petrin1 03.10.2005 16:18:31 | |
---|
elikkä olen kyllästynyt vanhaan 100w yamahaan..( se on paska) ja rahaa ei oo mihinkää isoon ja kalliiseen vahvariin.. niin oisko tollane voxin valvetronix ad15vt hyvä peli..microcupea oon miettiny mut jos pistää vokkee vähä enemmä nii särisee ku koiranpaska?!=!?)="## hintaraja ois joku 250€!! ja vähä kaikki musa pitäis mennä =) lähinnä bluessiin! |
Swan 03.10.2005 16:22:16 | |
---|
|
SiwamieS 03.10.2005 16:50:51 | |
---|
Mä voisin ostaa vanhan 100w yamahan.. Minkälainen värkki, ikäluokka? :P They're coming to get you, Barbara! |
Mikaelo 03.10.2005 16:53:34 | |
---|
elikkä olen kyllästynyt vanhaan 100w yamahaan..( se on paska) Mä voisin ostaa vanhan 100w yamahan.. Hoho mitä kaupankäyntiä. Joo, olen väsynyt... Älä! |
Guitaristi 03.10.2005 17:35:08 | |
---|
Mä voisin ostaa vanhan 100w yamahan.. Minkälainen värkki, ikäluokka? :P Se on muuten mun vanha jammu :D. Eihän se nyt mikään maailman paras vehje ole, ihan ok, luultavasti 80-luvulta. Kysy lisää pikaviestillä. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
McNulty 03.10.2005 17:42:06 | |
---|
Itse olen kovasti ihastunut Vox AD30VT Valvetronixiin... olen sitä useasti käynyt tuolla musaliikkeessä soittelemassa ja ne sen saundit vain miellyttävät meikäläistä. Mielestäni parempi kuin Roland Cube. Kummatkin ovat mallintavia mutta jotenkin tuosta Voxista jäi parempi maku loppupeleissä. Ei sitä sen tarkemmin osaa perustella että miksi, makuja kun on monia. Efektit siinä Voxissa olivat paremmat kuin Rollessa. Voxin AD15:ssä pitäisi olla samat mallinnukset ja efektit kuin tuossa ad30:ssa. "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
LaXu 03.10.2005 18:21:08 | |
---|
Itse olen kovasti ihastunut Vox AD30VT Valvetronixiin... olen sitä useasti käynyt tuolla musaliikkeessä soittelemassa ja ne sen saundit vain miellyttävät meikäläistä. Mielestäni parempi kuin Roland Cube. Kummatkin ovat mallintavia mutta jotenkin tuosta Voxista jäi parempi maku loppupeleissä. Ei sitä sen tarkemmin osaa perustella että miksi, makuja kun on monia. Efektit siinä Voxissa olivat paremmat kuin Rollessa. Voxin AD15:ssä pitäisi olla samat mallinnukset ja efektit kuin tuossa ad30:ssa. Samaa mieltä. Voisin kuvitella itsekin ostavani AD30VT:n mökkivahvariksi (tähän mennessä on kuljeteltu mukana Fender Minitwinia ja sen soundi ei kovin kummoinen ole...). Yllättävän iso soundikin lähtee tuosta. |
Ze Kink 03.10.2005 19:15:06 | |
---|
Itse olen kovasti ihastunut Vox AD30VT Valvetronixiin... olen sitä useasti käynyt tuolla musaliikkeessä soittelemassa ja ne sen saundit vain miellyttävät meikäläistä. Mielestäni parempi kuin Roland Cube. Kummatkin ovat mallintavia mutta jotenkin tuosta Voxista jäi parempi maku loppupeleissä. Ei sitä sen tarkemmin osaa perustella että miksi, makuja kun on monia. Efektit siinä Voxissa olivat paremmat kuin Rollessa. Voxin AD15:ssä pitäisi olla samat mallinnukset ja efektit kuin tuossa ad30:ssa. Minäkin kyllä diggasin tuosta Ad15vt:stä, varsin kova vahvari se. Mutta itse kuitenkin ostaisin mielummin tuollaisen Tm10:n, siinä on vaan niin loistavat saundit. Mahtavaa jyrää, jazzkliiniä ja bluesrosoa lähtee vakuuttavasti. Me likes. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
-septimisti- 03.10.2005 20:58:19 (muokattu 03.10.2005 21:00:00) | |
---|
Tässä vois olla bluesiin aika kova vehje: http://www.thomann.de/thoiw3_epipho … r_epajr_gitarrencombo_prodinfo.html Menee hintahaarukkaan elementin ja putkien vaihdonkin jälkeen. Ei mene ainakaan sormi suuhun säätöjä tehdessä. Tohon pari maukasta overdriveä eteen ja vot. EDIT: jostain käsittämättömästä syystä tuo linkki ei näytä toimivan. Kyseessä siis kuitenkin epin valve junior. |
harpist 04.10.2005 00:41:50 | |
---|
Sama ongelma hyppysissä. Ashdownilla (uk) näyttää olevan ohjelmassa useita täysputkicomboja 8-40 W ( blonde essex,peacemaker,cotton club ) Onko kellään tietoa kuka tuo maahan tai jälleenmyy vahvaria ??? Omistajat - voitteko heittäkää infoo miten pelittää... |
Tomtom 04.10.2005 09:23:42 | |
---|
Essex Blondea kehuskeltiin ainakin soundien puolesta Guitarist- lehdessä tässä kesällä. Viimeistelyssä oli muistaakseni vähän sanomista, mutta muuten tykkäsivät. Varsin kiinnostava laite. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
apenaattori 04.10.2005 10:01:03 | |
---|
Itse olen kovasti ihastunut Vox AD30VT Valvetronixiin... olen sitä useasti käynyt tuolla musaliikkeessä soittelemassa ja ne sen saundit vain miellyttävät meikäläistä. Mielestäni parempi kuin Roland Cube. Kummatkin ovat mallintavia mutta jotenkin tuosta Voxista jäi parempi maku loppupeleissä. Ei sitä sen tarkemmin osaa perustella että miksi, makuja kun on monia. Efektit siinä Voxissa olivat paremmat kuin Rollessa. Voxin AD15:ssä pitäisi olla samat mallinnukset ja efektit kuin tuossa ad30:ssa. Tuon kyseisen Voxin omistajana voin myös suositella sitä lämpimästi. Go ahead, punk, make my day! |