tilli15 30.09.2005 15:31:59 | |
---|
Päivää vaan! Lisää ongelmia.. Mulla on etusena ADA MP-1 ja polkimena ADA MC-1, välissä din5pin kaapeli (MC-1 out -> MP-1 in) ja kummallekin oma virransyöttö. Ei tottele MP-1 tota pedaalia sitten millään. Mitään ei tapahdu, kun polkimia polkee, vain pedaalin omassa näytössä kanavat vaihtuu. Asetukset MP:ssä on midi-chnl ALL, eli pitäisi kuunnella kaikkia midikanavia. Onko jollain antaa tietoja tai valmiita asetuksia miten tommoisen saisi toimimaan? Vaikea on löytää Turun alueelta siihen oikeasti kuuluvaa din7pin johtoa (kokeiltu muutama yksityishenkilö ja muutama soitinliike), mutta käsittääkseni ylimääräiset kaksi pinniä hoitaa vain virransyöttöä? Pitääkö MP ja MC väliin virransyöttö laittaa phantompowerilla, sellainenkin mahdollisuus siinä on ja kaveri jolta sen ostin oli käyttänyt laitetta näin: Roctronin valve ja MC-1 oli yhdistetty 7pinnisellä ja vielä phantomilla. Ja kuulemma toimi moitteeta. että tämmöistä tällä kertaa.. k y ö s t i |
Mika_K 02.10.2005 10:37:50 | |
---|
|
tilli15 04.10.2005 09:47:50 | |
---|
No niin... Hain laitteen myyjältä lainaan din7pin kaapelin ja JO TOIMII. Mulla oli sellainen harhakuva, että toi kaapeli tuo preampilta myös virran pedaalille, mutta eipä tuokaan.. ei lähe pedaali päälle jollei sille laita erillistä virransyöttöä! Eli toimii varmaan myös preampilta vedetyn phantomin kauttakin, ei ollut taas sitä piuhaa niin en päässyt kokeilemaan. Jotenkin jäi manuaalista sellainen kuva, että toimisi myös 5pinnisellä ja virransyötöllä, voi olla myös lontoonkielentaidoista kiinni! Onko jollain tietoa mistä tuollaisia 7pinnisiä saisi niin kuin hyllytavarana, minä en sellaista Turusta löytänyt..? Kiitoksia! k y ö s t i |
Jormaz 04.10.2005 09:52:23 | |
---|
Mihinkä päätteeseen runnot adaa? In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
JuSu 04.10.2005 09:56:46 | |
---|
I'm afraid of the candle but live for the flame. |
Fortune 04.10.2005 11:46:57 | |
---|
Minulla oli Ada MC-1 -midipedaali aikoinaan ja käytin sitä erillisellä virransyötöllä ja normaalilla midipiuhalla G-majorin kanssa. Että kyllä sen pitäisi toimia. "Look behind you, a three-necked guitar!"
|
tilli15 04.10.2005 19:44:20 | |
---|
Mihinkä päätteeseen runnot adaa? JCM800 2210 efektilenkin kautta, jytää jytää;) Perusvanhat Metallica ja Maiden- saundit toimii! Onneksi sain pedaalin myyjältä piuhan sopuhintaan.. olis ketuttanut alkaa tilailemaan ulkomailta. Mulla se ei tosiaan toiminut, vaikka asetukset oli samat kuin nyt ovat jolloin toimivat, en tiedä sitten mikä ihme.. Nyt kumminkin toimii! k y ö s t i |
-Q- 05.10.2005 10:12:00 | |
---|
Mulla se ei tosiaan toiminut, vaikka asetukset oli samat kuin nyt ovat jolloin toimivat, en tiedä sitten mikä ihme.. Nyt kumminkin toimii!
Onkohan se sun alunperin kokeilema MIDI-kaapeli varmasti ehjä ja "tavallinen"? Kyllä sen munkin käsityksen mukaan pitäisi toimia pelkällä erillisellä virransyötöllä. ..tai mitäpä tuota enään jos kerran toimii :) |
tilli15 05.10.2005 13:10:05 | |
---|
Onkohan se sun alunperin kokeilema MIDI-kaapeli varmasti ehjä ja "tavallinen"? niin..tavallinen..? Kaupan hyllyltä din5pin kaapeli ja ensimmäistä kertaa käytössä tässä projektissa, eli pitäisi senkin kunnossa olla. Tosin tosta tavallisesta en tiedä. Juu, nyt toimii! Pitää vielä väsätä yhtä pitkä phantom-kaapeli kuin on toi 7pin niin ei tarvii erikseen virtalähdettä polkimen mukana raahata! k y ö s t i |
Kimmo72 05.10.2005 13:20:25 | |
---|
Onko jollain tietoa mistä tuollaisia 7pinnisiä saisi niin kuin hyllytavarana, minä en sellaista Turusta löytänyt..? Kiitoksia! Kävitkö siellä Laineen kiippari/softa puolelta kysymässä? http://www.slsx.com/ Luulis löytyvän. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |