robotrock 06.10.2005 12:23:22 | |
---|
ja vielä.. Soundtankin Tube Screamerissä on ongelmaa eli ei meinaa vehje mennä millään päälle/pois. Siis vika on kytkimessä. Onnistuu kyllä aina jotenkin mutta.. onko tietoa että onko vika helposti korjattavissa? J |
SirElwood 06.10.2005 12:38:21 | |
---|
On yleensä helposti korjattavissa. Joko puhdistus spray:llä tai sitten vaihtamalla koko kytkin. Aikoinaan kaverin johonkin sound tank:in vaihdoin kytkimen, ja se on siitä pitäen toiminut ilman ongelmia. Halvalla lisää käyttöikää... |
Niq 06.10.2005 13:27:42 | |
---|
Minä suihkaisin oman koppakuoriaisen kytkimeen kontaktispraytä ja painelin nappia ees taas muutaman kymmenen kertaa. Ja taas toimii. Parempana vaihtoehtona kolvaat vanhan kytkimen irti ja tilalle tuollaisen: http://www.uraltone.com/kauppa/product_info.php?products_id=519 Sitten jumiutat sen liikkuvan osan siitä kannesta, poraat reiän ja asennat tuon kytkimen siihen. "I have a cunning plan" -Baldrick |
robotrock 06.10.2005 13:43:27 | |
---|
jos koittais sitä aluksi sprayata niin pitääkö se pahus avata alkutekijöihinsä? J |
rosberg 06.10.2005 14:40:51 | |
---|
btw jos joku on myymässä nimen omaan tuota soundtank-sarjan tuupparia, niin mulle privakoodia. se oli mun eka spedu koskaan ja sitä on nostalgia-mielessä ikävä. (ei kyllä muuten). tuota omaa reissueta en ole käyttänyt kuin varmaan tunnin. materialismi vain määrää mun elämäni suunnan. keep on truckin! |
Minushuman 06.10.2005 18:53:24 | |
---|
Minä suihkaisin oman koppakuoriaisen kytkimeen kontaktispraytä ja painelin nappia ees taas muutaman kymmenen kertaa. Vaikken ole koskaan noita omistanut niin hymyilytti tuo huomio. Koppakuoriaisiltahan noi Soundtankit näyttää. :-) Muistanko väärin vai oliko Dimekin joskus 1990-luvun alussa noissa Ibanezin mainoksissa? SDMF |
Tympee Huttunen 06.10.2005 18:55:18 | |
---|
Uutta kytkintä kehiin vaan. Tuo on tyyppivika koppakuorissa. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
-K- 06.10.2005 18:58:26 | |
---|
Jos tuon värkin ostit multa huuto.netitse (viimevkonloppuna) ja et saa toimimaan, niin voit aivan hyvin laittaa tulemaan takaisin... Itse kun en ole soitellut pelillä moneen kuukauteen, enkä sitten tajunnut testailla ennenkuin lähetin tulemaan. Jossei ole sama peli niin unohda, hymiö. Ei suotta elämys. |
Niq 06.10.2005 21:06:37 | |
---|
jos koittais sitä aluksi sprayata niin pitääkö se pahus avata alkutekijöihinsä? Ei ole paha nakki. Potikannupit irti, neljä ruuvia alhaalta auki, kun se rautapohja irtoaa, niin vielä viides ruuvi siinä ja tadaa pedaali on alkutekijöissään. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |