Aihe: Laney GH50L
1
panyy
07.10.2005 23:25:52
tuommosta nuppia on aattellu ostaa ja oon sitä joskus testannutki vaikka nopeasti ja särö puoli oli kyl hyvä mut saako siitä särön ja cleanin samaa aikaa ku siinä ei oo 2 kanavaa vaa se joku driven säätö homma? et jos jollakulla ois masiina nii vois kertoo.
tommiot
07.10.2005 23:29:54
tuommosta nuppia on aattellu ostaa ja oon sitä joskus testannutki vaikka nopeasti ja särö puoli oli kyl hyvä mut saako siitä särön ja cleanin samaa aikaa ku siinä ei oo 2 kanavaa vaa se joku driven säätö homma? et jos jollakulla ois masiina nii vois kertoo.

Kitaran volapotikkaa pienemmälle kääntämällä saa melko puhdasta, jos et käydä hirvittävää määrää etuastesäröä.
Ze Kink
08.10.2005 01:08:15 (muokattu 08.10.2005 09:44:49)
E: Aamuinen editointi.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Antti1
08.10.2005 01:12:59
VItu jees bppi!

Anteeksi keskustelun kaappaaminen, mutta mikä helvetti vaivaa? Joka toisessa keskustelussa on jotain ihme pelleilyä tältä samalta kaverilta. Varoitusta tämmöisestä.
"What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortens father
otto_t
08.10.2005 01:54:56
Anteeksi keskustelun kaappaaminen, mutta mikä helvetti vaivaa? Joka toisessa keskustelussa on jotain ihme pelleilyä tältä samalta kaverilta. Varoitusta tämmöisestä.

Kivekset alkaneet laskeutua... eikai mitään sen vakavamaa.
E pur, si muove! - Ei perkele, se on muovia!   |   www.clayskin.com   |   www.mikseri.net/clayskin
J.RA
08.10.2005 08:24:09
Tuon on kyllä hintaisekseen pätevä vahvistin.

Tuosta tosiaan et saa puhdasta muutakuin volapotikoilla. Erillisellä spedulla saat myös kytkettyä tuota driveä päälle/pois. Itse käytin puhtaissa kaulamikkiä jota pidin hiljaisemmalla kuin tallamikkiä millä soitin säröt. Tämä toimi paremmin kuin pelkkää volapotikkaa säätämällä. Toisille tämä käy helposti. Itselleni ei. Siksi siitä luovuinkin. Tuntui vain liian hankalalta se volapotikan kanssa leikkiminen ja välillä oli vaikeata saada sitä kunnon puhdasta ollenkaan. En ilmeisesti osaa tehdä kahta asiaa samaan aikaan... ;)

Mutta kannattaa testaa vahvistin ihan itse ja punnita miinukset ja plussat. Käytettyinä noita liikkuu aika huonosti. Tietysti joskus joku haluaa omastaan luopua joten kannattaa palstaa seurailla!
-Sellasta se vaan on-
tommiot
08.10.2005 10:10:35
Volapedaali vois olla ihan hyvä ja säätää sen sitten sillä tavalla, että kun painat sen pohjaan niin tulee puhtaat.

Itse saan yksikanavaisesta JCM800 melko puhtaat kun käännän tallamikin pois päältä kolmiasentoisesta kytkimestä (kelat sarjaan-off-rinnakkain) joka vuotaa :P
tommi_899
08.10.2005 10:18:14 (muokattu 08.10.2005 10:23:44)

hyvä vahvistin toi on, tosin noiden puhtaiden kanssa joutuu tota volapotikkaa kääntelemään (tai volapedaalia) että saa sen suht puhtaaksi, itsellä ei nyt hirveesti tarvetta sellaisiin täysin puhtaisiin, joten mulle sellanen pieni roso siinä tuo vähän maustetta saundiinkin lisää. EQ-pedaalilla voisi kentien saada jotain helpotusta elämään.. mutta kyllä tuo on hyvä vahvistin.
Bändi .:i:. Kitara .:i:. Kuuntelen eiks sua hävetä kuunnella himiä?
Thule
08.10.2005 10:18:19
Anteeksi keskustelun kaappaaminen, mutta mikä helvetti vaivaa?

Veikkaisin että juovuspäiten ördännyt...?
Fuck me and marry me young.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)