baritoni kitara kopio. Sitä en ole päässyt testaamaan, ja olen ajateluut ostaa sen, kun sattuu oleen nii halpakin.
No problem.
Kimmo72
29.09.2005 16:20:18
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Ze_Kink&image_id=10784930
Paitsi ettei enää soita tuollasilla. Sitä signature Music Mania en ole testannut, Olpista on sen verran kokemusta että näin sellasen joskus ja kaula näytti tosi ohuelta.

Niin siis tämmösillä :p
http://irc-galleria.net/view.php?ni … k=Dream_eater&image_id=10108899

Sori. Oli pakko.. Poistun
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1
oiva tumpeloinen
29.09.2005 17:08:53
Kuten sanottu se kitara on Ernie Ball Music Man John Petrucci Signature (on muuten aikas mukava kertoa toi merkki. Hätäisimmät on lopettanut kuuntelemisen jo puoleen väliin :)).

Petruccilla oli muuten keikalla mukana 2kaulainen versio aiheesta. Toinen kitara, mitä ei mallistosta löydy, oli vaahteraotelautainen JP6.

JP6:sen paras puoli, IMO, on piezo. Yllättävän toimiva ja toimii haluttaessa myös A/B-boksina vahvistimille. On se muutenkin toimiva keppi, ei sen puoleen.....mikit on kyllä yllättävän pienitehoiset (mikä ei välttämättä tarkoita huonoa).
Boltsa
29.09.2005 17:16:23
Sitä oon vaan miettinyt että miten tollasella "normaali"tallalla pystyy tekeen sitä samaa "tärinä"hommelia (en tiedä mikä nimi on) eli siis "huitaisee" kädellä kampea niin se talla tärisee hetken aikaa ja se kuulostaa sellaiselta hassulta. Anyway, et floikalla ton tajuaa ja osaakin jotenkin mutta kun Petruccilla on se ainakin normaalilta näyttävä talla ja silti sitä tekee..
Boltsa
Mrezzye
29.09.2005 17:20:02

Sitä oon vaan miettinyt että miten tollasella "normaali"tallalla pystyy tekeen sitä samaa "tärinä"hommelia (en tiedä mikä nimi on)

Bar flutter
Volle
29.09.2005 17:26:53
Sitä oon vaan miettinyt että miten tollasella "normaali"tallalla pystyy tekeen sitä samaa "tärinä"hommelia (en tiedä mikä nimi on) eli siis "huitaisee" kädellä kampea niin se talla tärisee hetken aikaa ja se kuulostaa sellaiselta hassulta. Anyway, et floikalla ton tajuaa ja osaakin jotenkin mutta kun Petruccilla on se ainakin normaalilta näyttävä talla ja silti sitä tekee..

Jos normaalitallalla tarkoitat perinteistä vibrasysteemiä, niin senkin saa "kellumaan" ja kun sen poikeuttaa tasapainoasemasta, se alkaa heilahdella tuon aseman ympärillä ihan samaan tapaan kuin floikkakin.
Nam.
Hiku
29.09.2005 21:22:29
Niin onkos kellään minkäänmoisia kokemuksia tuosta OLP:n Petrucci versiosta?
Paskakin hevi on parasta! (tai se vähän riippuu).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)