JMzz 01.10.2005 22:51:54 | |
---|
Juu vaikka aihe on loppuun kulunut niin ei noista vanhoista suoraa vastausta löytynyt. Eli tuo kombo on näillä näkyvin hankinnassa lähinnä nupin ja kombon olemattoman pienen hintaeron takia. Kuitenkin monet ovat valittaneet kombon oman kaiutinelementin kirkkautta, minkä itsekin totesin tässä taannoin. Saako tuota kirkkautta pois tarpeeksi putkien vaihdolla vai pitääkö tässä alkaa todellakin haikailemaan tuon nupin +kaapin perään. En vaan osaa päättää. Hintaa kuitenkin kertyy heti enemmän ja itse tarvitsen ainoastaan sen yhden 1x 12:sen siihen alle. - |
toxic 01.10.2005 23:04:29 | |
---|
Joku voisi samalla kertoa kuinka thunderin saa kuulostamaan hyvältä hevanderissa :) |
oiva tumpeloinen 01.10.2005 23:10:45 | |
---|
Joku voisi samalla kertoa kuinka thunderin saa kuulostamaan hyvältä hevanderissa :) Nyt taidat sohaista muurahaispesä..... -soundi lähtee sormista -vaihda koko roska pois -opettele säätämään sitä konetta -vaihda putket -vahvistimella ei ole merkitystä, koska soundi lähtee sormista ;) Noita ohjeita riittää vaikka loppuelämäksi luettavaksi. Alkuperäiseen kysymykseen. Se combo ja nuppi on kuuleman mukaan samanlainen kone. Vaihtamalla sen elementin pitäis asian hoitua. Saat kompensoitua vielä budjettia myymällä vanhan elementin pois. |
Dr. Muff 01.10.2005 23:31:46 | |
---|
Juu vaikka aihe on loppuun kulunut niin ei noista vanhoista suoraa vastausta löytynyt. Eli tuo kombo on näillä näkyvin hankinnassa lähinnä nupin ja kombon olemattoman pienen hintaeron takia. Kuitenkin monet ovat valittaneet kombon oman kaiutinelementin kirkkautta, minkä itsekin totesin tässä taannoin. Saako tuota kirkkautta pois tarpeeksi putkien vaihdolla vai pitääkö tässä alkaa todellakin haikailemaan tuon nupin +kaapin perään. En vaan osaa päättää. Hintaa kuitenkin kertyy heti enemmän ja itse tarvitsen ainoastaan sen yhden 1x 12:sen siihen alle. Pistävyyden saa pois hyvin. Samaa määrää bassoa ei tietenkään saa kuin isosta kaapista. Eikä välttämättä ole tarviskaan. Jollekkin voi olla. Tuumasta toiseen. |
mixu1 02.10.2005 00:19:28 (muokattu 02.10.2005 00:20:16) | |
---|
Saako tuota kirkkautta pois tarpeeksi putkien vaihdolla vai pitääkö tässä alkaa todellakin haikailemaan tuon nupin +kaapin perään. En vaan osaa päättää. Hintaa kuitenkin kertyy heti enemmän ja itse tarvitsen ainoastaan sen yhden 1x 12:sen siihen alle. Niin, mielipidejuttuja kai? Oma mielipiteeni sekä compojen ja nuppi/kaappi hommien kanssa pelanneena on se, että nuppi/kaappi on mulle aivan ylivoimasesti parempi. Tuo kirkkaus on pikkujuttu. "Aikaansa seuraava tulee aina ajan perässä" |
Abugali 02.10.2005 01:47:10 | |
---|
Kertokaas tässä samalla, että onko screamerin ja fireballin välillä minkälainen ero soundissa, kun hintaero ei kuitenkaan ole kuin joku 100euroa? |
oiva tumpeloinen 02.10.2005 01:55:51 | |
---|
Kertokaas tässä samalla, että onko screamerin ja fireballin välillä minkälainen ero soundissa, kun hintaero ei kuitenkaan ole kuin joku 100euroa? Eiköhän nyt olisi jo aika käydä kokeilemassa. |
Abugali 02.10.2005 02:10:35 | |
---|
Se on vaan siinä, että pitäisi matkustaa hirmuset matkat, kun ei täällä lähellä sellasia pelejä ole testailtavana. |
moottorisaha 02.10.2005 02:17:54 | |
---|
Joku voisi samalla kertoa kuinka thunderin saa kuulostamaan hyvältä hevanderissa :) Koita vääntää gain-hanikasta. Enemmän kaakkoon päin. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Jaskanpoika 02.10.2005 03:27:04 | |
---|
-soundi lähtee sormista TOTTA! Kaveri sai clean saundilla kuullostamaan screamerin esim. paljo hevimmältä kun mä saan screamerin kuullostamaan Hi Leadilla!11! Paremmat sormet.. Anteeksi näin Bar 15 illan jälkeen, oli pakko... Anijöööööööööö! |
JMzz 02.10.2005 10:48:49 (muokattu 02.10.2005 10:52:43) | |
---|
Se combo ja nuppi on kuuleman mukaan samanlainen kone. Vaihtamalla sen elementin pitäis asian hoitua. Saat kompensoitua vielä budjettia myymällä vanhan elementin pois. Mut onhan siinä vielä tietty se ero, että se kombo on avoin takaa. Mites jos sitten taipuisi rahat tohon nuppiin niin mikä kaappi siihen alle on hyvä. Monet käyttää tuota marsun 1936:ta. Itse en tarviis pakosta kahtaa elementtiä. Paha en pääse missään kuuntelemaan miltä se nuppi kuulostaa ton marsun kaapin läpi. - |
Niskamies 02.10.2005 11:01:22 | |
---|
Mut onhan siinä vielä tietty se ero, että se kombo on avoin takaa. Mites jos sitten taipuisi rahat tohon nuppiin niin mikä kaappi siihen alle on hyvä. Monet käyttää tuota marsun 1936:ta. Itse en tarviis pakosta kahtaa elementtiä. Paha en pääse missään kuuntelemaan miltä se nuppi kuulostaa ton marsun kaapin läpi. Marsun 1936 on hyvä ja varma perusvalinta. Se menee kuitenkin käytettynä kuin kuumille kiville, joten sellaista ei ihan heti löydä käytettynä, välttämättä. Marsun 1960 on myös hyvä perusvalinta. Sitä on torilla kokoajan, eikä se ole järin kallis 4x12" kaapiksi. |
JMzz 02.10.2005 15:27:27 | |
---|
Marsun 1936 on hyvä ja varma perusvalinta. Se menee kuitenkin käytettynä kuin kuumille kiville, joten sellaista ei ihan heti löydä käytettynä, välttämättä. Marsun 1960 on myös hyvä perusvalinta. Sitä on torilla kokoajan, eikä se ole järin kallis 4x12" kaapiksi. No 4x12" en tule ostamaan. Liikaa roudattavaa mulle ja en ainakaan tällä hetkellä tarvitse sellaista äänenpainetta ja basson määrää. Mites noi elementit tuossa 1936:ssa. Monet vaihtaa noi vintage 30:siin niitäkään en oo ite päässy testaa. En vaan nää järkeä ostaa kaappia jos siinä ei elementit miellytä. Sit ois sama melkein ostaa kombo ja pistää siihen se elementti. - |
Niskamies 03.10.2005 07:58:15 | |
---|
No 4x12" en tule ostamaan. Liikaa roudattavaa mulle ja en ainakaan tällä hetkellä tarvitse sellaista äänenpainetta ja basson määrää. Mites noi elementit tuossa 1936:ssa. Monet vaihtaa noi vintage 30:siin niitäkään en oo ite päässy testaa. En vaan nää järkeä ostaa kaappia jos siinä ei elementit miellytä. Sit ois sama melkein ostaa kombo ja pistää siihen se elementti. G12T-75:t on ihan jees peruskauraa. Siinä on sellanen pienehkö piikki ylämiddlessä mikä on joidenkin mielestä ärsyttävää. Toi elementtien vaihto tuntuu olevan nyt m.netissä sellainen trendi. Ei niitä pakko ole vaihtaa, hyvältä 1936 kuulostaa. |