Aihe: Engl Thunder comboon kanavanvaihtajaa/boostia.
1
Juuleppi
29.09.2005 22:10:18
Elikkäs tuli tos kesällä käyttöön Engl Thunder ja alkanu tuntuun Bossin ME-50 multiefektihärpätin aika turhalta säröjensä osalta, joten aattelin pistää sen myyntiin. Sit tuli mieleen et onko millään kanavanvaihtopedaalilla mahollisuutta saaha käyttöön kaikki 3 kanavaa? Ite oon ollu siinä uskos et tossa vois vaihtaa vaan crunchin ja leadin välillä. Tota heviäkin tulee kuitenki soitettua aika paljon, joten gainit on aika suurella. Niin suurella et crunch kanava säröytyy

Yhtenä vaihtoehtona mietin sitä et pietän gainin niin pienenä, että crunch säilyy puhtaana ja sit mätössä boostaisin lead kanavan säröä overdrive-pedaalilla. Mut tietoa tosta kanavanvaihto jutusta jos sais ennen ku alkaa tekeen päätöksiä. Kiitos.
Ei helv..ei saatn! Käsi missä?!?
MikkoPaskavasara
29.09.2005 22:17:09 (muokattu 29.09.2005 22:26:20)

Ööö... miten olis Englin omat kanavanvaihtajat? Ne tekee semmoisiakin, nääs.

EDIT: Tupla-ööö. Siis käytät niin paljon gainia leadikanavassa että kevyemmät kanavatkin säröytyy kunnolla? Helppo ratkaisu on käyttää vähemmän gainia -> soitto kuulostaa selkeämmältä ja rankemmalta muutenkin kun leikkaa mixistä paremmin läpi. Näin minun näkemykseni siis, kun omasta Thunderistani ei tarvitse pistää gainia kuin klo 12 kun kotieläimet syttyvät tuleen ja helvetin portit aukeavat.

EDIT: Tripla-ööö. Pitäisi varmaan jatkaa lääkkeiden syömistä, mutta siis onko ongelmasi se että haluat lead-kanavasta hypätä cleaneille? No sellainen onnistuu Englin kanavanvaihtajalla helposti.
Sex, drugs, rock n' roll and rubber chickens!
Juuleppi
29.09.2005 22:44:12 (muokattu 29.09.2005 22:44:51)
Pääasias gaini pysyttelee klo 14 paikkeilla. Clean kyllä pysyy varsin hyvänä mutta crunch kyllä säröttyy mikä ei ole yllätys. Mutta pääasiallinen kysymys oli juuri tuo että onnistunko pomppimaan kanavalta toiselle ja siihen tulikin vastaus. Nuo kaksinappulaiset pedaalit vaan hämää että voisi vaihtaa vain 2 kanavan kesken vaikka kanavia on 3. Tapahtuuko tuo sitten niin kuin vahvistimessa, että kun napit ovat pois päältä on päällä clean ja kun yksi nappi pohjassa tulee crunch ja kahdella napilla lead? Entä löytyiskö tolle vaihtajalle edullisempaa vaihtoehtoa? Tuntuis olevan hieman liikaa hintaa Enkelin omassa vaihtajassa.
Ei helv..ei saatn! Käsi missä?!?
MikkoPaskavasara
29.09.2005 23:44:03

Älä haasta oikeuteen jos olen väärässä, mutta uskoisin että muidenkin valmistajien kanavanvaihtajat sopivat.
Sex, drugs, rock n' roll and rubber chickens!
-K-
29.09.2005 23:45:49
Älä haasta oikeuteen jos olen väärässä, mutta uskoisin että muidenkin valmistajien kanavanvaihtajat sopivat.

Marshallin kaksinappisen ILMAN LEDEJÄ olen todennut thunderin kanssa toimivaksi ainakin.
Ei suotta elämys.
RandomHero
02.10.2005 21:35:28
Kyllä toimii lähes kaikki jotka vaan saat siihen kiinni. Tietysti on poikkeuksia.
Lines join in faint discord and the stormwatch brews a concert of kings as the white sea snaps at the beels of a soft prayer whispered
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)