Guitardream 04.10.2005 13:31:08 | |
---|
Moro! Nyt tarttis osaavien mielipiteitä. Mitä pidätte seuraavasta paketista? ERG-121 Sähkökitara (musta) 2xHumb/1Xsinglecoil-mikrofonit GA-10 vahvistin särökytkimellä ja kuulokeliitännällä YT-120 viritysmittari Kitarapussi Johto Hihna Kielisarja, Plektrat Sitä myy F-Musiikki. Hintaa sillä on 279e. Onko hinta-laatu kohdallaan? Saako samaan hintaa parempia paketteja? vai kannattaako aloittelijan tuon parempaa edes hankkia? Varsinkin kun hinta pitäisi pysyä mahdollisimman alhaisena. Tuo on siinä sietokyvyn ylärajalla. Paketti tulisii siis aloittelijalle, joka ei tiedä soittamisesta mitään. (selkeä tuleva tähti siis =) |
Hitman 04.10.2005 13:41:28 | |
---|
Ihan asialliselta vaikuttaa. Suosittelen, että käyt itse testaamassa muitakin mahdollisia vaihoehtoja. Noita on hirveästi tarjolla. Sähkiksessä on tosi tärkeää, että sillä on miellyttävä soittaa. |
Cruzzi 04.10.2005 13:42:04 | |
---|
No mun eka paketti makso tasan 300€. siihen tuli affinity squier strato, roland microcube, plektrat, hihna ja piuha et mun mielestä olisin enemmän semmosen kannalla et käyt liikkeestä kysymässä minkä hintaisia ja laatuisia saa esim tuohon hintaa, koska se ei sano kuin pientä "osviittaa" se hinta mitä lapussa lukee. Yleensä kaikki liikkeet saa tuohon 300€ paremman paketin kun toi mitä olet ajatellut. Kaverilla oli joskus tollanen ja mitään kehuja en siitä kuullut. tietysti tämä on vain oma mielipiteeni... Mittään vitun feta paskaa... |
rosberg 04.10.2005 14:12:59 | |
---|
microcube ja squierin 51-mailli, piuhat ja muut päälle niin about 300e. kiinteä talla on aloittelijalle hyväksi ja tuo on oikeasti hyvä kitara. keep on truckin! |
Spike 04.10.2005 15:10:39 | |
---|
ERG-121 Sähkökitara (musta) 2xHumb/1Xsinglecoil-mikrofonit Onko toi yamaha? Joku Yamaha/Squier halpiskeppi vaan ja siihen joku microcube vaikka. Saat ainakin riispectii mnetissä. Yamahat on kyllä jees. Ovat innovatiivisempia kuin usea muu merkki. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Jag 04.10.2005 16:16:58 | |
---|
Yamaha pacifiga ja micro cube emme edes suvaitse muita vaitoehtoja täällä :-))) (vitsi,vitsi) mut toi on varmaan yks yleisimmistä ns. "m.net mielipiteistä". Vaikka se nyt ei vielä paljon perusta. ylös ulos ja kipin kapin kauppaan testaamaan! ;D "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Stradlin 04.10.2005 16:36:44 | |
---|
Ihan hyvä paketti toi on, kitara on hintaansa nähden loistava ja edistyneemmällekin kelpo kakkoskitara. Vahvari riittää kotisoitteluun vallan mainiosti. Jos siitä soittelusta sitten enemmän innostuu, joutuu kyllä paremman vahvistimen hommaamaan, mutta aloittelijalle tässä on mainiot välineet. Ain't It Fun? |
enema 04.10.2005 16:55:04 | |
---|
Yamaha pacifiga ja micro cube emme edes suvaitse muita vaitoehtoja täällä :-))) (vitsi,vitsi) mut toi on varmaan yks yleisimmistä ns. "m.net mielipiteistä". Vaikka se nyt ei vielä paljon perusta. ylös ulos ja kipin kapin kauppaan testaamaan! ;D No siis ei noita nyt ehdotella siksi kun muutkin ehdottavat. Kun asia on niin että microcube ON todellakin 100 kertaa parempi kun nuo jumpstart valmispakettien matolaatikot. Niitä ehdotellaan siksi että pacifica ja microcube on todella hyvälaatuinen setti jolla pärjää kotisoitossa varsin pitkälle. Eskimo ninja deathmetal |
Hohhoijaa 04.10.2005 18:04:56 | |
---|
No siis ei noita nyt ehdotella siksi kun muutkin ehdottavat. Kun asia on niin että microcube ON todellakin 100 kertaa parempi kun nuo jumpstart valmispakettien matolaatikot. Niitä ehdotellaan siksi että pacifica ja microcube on todella hyvälaatuinen setti jolla pärjää kotisoitossa varsin pitkälle. Niinpä, en ymmärrä kun jotkut jaksavat urputtaa asiasta. Hyvä kitara on hyvä kitara, ei sille mitään voi. Harrastaisit mieluummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde) |
Kapane 04.10.2005 18:17:30 (muokattu 04.10.2005 18:17:46) | |
---|
Niinpä, en ymmärrä kun jotkut jaksavat urputtaa asiasta. Hyvä kitara on hyvä kitara, ei sille mitään voi. Tuossa Yamahassa on hinta-laatu -suhde vaan niin 'vitun' hyvin kohillaan. Minkä sille tosiaan voi, jos 80% M.netin käyttäjistä on huomannut saman asian. Tämä luultavasti perustuu jonkin verran yleistykseen palstalla, mutta ei sitä oikeasti kaikki suosittelisi, ellei se oikeasti olisi hyvä kitara. In Goth We Trust! The 666 Club #555 |
Juunas666 04.10.2005 18:23:29 | |
---|
Jos jotain rankempaa aiot soittaa niin itse suosittelisin rolandin microcubea vahvistimeksi ja esp ltd m-50 kitaraksi. |
nonsense 04.10.2005 18:36:38 | |
---|
Mikäs tässä microcubessa on niin ihmeellistä? Itse olisin hankkimassa Behringerin GM110-mölytoosaa. 30W ja hintaakin kokonaiset 77e. Sillä saa jamittaa jo (ehkä) vähä rumpujenkin kera. Ja sen säröttimen voin ostaa toki erikseen. Lisäksi vielä joku J&D stratokopio (ST3-ST4?), ei luulis tulevan kovin kalliiksi. |
Defactor 04.10.2005 18:41:22 | |
---|
En tiedä tuosta, että kannataako tuota settinä ostaa. Kitara on varsin hyvä, mutta kaikki muu on täysin suolesta. |
Spike 04.10.2005 19:03:37 | |
---|
esp ltd m-50 kitaraksi. Ihan ok aloittelijakeppi. Käytettynä varmaan lähtis 150-200e. En kyllä muista ovh:ta. Yamahan kaikki kepit omaa hyvän hintalaatusuhteen. Ihan siellä kalliimmassa päässä. RGX-TT.. mmm..... So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Jag 04.10.2005 19:23:09 | |
---|
Niinpä, en ymmärrä kun jotkut jaksavat urputtaa asiasta. Hyvä kitara on hyvä kitara, ei sille mitään voi. sääh.... Taas tulin väärin ymmärretyksi. Tarkotus ei ollut valittaa. (yritin hymiöitäkin. mut ei sitten toiminu :D ) Itsekkin olen kyllä todennut Pacifigan hyväksi vähäisestä kokemuksesta huolimatta. Tarkoitin tuolla m.net mielipiteellä yleisesti, että kannattaa enemmän luottaa omiin korviin/mieltymyksiin ja täällä esiintyvä mielipide ei ole se ehdoton. Molemmat on kyllä erittäinkin asiallisia pelejä (tarkoitukseni ei ollut sitä alunoperinkään kieltää vaan myöntää) vaikenen nyt.... (oisko joku itsensä ilmaisu- kurssi asiaa?) "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Twist 04.10.2005 19:38:48 | |
---|
ERG-121 Sähkökitara (musta) 2xHumb/1Xsinglecoil-mikrofonit GA-10 vahvistin särökytkimellä ja kuulokeliitännällä YT-120 viritysmittari Kitarapussi Johto Hihna Kielisarja, Plektrat Ota ihmeessä! Minä kun alotin soittamisen niin oli juuri tämä setti. Nyt se on kaverilla joka alotti soittamisen ja on tykännyt siitä. Ja Toinen kaveri osti Saman setin tuossa 2-3 viikkoa sitten. Että lämpimästi voin suositella. Säkkipilli |
Defactor 04.10.2005 20:29:34 | |
---|
Ota ihmeessä! Minä kun alotin soittamisen niin oli juuri tämä setti. Nyt se on kaverilla joka alotti soittamisen ja on tykännyt siitä. Ja Toinen kaveri osti Saman setin tuossa 2-3 viikkoa sitten. Että lämpimästi voin suositella. Onhan mullakin toi, mutten suosittele. :D |
Guitardream 05.10.2005 10:45:04 | |
---|
Kiitoksia paljon mielipiteistä. Pitänee käydä kyselemässä muistakin kaupoista, mitä ne pystyy tarjoamaan tohon hintaan. |
Manicci 06.10.2005 11:23:37 (muokattu 06.10.2005 11:25:00) | |
---|
Stratomallista kitaraa voisin melkein suositella ekaksi sähkikseksi/aloittamiskitaraksi. Stratolla sujuu jos jonkinlainen musiikki(tästä nyt voi olla niin montaa mieltä kun on soittajaa). Squierin Standard stratot ovat jo oikeita soittimia, varsinkin jos vielä vähän katsoo minkä kappaleen ostaa(yksilöiden välillä usein eroja). Itselläkin on mm. tuollainen standard squieri ja ei muuta pahaa sanottavaa kuin hieman ohut soundi. Kun aloittelin kitaransoittoa, soittelin jonkinverran veljen SG:llä, ja kaulapainonsa takia se oli hieman vaikeahkoa ainakin aluksi. Kannattaa ottaa joku asiantunteva tuttu ostoksille mukaan. Vahvistinasiaa en osaa kommentoida paremmin kuin että budjetin puitteissa ostat sen mikä kuulostaa valitsemasi kitaran kanssa hyvältä. edit.typoja Rock'n'Roll nousee |