seventh son 02.10.2005 20:24:07 | |
---|
Uutta kitaraa olen ostamassa, ja olin jo melkeinpä päättänyt että se on joku näistä kalleimmista japsi tokaista (lc90 S/L, ls90 F/L..). Mutta nyt selailin ebayn tarjontaa niin löytyi tuollanen: http://cgi.ebay.com/lefty-les-paul- … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItemtietenkin tuo gibsonin merkki viehättää.. Mutta en nyt tiedä kumpi olisikaan loppujen lopuksi viisaampi ostos.. ja tuo ebayn tyyppi ei käytä paypalia, joten joutuisi ensin lähettämään rahat ja sitten toivoa että kitara tulee.. Joten, kysyn teidän mielipiteitänne, ja myöskin että onko luotettavaa tapaa hoitaa kaupat, kun ei kelpaa paypal? |
Chemo 02.10.2005 20:39:17 | |
---|
"Ships to: United States" ...ellei sulla ole tuttuja Jenkeissä, tai ellet oo itse menossa käymään, taitaa olla aika hankalaa hoitaa tuota Suomeen. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
seventh son 02.10.2005 21:03:20 | |
---|
"Ships to: United States" ...ellei sulla ole tuttuja Jenkeissä, tai ellet oo itse menossa käymään, taitaa olla aika hankalaa hoitaa tuota Suomeen. pistin viestiä ja sanoi että on aikonut alkaa muutenkin myymään ympärimaailmaa, joten lähettäminen ei olisi ongelma... |
Niskamies 02.10.2005 21:24:04 | |
---|
Jos Gibson merkkinä viehättää enemmän kuin Tokai, niin sitten valinta on ilmanmuuta Gibson. Eipä sitten kaduta vuoden päästä kun teit kompromissiratkaisun. |
seventh son 02.10.2005 21:27:15 | |
---|
Jos Gibson merkkinä viehättää enemmän kuin Tokai, niin sitten valinta on ilmanmuuta Gibson. Eipä sitten kaduta vuoden päästä kun teit kompromissiratkaisun. Mutta tuo alhainen hinta vähän ihmetyttää ja sitten että onko luotettavaa ostaa ebaysta tuollaisella rahat ensin sitten tavara periaatteella? |
Ze Kink 02.10.2005 21:39:16 | |
---|
Mutta tuo alhainen hinta vähän ihmetyttää ja sitten että onko luotettavaa ostaa ebaysta tuollaisella rahat ensin sitten tavara periaatteella? Tuosta on kaula vaihdettu, joten se varmasti on yksi syy halpuuteen. Ja tuossa sanottiin että löytyy naarmuja ja lommoja yms. aika paljon. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Cujo 02.10.2005 21:39:23 | |
---|
Vähän oudoksuttaa tuo "sarjanumero puuttuu, kun kaula on vaihdettu" -juttu. Tiiä häntä... Muutenkin vähän hölmö tuo ilmoitus noin niinkuin kirjoitusasultaan. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 |
kivi 02.10.2005 22:34:49 | |
---|
Mutta tuo alhainen hinta vähän ihmetyttää Eihän tuo nyt mitenkään erityisen halpa ole amerikassa myytäväksi kuluneeksi ja rajusti remontoiduksi kitaraksi. Suomessa vain nimenomaan Les Paulien hinnat ovat nousseet aika rajusti. Ja kun mukaan tulee laivaus ja tulli... ja sitten että onko luotettavaa ostaa ebaysta tuollaisella rahat ensin sitten tavara periaatteella? Ei tietenkään ole. Joku ratkaisu tuohon pitää keksiä, tai sitten ottaa riski. |
oiva tumpeloinen 02.10.2005 22:40:58 | |
---|
Ei tietenkään ole. Joku ratkaisu tuohon pitää keksiä, tai sitten ottaa riski. Itse muutaman kapistuksen ostaneena ehdotan aina myyjälle seuraavaa: Lähetän hänelle kuluja vastaavan summan ja hän lähettää loppupaketin postiennakolla. Kaikki on tähän suostunut, ja tykytys on huomattavasti pienempi itsellä. En siis ole kovinkaan monta tavaraa tilannut, mutta tähän mennessä toiminut hyvin. |
LaXu 03.10.2005 00:11:41 | |
---|
|
seventh son 03.10.2005 07:52:17 | |
---|
|
Jamminen 03.10.2005 08:13:19 | |
---|
Voihan tuossa tietysti olla hyväkin toi vaihtokaula, mutta en kyllä lähtisi tuollaista sokkona tilaamaan. Yksi vaihtoehto on aina, se, että säästää hieman lisää, ja ostaa sitten paremman. PS. Custom-Soundsilla on yksi lefty Gibson LP tälläkin hetkellä. Maybe nothing matters anyway... |
seventh son 03.10.2005 15:21:58 | |
---|
Itse muutaman kapistuksen ostaneena ehdotan aina myyjälle seuraavaa: Lähetän hänelle kuluja vastaavan summan ja hän lähettää loppupaketin postiennakolla. Kaikki on tähän suostunut, ja tykytys on huomattavasti pienempi itsellä. En siis ole kovinkaan monta tavaraa tilannut, mutta tähän mennessä toiminut hyvin. Ehdotin, vastaukseksi tuli ettei asia toimi niin. mutta samantien tuli perään että aikoo alkaa tuota money transferia alkaa käyttämään... taidan unohtaa koko homman. PS. Custom-Soundsilla on yksi lefty Gibson LP tälläkin hetkellä. Tämä sen sijaan rupesi kiinnostamaan, ja lähetinkin viestiä että ottavatko vaihdossa kitaraa ja voiko hinnasta tinkiä. vastaus oli ettei ota vaihdossa, ja että pitäisi ehdottaa jotain hintaa: Mikähän olisi sellainen sopiva hinta tuolle? itselläni kun ei hajuakaan ole.... |