Aihe: tokain stratosta?
1
arvid70
09.10.2005 12:03:49
voi olla et kuuluu alottelija palstal mut nyt o hätä, ja hävettää, miten nää kielet pitää laittaa tommoseen stratoon, nimittäin tonne yläpäähän kiinni? ei reiän reikää? (voi hävetys)
KAUPPIAAN PUHETTA!!
fox
09.10.2005 12:15:40

voi olla et kuuluu alottelija palstal mut nyt o hätä, ja hävettää, miten nää kielet pitää laittaa tommoseen stratoon, nimittäin tonne yläpäähän kiinni? ei reiän reikää? (voi hävetys)

Virityskoneen tapissa on sellanen hahlo (ja niin, on siel reikäki mutta se on akselin suuntainen..) Sinne laitat. ;)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
jukepoksi
09.10.2005 13:35:51

Meinas muuten itelläki mennä sormi suuhun kun ekaa kertaa stratoon kieliä vaihoin...

Tästä kuvasta voi yrittää väijyä, miten ne kielet sinne sujahtaa:
http://students.oamk.fi/~majuta00/kuvat/Raato_lapa.jpg
I've kept the movie rolling but the story's getting old now.
reali
09.10.2005 16:11:24
Kelläpä ei menis. Harrikan stratoon vielä niin kiva laittaa halpiskielet että...
Kiehtovaa.
Ze Kink
09.10.2005 16:15:37
Meinas muuten itelläki mennä sormi suuhun kun ekaa kertaa stratoon kieliä vaihoin...

Tästä kuvasta voi yrittää väijyä, miten ne kielet sinne sujahtaa:
http://students.oamk.fi/~majuta00/kuvat/Raato_lapa.jpg

Häh, tuossahan ne kielet on tungettu sinne reikään? Itse en ole kyllä koskaan niin laittanut, vaan ihan samalla tavalla kuin muihinkin kitaroihin.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
Dr. Muff
09.10.2005 16:28:46
Häh, tuossahan ne kielet on tungettu sinne reikään? Itse en ole kyllä koskaan niin laittanut, vaan ihan samalla tavalla kuin muihinkin kitaroihin.

Just noin se pitääkin. Toimii vähän niinkun lukittavat virittimet. Hjyvä systeemi, täytyy vaan ohuimmilla kielillä malttaa jättää muutama kierros tapin ympäri ettei kieli luiskahda pois reiästä.
Tuumasta toiseen.
Ze Kink
09.10.2005 16:36:40
Just noin se pitääkin. Toimii vähän niinkun lukittavat virittimet. Hjyvä systeemi, täytyy vaan ohuimmilla kielillä malttaa jättää muutama kierros tapin ympäri ettei kieli luiskahda pois reiästä.

Selvä, tässä olen pian vaihtamassa kielet, pitää laittaa noin sitten. Kyllä ne on hyvin vireessä pysyneet tuolla "väärällä" tyylilläkin tähän asti.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
arvid70
09.10.2005 18:39:10
onks jollaki oikeen jotain rautalangasta väännettyä kuvaa, ku ei oikeen mee jakeluun =)
KAUPPIAAN PUHETTA!!
Jag
09.10.2005 18:55:09

onks jollaki oikeen jotain rautalangasta väännettyä kuvaa, ku ei oikeen mee jakeluun =)

katkaset eka sen kielen "sopivan mittaseks" . Sitten työnnät sen kielen pään sinne tapin sisään. Sillee niin syvälle et tulee pohja vastaan. Sit taivutat sen tapista sojottavan löysän kielen siihen hahloon ja alat kiristää kieltä.
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)