Aihe: Hyvä ja halpa rock-kitara - Yamaha Pacifica 112?
1
Rizardo
06.10.2005 19:28:50
Hyvä ja halpa rock-kitara - onko sitä? kertokaa oi suuret ja viisaat ihmiset omia kokemuksia ja tietoja tuosta yamahan Pacifica 112:sta! Ihannoin suuresti rockia ja heviä, mutta myös kevyttä musaa. Voiko tuolla kitaralla soittaa noita musiikin lajeja?
HEAVY-METAL'n'ROCK forevermore!
J.RA
06.10.2005 19:50:21 (muokattu 06.10.2005 20:40:06)
Voiko tuolla kitaralla soittaa noita musiikin lajeja?

Periaatteessa millä tahansa kitaralla pystyy soittamaan mitä vaan. Varsinkin kun ilmeisesti olet urasi alkutaipaleella..? Kuitenkin.
Kokeile hakua niin saat enemmiltäkin tietoa. Tuosta kitarasta on keskusteltu useaan otteeseen täällä.

edit: Totta, poistin tyhmyydet
-Sellasta se vaan on-
Kampuzzjeah!
06.10.2005 19:53:53
Kokeile hakua niin saat enemmiltäkin tietoa. Tuosta kitarasta on keskusteltu useaan otteeseen täällä.

Haku toistaiseksi poissa käytöstä. Pahoittelut
.
ihQDaa. IHFC #3
J.RA
06.10.2005 20:02:05

Haku toistaiseksi poissa käytöstä. Pahoittelut.

Niin joo totta. Ei kyllä varmaan tarvitse montaakaan sivua selata kun juttua löytyy
-Sellasta se vaan on-
-septimisti-
06.10.2005 20:15:38
sinkkumikeillä

Noissa pacificoissa on muuten vissiin kaikissa humpparit tallassa. Mutta itse asiaan, ei tuo pacifica ainakaan huono vaihtoehto ole. Jos budjetti olisi 200 ja kitara pitäisi saada olisi toi varmaan mun(kin) vaihtoehto no.1.
Ville81
06.10.2005 21:00:17
Periaatteessa millä tahansa kitaralla pystyy soittamaan mitä vaan.

..Mutta Pacifica on silti monipuolisempi kuin puhdas hevikeppi.
Eli kyseessä on siis monipuolinen soitin, jolla soittelet kaikkea humpasta heviin. Kevytsoittoinen ja laadukas keppi, jossa pysyy vire hyvin. Itse olen omistanut kyseisen pelin pian 10v ja tyytyväinen olen ollut. Hinta-laatusuhde huippua.
Ze Kink
06.10.2005 21:02:20
Tuo on noista halvemman hintaluokan kitaroista parhaita. Suosittelen.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
nonsense
06.10.2005 22:23:14
Itse olen miettinyt 112:n ohessa esim. Jack & Dannyn, Ekon ja Tokain halpamalleja, stratoa tai teleä. Onko näistä kokemusta?
Ze Kink
06.10.2005 22:32:53
Itse olen miettinyt 112:n ohessa esim. Jack & Dannyn, Ekon ja Tokain halpamalleja, stratoa tai teleä. Onko näistä kokemusta?

Tokain korealaiset Stratot ja Telet ovat kyllä koviksia. J&D:stä ei kokemusta, eikä myöskään Ekosta.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)