WM 30.09.2005 21:40:12 | |
---|
tää on taas niiin Kumpi vastaan Kampi-kysymys: mutta ystävän kaa on tappelu, ku se väittää naamapunasena, että pitäs ostaa marsu, ku sillä soittaa niin moni huippu skebari, mutta itteeni kiinnostais cube-60.. se on mallintava ja mitä kaupassa kokeilin niin oikein loistava! ja marsua nyt ei sais varmaan hyvää alle 400e.. Että näyttäkää sille viisaammat että kohta sattuu Juhaa leukaan! Nii ÖÖöö!
Ja aina ei voi voittaa... |
SirElwood 30.09.2005 21:46:23 | |
---|
Noh, itse en marsun trankkua ottaisi missään tapauksessa. Huonoja kokemuksia niistä. Että tässä tapauksessa Cuben puoleen kääntyisin. Microkin on loisto vekotin. Nii joo, ja ei ne huippustarat kovin usein (koskaan) millään valvestatella soittele. Putkikoneet niillä taitaa olla kaikilla. Siis marshall miehillä. |
WM 30.09.2005 21:49:41 | |
---|
Nii. ja mua ei oikein kiinnosta soittaa va yhellä säröllä.. siis kaipaan vaihtelua.. :) Onhan marsujakin kehuttu, mutta nääh.. Cube kuulostaa ja näyttää hyvältä ja ei tarttee ostella mitään peduja liikaa :D Nii ÖÖöö!
Les Fender 30.09.2005 22:22:08 | |
---|
Transaistoorit ja Marshall on vähän kuin Harley Davidson sähkömoottorilla.. Jos transua haluat osta jokin muu kuin marsu. Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
WM 30.09.2005 22:34:13 | |
---|
niinno mä oonkin sitä mieltä että kyllä se cube ois (MULLE) parempi vaihto ehto.. se yks ei vaan tajua rumpujensa takaa :D Nii ÖÖöö!
oiva tumpeloinen 01.10.2005 00:18:57 | |
---|
Onhan marsujakin kehuttu, mutta nääh.. Cube kuulostaa ja näyttää hyvältä ja ei tarttee ostella mitään peduja liikaa :D niinno mä oonkin sitä mieltä että kyllä se cube ois (MULLE) parempi vaihto ehto.. se yks ei vaan tajua rumpujensa takaa :D Mitä sä enään mietit näitä vaihtoehtoja? Sulla kuitenkin on jo kirjoittelustasi päätellen aika vahva visio siitä, kumman vahvistimen haluat. Jos ostat Marshallin niin kohta todennäköisesti mietit, että miksi en ottanut sitä vahvistinta mikä oli enemmän OMAAN MIELEEN. Ei se rumpali sillä kuitenkaan soittele, eikä se Marshallkaan kuulosta välttämättä siltä miltä se kuulostaa niiden starojen käsissä. Niillä kun usein on vähän jotain muutakin muljutinta. |
N33m0 01.10.2005 01:38:10 | |
---|
cube 30:n omistajana ja marsun comboja testanneena, sanon cube ( 'o')-d[||] More Beer! |
J.RA 01.10.2005 08:12:50 | |
---|
marsu, ku sillä soittaa niin moni huippu skebari Vedä huolettaa vasemmalla naamaan...? Siis jos cuben soundit miellyttää niin missä se ongelmakohta on? Oikeasti, kannattaa luottaa rohkeasti omiin korviinsa eikä metsästää muusikoiden.netin raadin yleistä hyväksyntää! :) Ja kyllähän se cube ihan hyvä vahvistin on... ;) -Sellasta se vaan on- |
superfly 01.10.2005 09:40:13 | |
---|
Cube kuulostaa ja näyttää hyvältä ja ei tarttee ostella mitään peduja liikaa :D Voi kuulostaa hyvältä mutta ei taatusti näytä. Tuo on niin ruma kuin vahvistin vain voi olla :) "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
enema 01.10.2005 12:32:50 (muokattu 01.10.2005 12:33:42) | |
---|
Sun kaveris on kyllä auttamattoman pihalla. Transistorimarsut on aivan eri asia kuin vanhat putkimarsut, millä kuuluisat kitaroitsijat useiten soittavat. Mielestäni jokainen transistorimarsu jota olen testannut on ollut suhtkoht huono, ainakin säröjen puolesta. Cube 60 on jo ihan eri luokkaa. Voisinpa sanoa että melkeinpä parhaimpia trankkuvehkeitä tossa hintaluokassa. Osta cube ja vaihda kaveria. Elä kuuntele muita vaan osta se mikä miellyttää. Eskimo ninja deathmetal |
WM 01.10.2005 18:08:44 (muokattu 01.10.2005 18:09:44) | |
---|
Sun kaveris on kyllä auttamattoman pihalla. sitä mää sille toitotankin! Siis jos cuben soundit miellyttää niin missä se ongelmakohta on? Oikeasti, kannattaa luottaa rohkeasti omiin korviinsa eikä metsästää muusikoiden.netin raadin yleistä hyväksyntää! :) ongelma kohta onkin se ystäväni mielipide.. En siis tietenkään ole mikään koira joka tekee mitä se käskee! Mutta haluan teidän kertovan sen asian sille ku ei se mua usko... PS. hyvä sen on valittaa ku itte soittaa milleniumeilla (nyt pakollinen äksdee!) Nii ÖÖöö!
overtake 01.10.2005 19:46:18 | |
---|
Cube on varsin mainio kuutio vahvistimeksi. |
Chemo 01.10.2005 20:13:16 | |
---|
Mutta haluan teidän kertovan sen asian sille ku ei se mua usko... Mä sinuna tsekkaisin, mitä ne hyvät Marsut ovat ja mitä ne maksavat. Ja ovatko ne sitä, mitä sinä ja teidän bändinne tarvitsevat. On sitten enempi todellista tietoa siitäkin puolesta. Vahvistimesta ei todellakaan tee hyvää yksin se, että siinä lukee se Marshall. T. Kunnollista Marshall-soundia tarvitseva ja käyttävä Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
WM 01.10.2005 21:10:14 | |
---|
Cube on varsin mainio kuutio vahvistimeksi. joo sen olen huomannut.. pitäs mennä bändimme toisen kitaristin kanssa (joka omistaaa tyytyväisenä Voxxin) ja rumpalin kanssa kattelee sitä vahvaria kauppaan.. ja tietty porukat lompakko kädessä kans! Nii ÖÖöö!