/HITLER 08.10.2005 22:55:45 | |
---|
Nupit Kaakkoon Hipit Kykkyyn...!!! |
Kampuzzjeah! 08.10.2005 22:57:16 | |
---|
mikkejä ja tallaa vaille varmaanki iha jees. ihQDaa. IHFC #3 |
mhaarala 08.10.2005 23:13:53 | |
---|
En tiedä ovatko nuo mikit HZ H4:t vai jotkut muut, muita on haukuttu mutta minusta nuo H4:t toimivat ainakin omassa LTD:ssä aika kivasti. Floikkakopio on samanlaista kuraa kuin LTD:ssäkin, mutta sen kanssa kyllä pärjää. Tosin, en ostaisi uutena vaan kävelisin Turun Vertikaaliin ja tinkaisin sopivan hinnan. Siellä on muistaakseni musta DKMG ollut jo n. vuoden hyllyssä käytettynä... oli ihan siistissä kunnossakin kun viimeksi katsoin. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Ze Kink 08.10.2005 23:44:20 | |
---|
mikkejä ja tallaa vaille on iha jees. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Ze Kink 08.10.2005 23:44:49 | |
---|
En tiedä ovatko nuo mikit HZ H4:t vai jotkut muut, muita on haukuttu mutta minusta nuo H4:t toimivat ainakin omassa LTD:ssä aika kivasti. Floikkakopio on samanlaista kuraa kuin LTD:ssäkin, mutta sen kanssa kyllä pärjää. H2 muistaakseni. Melkoisen tuhnut oli kyllä minun korvaani. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
luopio 09.10.2005 12:39:55 | |
---|
Ihan hyvä hintasekseen. Eikä ne mikit ja floikkaakaan niin üüber-paskoja oo ku tääl sanotaan. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
mhaarala 09.10.2005 13:20:42 | |
---|
H2:ssa ja H1:ssä on ne "ruuvinpaikat" näkyvissä, joten vaihtoehdot on H3 tai sitten H4. Omaa kokemusta ei ole kuin H4:stä mitä pidän ihan asiallisena mikkinä. Mutta kannattanee käydä kokeilemassa miltä jaska tuntuu käsiin ja miltä se soundaa. Käytettynä ostaisin kuitenkin mieluummin kuin uutena jos olisin hankkimassa... Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |