Ben_D 07.10.2005 20:40:43 | |
---|
Guitarportin tarjoamiin soundeihin viehtyneenä, ostin eilen PodXT:n siitä syystä, että meillä on käynnistymässä toinen bändiprojekti ja todennäköisesti tämän bändin kämppä on eri paikassa kun nykyisen. En ole kovinkaan halukas kuskaamaan ENGL Savage nuppia + Marsun kaappia Fiat Stilon takapenkillä joka treenikerralla paikasta A paikkaan B. Tarkoitus on siis käyttää toisen bändin kanssa PodXT:tä todennäköisesti PA:an kytkettynä ellen saa mistään päätettä + kaappia lainaan. Onko siis kokemuksia PodXT:n käyttämisestä bändisoitossa? |
oiva tumpeloinen 07.10.2005 20:49:47 | |
---|
Guitarportin tarjoamiin soundeihin viehtyneenä, ostin eilen PodXT:n siitä syystä, että meillä on käynnistymässä toinen bändiprojekti ja todennäköisesti tämän bändin kämppä on eri paikassa kun nykyisen. En ole kovinkaan halukas kuskaamaan ENGL Savage nuppia + Marsun kaappia Fiat Stilon takapenkillä joka treenikerralla paikasta A paikkaan B. Tarkoitus on siis käyttää toisen bändin kanssa PodXT:tä todennäköisesti PA:an kytkettynä ellen saa mistään päätettä + kaappia lainaan. Onko siis kokemuksia PodXT:n käyttämisestä bändisoitossa? Moni sitä haukkuu, että se menee puuroksi bändisoitossa. Omasta mielestäni se ei ole näin. En omista kyseistä konetta, olen vain soitellut kimpassa porukoiden kanssa, joilla sellainen on. Ihan hyvin sillä ainakin treenikämppä olosuhteissa tulee toimeen. En sitten tiedä paljonko on ruuvaamista tarvittu tällaisen ihmeen eteen. |
Ben_D 07.10.2005 20:52:17 | |
---|
Moni sitä haukkuu, että se menee puuroksi bändisoitossa. Omasta mielestäni se ei ole näin. En omista kyseistä konetta, olen vain soitellut kimpassa porukoiden kanssa, joilla sellainen on. Ihan hyvin sillä ainakin treenikämppä olosuhteissa tulee toimeen. En sitten tiedä paljonko on ruuvaamista tarvittu tällaisen ihmeen eteen. Mä luulen, että monesti näiden "PodXT on suolesta" kommenttien takana on enemmänkin malttamattomuus tehdä asian eteen mitään. Jos ei jollain tehdas presetillä toimii niin laite on paska ja lähtee myyntiin. Ei näin. Mä ainakin pidän sekä GuitarPortista että PodXT:stä. Erittäin käteviä välineitä molemmat. |
Lego 07.10.2005 21:01:54 | |
---|
Ei omakohtaista kokemusta XT:stä mutta vanhempi malli elikkäs POD (2) PRO toimii omassa käytössä oikeinkin mainiosti ajettuna Rocktronin päättärin läpi 2x12" kaappiin, ja alavirerymistelyä veivataan. Säätäähän tuota sai mutta helposti sieltä löytyi mainiot säröt bändikäyttöön. Pushing little children, With their fully automatics,
They like to push the weak around. |
maelstorm 07.10.2005 21:24:49 | |
---|
Guitarportin tarjoamiin soundeihin viehtyneenä, ostin eilen PodXT:n siitä syystä, että meillä on käynnistymässä toinen bändiprojekti ja todennäköisesti tämän bändin kämppä on eri paikassa kun nykyisen. En ole kovinkaan halukas kuskaamaan ENGL Savage nuppia + Marsun kaappia Fiat Stilon takapenkillä joka treenikerralla paikasta A paikkaan B. Tarkoitus on siis käyttää toisen bändin kanssa PodXT:tä todennäköisesti PA:an kytkettynä ellen saa mistään päätettä + kaappia lainaan. Onko siis kokemuksia PodXT:n käyttämisestä bändisoitossa? toimii, mutta kysyy pa:lta skillssejä. :) mitä muuta tulee pa:sta? laulut? testaamalla se selviää parhaiten. voit ostaa jonkun oman ruman aktiivisen pa-skoben sit jos laulut ja podit samasta vetää pa:n tukkoon, esim. the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
Antti90 07.10.2005 21:28:38 | |
---|
Toisella kitaristilla on. Hyvin se pelittää kyllä, välillä vähän särisee PA, mutta johtunee hänen säädöistään. Ite kyllä mitä oon testinyt niin ihan hyvin on toiminut ja tuntuu toimivan. :) |
Ziggy Bubba 07.10.2005 21:59:40 | |
---|
Mä olen nyt vetänyt parit treenit Pod XT Livellä, ja hyvin tuntuu toimivan. Laulajalta tuli jopa soundista kehuja (varmaan vanhaan V-Amppiin verrattuna). Aika pitkälti olen soitellut "himasäädöillä", eli aika hatusta on siis soundi vielä. Ainakaan soundi ei ole ollut "puuroa", yllättävän kirkkaalta ja iskevältä on mun korvaan kuulostanut. Tuntuu että V-Amp kuulosti yksinään ihan OK:lta (jopa paremmalta isolla säröllä), mutta muiden soittimien kanssa Pod on ihan eri tasolla. Sama on tullut todettua nauhoitteluhommissa kotosalla... P.S. V-Ampissa tuntuu muuten aina loppuvan EQ:sta "high" kesken :) www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
MrHands 07.10.2005 22:07:42 | |
---|
|
simosiili 07.10.2005 22:11:40 | |
---|
et tee sil kyllä mitään.. kannnattaa roudailla. maraparta |
Ziggy Bubba 07.10.2005 22:23:32 | |
---|
et tee sil kyllä mitään.. kannnattaa roudailla. Onko kokemuksia bändisoitossa? Siitä tässä tai olla kyse. Ja kaveri muistaakseni mainitsi vielä tykkäävänsä vehkeestä... Tais olla väärät pirskeet. www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Ben_D 07.10.2005 23:05:22 (muokattu 08.10.2005 00:05:47) | |
---|
Kannattaa tosiaan hommata se Metal Shop systeemi, kun kuitenkin heviä soittelet? http://www.line6.com/modelPacks/podxtlive/home.html Mulla on ne jo. et tee sil kyllä mitään.. kannnattaa roudailla. Kommenttis ei vastaa millään tavalla kysymykseen joten jatka unia ja ota käsi pois kalsareista. |
Super-Jari 08.10.2005 09:55:06 | |
---|
Kotisoitossa ainakin tosi hyvä kampe. |
sielunvihollinen 08.10.2005 10:55:58 | |
---|
|
Ben_D 08.10.2005 11:14:32 | |
---|
OFFTOPIC : Onko tuo oikeasti niin huono, mitä noiden samplejen perusteella vaikuttaa? Tuohan kuulostaa aivan POD 2:lta. Ei ole. Mä en ymmärrä, miten noi samplet saadaan aina tehtyä mahdollisimman paskan kuuloseksi. |
Fonisoul_ 08.10.2005 11:29:26 | |
---|
Itellä on xtlive. Pitkästä aikaa kokeilin kaverin pod kakkosta ja yllätys oli melkoinen. Mielestäni XT:ssä etenkin efektit on valovuosien päässä alkuperäisestä podista. Tietenkin sen lisäksi että xt:ssä on niitä paljon enemmän. Ainoastaan swelliä on vähän ikävä, mielestäni se toimii paremmin vanhassa podissa kuin xt:ssä. Soul with the capital "S"... |
Jasma 08.10.2005 11:34:32 (muokattu 08.10.2005 11:35:11) | |
---|
OFFTOPIC : Onko tuo oikeasti niin huono, mitä noiden samplejen perusteella vaikuttaa? Tuohan kuulostaa aivan POD 2:lta. OFFTOPIC: minulla on podxtlive, enkä ole kertaakaan tainnut valmiilla presetillä soittaa, ne nyt vaan sattuu olemaan aivan hanurista. käsittämätöntä tehdä aivan surkeita presettejä kun jengi kaupassa tekee pikaisia testejä, eikä välttämättä osaa vielä säätää laitetta. |
Spike 08.10.2005 11:48:41 | |
---|
Moni sitä haukkuu, että se menee puuroksi bändisoitossa. Menee varmaan jos käyttää samoja presettejä ku makkarissa soitellessa. Bändikäytössä eri jutut. Ja jos headroom loppuu kesken, ni voihan se mennä mösshöksi. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
simosiili 08.10.2005 12:30:29 | |
---|
Onko kokemuksia bändisoitossa? Siitä tässä tai olla kyse. Ja kaveri muistaakseni mainitsi vielä tykkäävänsä vehkeestä... Tais olla väärät pirskeet. kyllä on ja paljon. riippuu mistä tykkää.. makuasioita pidemmän päälle, ei se niin mössöksi mene jos osaa säätää, mut sitten se soundi ei välttämättä oo mieleinen.. maraparta |
Antti1 08.10.2005 12:55:25 | |
---|
Onko kukaan sattunut koittamaan tuota XT:tä putkinupin efektilenkin paluuseen? Olen tässä jo vähän aikaa ajatellut tuollaisen ostamista Screamerin kaveriksi, mutten tiedä yhtään miltä se kuulostaa. Testaamaan pitäisi jonnekin päästä, mutta minne, siinäpä se... XT:n soundit miellyttää (lähinnä siis leadisoundeja tosta repisin irti) korvaa, mutten siis tiedä miten tuo laite käyttäytyy putkipäätteen kanssa kitaraskobeen vedettynä. Meneekö liian tummaksi, vai säilyykö yläpäässä kirkkaus? Kaappimallinnukset tietenkin otan pois. "What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortens father |
Fonisoul_ 08.10.2005 13:16:35 | |
---|
Onko kukaan sattunut koittamaan tuota XT:tä putkinupin efektilenkin paluuseen? Hyvin toimii ainakin trankkuvahvarin kanssa, enkä näe mitään syytä miksei putkienkin. Ite oon löytänyt paremmat soundit vahvarin kanssa, kuin kuulokkeilla kaiutin- ja mikkimallinnusten kanssa. Soul with the capital "S"... |