Jorte Kariko 02.10.2005 17:47:46 | |
---|
kertokaa jotain hyviä overdrive pedaaleja.. kytken ne tämmöiseen louskuun laney tf 400 oisko mxr zakk wylde tai bossin jotain härpäkkeitä ei kummiskaan mitään överi jutskureita! ja kertokaa jos viittitte niin miten esim te käytätteniitä. |
McNulty 02.10.2005 17:49:31 | |
---|
onneksi näitä threadeja ei olekaan vielä... Trankkua on huono boostata millään... ja ei tuosta TF-sarjasen cleanistakaan ihmeitä saa aikaiseksi. Kokeile nyt miedompaan ja miksei rankempaankin menoon esim. Ibanez TS9 Tube Screamer tai vaikka Digitech Bad Monkey. "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
jari 02.10.2005 17:55:31 | |
---|
YAMAHA DI-10M II omakuvassa löytyy kitara on lyömäsoitin |
Jorte Kariko 02.10.2005 17:56:22 | |
---|
onneksi näitä threadeja ei olekaan vielä... Trankkua on huono boostata millään... ja ei tuosta TF-sarjasen cleanistakaan ihmeitä saa aikaiseksi. Kokeile nyt miedompaan ja miksei rankempaankin menoon esim. Ibanez TS9 Tube Screamer tai vaikka Digitech Bad Monkey. juu kyl mä sen olen jo kokenut, kuhan kyselen vaan... kun ihan hima soitos tosta lanarista ei lähe niin miellyttävää soundia, |
McNulty 02.10.2005 17:58:44 | |
---|
juu kyl mä sen olen jo kokenut, kuhan kyselen vaan... kun ihan hima soitos tosta lanarista ei lähe niin miellyttävää soundia, Oletko ajatellut vaihtaa vahvistinta? Meinaan esim. tuosta Vox AD30VT Valvetronixista saa helkkarin hyvät saundit kotisoitteluun. 30W tehoa pitäis kotosalle piisata. Yksi hyvä vaihtoehto parempien saundien metsästämiseen olisi myös Tech21 Trademark 60. Sillä pärjää jo reenikselläkin... ja soundit on oikeasti loistavat. Kun kun... ei tuolla säröpolkusimella kuitenkaan niin suuria ihmeitä Lanikan kanssa tehdä. Välttävät ja "OK" soundit siitä saa mutta ei loistavia. Laney myyntiin ja uusi vaffari vaan tilalle :) "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
Jorte Kariko 02.10.2005 18:04:15 | |
---|
Oletko ajatellut vaihtaa vahvistinta? Meinaan esim. tuosta Vox AD30VT Valvetronixista saa helkkarin hyvät saundit kotisoitteluun. 30W tehoa pitäis kotosalle piisata. Yksi hyvä vaihtoehto parempien saundien metsästämiseen olisi myös Tech21 Trademark 60. Sillä pärjää jo reenikselläkin... ja soundit on oikeasti loistavat. Kun kun... ei tuolla säröpolkusimella kuitenkaan niin suuria ihmeitä Lanikan kanssa tehdä. Välttävät ja "OK" soundit siitä saa mutta ei loistavia. Laney myyntiin ja uusi vaffari vaan tilalle :) joo olen säästämässä tässä kunnon pikku hima putki kaveriin! kuhan vaan jaksais säästää... |
Jungleman 02.10.2005 18:59:59 | |
---|
Barber Direct Drive SS. Montakohan kertaa olen jaksanut kehua sitä näissä ketjuissa... Mutta se on kotisoitteluun aivan paras. Säätövaraa on, toimii mainiosti trankkupelien ja putkivehkeiden kanssa, kuten myös MicroCuben ja Yamaha DG-Stompin edessä. Hinta uutenakin on erinomaisen hyvin kohdallaan, käytettynä saa satasen pintaan. Omaani en ole vienyt edes treenikämpälle kokeiltavaksi, kun se on niin kiva kotona. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 J-boy #5 |
Jaksu 02.10.2005 19:44:09 | |
---|
Mulla on bossin megadistortion, ja se on toiminu vallan mainiosti. rRAARh. |
J.RA 02.10.2005 19:58:41 | |
---|
Mutta se on kotisoitteluun aivan paras. Säätövaraa on, toimii mainiosti trankkupelien ja putkivehkeiden kanssa, kuten myös MicroCuben Eikö cube sellaisenaan muka riitä...? -Sellasta se vaan on- |
Mikaelo 02.10.2005 20:03:31 | |
---|
Mitä parempi vahvari sitä vähemmän patterihärpäkkeitä. Älä! |
Jorte Kariko 02.10.2005 20:25:33 | |
---|
minkähänlaisia olisivat tämmöiset vermeet: BOSS SD1 ZAKK WYLDE MXR |
Jungleman 02.10.2005 20:26:35 | |
---|
Eikö cube sellaisenaan muka riitä...? Jo vain. Mutta minä olenkin pedaalifetisisti, tulee alaston olo jollei pääse polkemaan soittaessa. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 J-boy #5 |