juuso a 04.10.2005 14:59:57 | |
---|
Eli mitä säröpedaalia suosittelisitte liidikäyttöön? Mietin että joku digitech voisi olla paikallaan mutta muitakin ehdotuksia otetaan vastaan. V*ttu jeei!!! |
Spike 04.10.2005 15:06:23 | |
---|
Big muff? So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
juuso a 04.10.2005 15:30:25 | |
---|
Toihan vaikuttaa aika lupaavalle. Vielä kun pääsis jossain testimään. V*ttu jeei!!! |
Jucciz 04.10.2005 15:37:17 | |
---|
Ibanez Tube King |
Ze Kink 04.10.2005 15:49:09 | |
---|
Visual Sound Jekyll & Hyde [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
McNulty 04.10.2005 15:50:24 | |
---|
Tube Screamer tai sen johdannaiset (esim. Fulldrive II, Bad Monkey, Jekyll & Hyde ja moni muu...) "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
Mrezzye 04.10.2005 15:53:29 (muokattu 04.10.2005 15:53:56) | |
---|
Boss SD-1 edit: modattu vielä parempi |
LaXu 04.10.2005 16:06:15 (muokattu 04.10.2005 16:07:01) | |
---|
Tube Screamer tai sen johdannaiset (esim. Fulldrive II, Bad Monkey, Jekyll & Hyde ja moni muu...) Samaa mieltä. Tosin riippuu kyllä pitkälti mihin se on kiinnitetty. Hyvään putkimyllyyn = nam. Transistorivahvariin = ei niin nam. |
McNulty 04.10.2005 16:08:39 | |
---|
Samaa mieltä. Tosin riippuu kyllä pitkälti mihin se on kiinnitetty. Hyvään putkimyllyyn = nam. Transistorivahvariin = ei niin nam. jeps... itse tuossa hankin kanssa bad monkeyn kun oli niin halpa. sillä boostaa todella ihanasti jcm800 ja peacemakeria. Saan ulos just sellaiset kermaiset leadit Santanasta Satrianin kautta ties minne. Kylälähtee! :) "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
juuso a 04.10.2005 16:21:40 | |
---|
Mietin just tota bad monkeyta että oisko se hjuva. Toisaalta eipä mulla kyllä ole putkivahvistinta.. Toinen oli Hot Head mitä mietin noista digitechin säristimistä. SD-1 mulla oli joskus ja sitäkin mietin että pitäiskö vaan raakasti ostaa takas ja ehkä modata.. V*ttu jeei!!! |
Megas 04.10.2005 16:53:42 | |
---|
Mulla on sekä Bad Monkey että Hot Head. Apinaa tulee enemmän käytettyä ja nimen omaan boostina. Jos rahatilanne antaa suinkin periksi, osta molemmat. Hintansa arvoisia ovat takuulla! |
Dr. Muff 04.10.2005 17:02:21 | |
---|
Big muff? Joo. Paras liidisoundi mitä pedaaleita olen saanut. Mun mielestä tota pitää vähän boostata jollain että saa parhaat korvahunajat ulos. Ite oon boostannut ekulla ja barberin ddllä. Bossin eku oli sitten muuten niin useless piece of shit tone suckeineen et siitä piti hankkiutua eroon. Tokihan olisi voinut rakentaa loopin missä olisivat omissa oloissaan, mutta meinas ruveta olemaan liikaa tavaraa lattialla. Ja kyseessä on sitten todellakin kysytty liidisärö, eikä särö millä voi soittaa myös liidin. Vähän turhan massiivinen soundi noin niinku muuhun :) Tota voi sitten varioida modulaatioilla ja delayllä. Tuumasta toiseen. |
juzi 04.10.2005 18:26:15 | |
---|
Jekyl & Hyde on aika monipuolinen kun siinä on tubescreamer ja "hevisärö" samassa, ääni sille. Tai sitten joku muu tubescreamer-johdannainen. Itse en kovin lämmennyt tuolle modatulle SD-1:lle. Hirveän meluisa, semmonen jatkuva taustakihinä koko ajan ja kauhea ulina jos tonea raottaa vähänkin. Omatekemä TS808 klooni fat-bass modilla kusi ihan kynpillä tuosta ohi... |
Lilli 04.10.2005 19:02:43 | |
---|
Jekyl & Hyde on aika monipuolinen kun siinä on tubescreamer ja "hevisärö" samassa, ääni sille. Itse en ole hevisärö-osastoa J&H:lla kolaillut, mutta hieno ominaisuus siinä on se, että vaikka pedaalissa molemmat 'osastot' ovat päällä, saa pienellä kitaravolatasolla vahvistimesta lähes täysin puhtaan soundin ja kun volan vääntää täysille, kaikuu ilmoille todella sustainikas, hieman rosoinen liidisoundi. Eikä tars polkea.- Riippuu tietysti kitarasta ja vahvistimesta, mutta homma tuntuu onnistuvan sekä putkipelillä että karvalakkitrankulla. 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
Spike 04.10.2005 19:06:00 | |
---|
Ettisin kyl enemmän distortion- ku overdrive-osastoa, jos on valvestate vaffarina. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
JakeScary 04.10.2005 21:54:45 | |
---|
tube kunings on kyllä aika hyvä. lolol |
N33m0 05.10.2005 01:03:13 | |
---|
jekyll & hyde nokittaa kyllä monipuolisuudessa ja soundin laadussa, itellä kovassa käytössä Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei |
juuso a 08.10.2005 22:07:49 | |
---|
Ettisin kyl enemmän distortion- ku overdrive-osastoa, jos on valvestate vaffarina. Mulla taitaapi olla tosiaan vahvistimen vaihto edessä. Eipä sillä, livenä en käytä omaa vaan on aina lainassa jonkun muun vahvari. Siinä mielessä toisaalta sama ostaako overdriven. Mutta kiitoksia kaikista vinkeistä. Otan ehdotukset ylös ja testailen kaikki mitkä löydän täältä lähiympäristöstä.. V*ttu jeei!!! |