Aihe: Mikä vahvistin näistä..
1 2
Ose
30.09.2005 16:10:02
Laney tf 200

Peavey bandit 112

Roland cube 60

Tech tm 60

Musiikkivalikoima:blues, rock, rautalanka, jnvk heviä.
qichi
30.09.2005 16:12:10
Cube tai Tech21. Jos efektejä tarvitset, cube. TM:stä ei ehkä heviä kyllä irtoa, muuten se on loistava saundien luonnolisuuden takia. Banditissakaan ei ole mielestäni mitään vikaa.
Aksu89
30.09.2005 16:14:24
Tech tai Peavey
JakeScary
30.09.2005 16:26:04
TM:stä ei ehkä heviä kyllä irtoa, muuten se on loistava saundien luonnolisuuden takia.

Kyllä siitä ne hevitkin irtoaa...
lolol
Ose
30.09.2005 22:18:29
Onko ketään laney tf 200 omistajia. Olisi mukavaa kuulla heidänkin kannanottoja ed.main. vahvistimesta.

Jossain threadissa mainittiin vahvistimessa esiintyvän pikkuvikaisuutta !
WM
30.09.2005 22:19:18
cubee oon itte kattellu..
Nii ÖÖöö! Ja aina ei voi voittaa...
Härski
30.09.2005 22:34:31
Onko ketään laney tf 200 omistajia. Olisi mukavaa kuulla heidänkin kannanottoja ed.main. vahvistimesta.

Joo, omistin tommosen. "Ihan kiva" on se, mikä tuota kuvastaa. Ei huono, muttei mikään ällistyttävän hyvä. Melko monipuolinen loppuen lopuksi, kaiken näköistä soundia saa irti paljon, ottaen huomioon, että se on transistoriloota, johon on ujutettu etuasteputki mukaan. Myös lisäkaiutin liitännät, efektilooppi ja linaulostulo löytyy. Perus meininki.

Jep. Näitä siitä löytyy, pikku vikoja. Ja paljon.
Kampuzzjeah!
30.09.2005 22:44:16 (muokattu 30.09.2005 22:45:21)
Laney tf 200

Peavey bandit 112

Roland cube 60

Tech tm 60

Musiikkivalikoima:blues, rock, rautalanka, jnvk heviä.

nyt on aivan pakko lisätä peavey transtube series studio pro 112!!!!
käy musiikkivalikoimaasi aivan loistavasti.
käy ihmeessa testaamassa jossain,maksaa suomessa n.350€!

E.minä saan siitä juuri mieleiseni kevytrosot,puhtaat ja hevanderi saundit.
Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode. R.I.P Sentenced 1989 - 2005
Thule
30.09.2005 22:48:24 (muokattu 30.09.2005 22:49:32)
Lanikka tossa nurkassa nököttää. Pikkuvikoja? Jaa-a, jos löysä soundi on pikkuvika, niin sitten semmonen löytyy. Muita "vikoja" tai vikoja en oo huomannu. Pelkällä vahvarilla en kyllä löydä sitä mieluista tai siedettävää soundia, mutta Bossin EQ:llä ryyditettynä kuullostaa hyvinkin mukavalle. Mun TF200 on siis sitä vanhempaa mallia.

E: Ja tällä löysällä soundilla en tarkottanu särön puutetta, vaan sitä napakkuutta. Varmaan suljettu takaosa auttaisi kummasti.
Fuck me and marry me young.
oiva tumpeloinen
01.10.2005 00:13:33
E: Ja tällä löysällä soundilla en tarkottanu särön puutetta, vaan sitä napakkuutta. Varmaan suljettu takaosa auttaisi kummasti.

Mun kokemukseni noista on sitten taas lähes päinvastainen. Tai siis onhan se löysän kuuloinen pikkutrankuksi, mutta kyllä sieltä se sirinä hyvin läpi tulee ;)

Putkikoneen rinnalla sen soundi on tosi tiukka IMO.
Lilli
01.10.2005 04:55:12

Pikkuvikaisuudesta en tiedä, mutta taannoin vanhoja kitaralehtiä pläräillessäni sattui silmiin brittiläisen What Guitar-lehden 'vertailutesti' juuri näistä vahvistimista. Tf taisi olla BestBuy.
'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN
Fonisoul_
01.10.2005 10:33:03
Mulla on tuo TF320, joka on samanlainen mutta vain vähän ruudikkaampi vielä. Pikkuvikoja ei ole esiintynyt, ei edes tuota efektiluuppiongelmaa joista jotkut ovat valitelleet, joten ilmeisesti ovat jotain maanantaikappaleita nuo vialliset...

Ite tykkään vehkeen soundista, vaikka vuosikaudet olenkin jo vetänyt mallintavilla suoraan pääteasteeseen. (Paremmat soundit olis kyllä varmaan ollut ilman sitä podia, mutta...)

...ajattelin muuten laittaa tuon myyntiin (en tarvi 120w 2x12" kerrostalossa) joten jos kiinnostaa tuo TF200:sen tilalta, niin yhteyttä vaan vaikka pikaviestillä.
Soul with the capital "S"...
Ose
01.10.2005 10:44:43
Kampuzzjeah:

Mitä eroa on studio pro:lla ja banditilla. Oletko kokeillut?

NÄin äkkipäätä luulisi,että tehoa on enempi,joten hönkää paremmin, bändihommiin parempi vaihtoehto.
Spike
01.10.2005 11:38:11
Mulla on tuo TF320, joka on samanlainen mutta vain vähän ruudikkaampi vielä. Pikkuvikoja ei ole esiintynyt, ei edes tuota efektiluuppiongelmaa joista jotkut ovat valitelleet, joten ilmeisesti ovat jotain maanantaikappaleita nuo vialliset...

Noita "maainantaikappaleita" on kyllä sitten todella paljon.. Efektilenkkiongelma ja rätisevä master on ainaki ne yleisimmät.
Se soundin löysyys on taas sit vähän kakspiippuinen juttu. Toimii hyvin liideissä, rytmipuolella saisi olla munaa enemmän. Boostailemalla tosta saa tiukemman alapään.
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
Kampuzzjeah!
01.10.2005 12:12:13 (muokattu 01.10.2005 12:13:04)
Kampuzzjeah:

Mitä eroa on studio pro:lla ja banditilla. Oletko kokeillut?

NÄin äkkipäätä luulisi,että tehoa on enempi,joten hönkää paremmin, bändihommiin parempi vaihtoehto.

siitä on aikaa kun viimeksi kokeilin Bandittia mutta muistelisin että siitä lähtisi paremmat hevisaundit.
ja Banditilla tais olla hintaa n.500€ uutena ja studio prolla 350€ uutena.

Peavey studio pro 112
http://www.noretron.fi/index.php?si … d=18&group_id=9&prod_id=100

Bandit
http://www.noretron.fi/index.php?si … id=18&group_id=9&prod_id=98

käys kokeile jossain liikkeessä nuita.
Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode. R.I.P Sentenced 1989 - 2005
RandomHero
01.10.2005 12:55:42
Osta multa tommonen banditti lähtee kliinit ja mätöt kuin mummo puskaan.
Lines join in faint discord and the stormwatch brews a concert of kings as the white sea snaps at the beels of a soft prayer whispered
Super-Jari
01.10.2005 12:57:24
Osta ja kaikki ja kokeile.
Dont shoot, let them burn!
Ze Kink
01.10.2005 12:59:42 (muokattu 01.10.2005 13:01:05)
Käy ainakin testaamassa Classic 30:stä. Käy kaikkiin noista loistavasti, mutta heviin tarttee kyllä jonkun muljuttimen. Omastani lähtee hevit varsin kiitettävästi tuolla Jekyll & Hydellä. Tuo elementti on vain aika körsö, mutta sen voi aina vaihtaa (milloinkas muuten tulee seuraava Celestionien yhteistilaus? :D). Omaani olen kyllä ollut tyytyväinen. Ainoa haitta mitä olen löytänyt tuon elementin lisäksi on se, että tuo eq:n high ei leikkaa/boostaa niin korkealta kuin haluaisin, vaan vähän liian alhaalta.

E: Siis tuo Classic 30 on Peavey.

EE: Ja jos noista pitää valita, niin tuo Tm60 on ainakin hyvä. Ja kyllä siitäkin tosiaan hevit lähtee.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
mannerheim666
01.10.2005 16:32:28
meikältä löytyy laney tf 200. noissa tuntuu olevan heikko kaiutin. ensimmäinen poksahti takuun piikkiin ja toinen meni sen umpeuduttua. treenikämpällä tuo rumpali soittaa niin raskaalla kädellä että tarvi kosketella volumella tuota kymppiä ja vahvistin kärähti täysillä semantien. En nyt tiedä miten sen soundimaailmaa muuten analysoisi. kyähän siitäkin irtoo, mutta ei mun vaatimuksiini irtoa säröpuolelta tarpeeksi sirkkeliä.
Niskamies
01.10.2005 16:32:35
Tuo elementti on vain aika körsö, mutta sen voi aina vaihtaa (milloinkas muuten tulee seuraava Celestionien yhteistilaus? :D).

Mä voin myydä sulle halvalla Celestionin laatuelementin;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)