käsi 06.10.2005 12:27:15 | |
---|
oli tuommoista peliä tuttuni on ostamassa, ovh 850e uutena. onko jollakin kokemuksia ko. kitarasta? tekniikka on ilmeisesti sama kuin standardissa ja samoin mikit. puuosista en ole varma. antakaahan kommenttia jos olette tuon mallista kitaraa kokeillut jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
madu 06.10.2005 12:36:01 | |
---|
I'm afraid that I was very, very drunk... |
käsi 06.10.2005 13:19:41 | |
---|
kiitoksia tuosta linkista. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Johann Onn 06.10.2005 14:15:03 | |
---|
|
käsi 08.10.2005 11:31:14 | |
---|
noi linkit autto paljon, vieläkun saisi kokemuksia henkilöiltä joilla on ollut tuo kitara. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
pira 08.10.2005 12:05:03 | |
---|
Oho, Gibson SG Spessun hinta on noussut Thomannilla puolessa vuodessa 150 euroa. Maaliskuussa hinta oli vielä 800 euroa. Tiedä sitten, miten hinnat Suomessa on noussut samassa ajassa. Vibrato lähtee syrämmestä |
pira 08.10.2005 12:13:38 | |
---|
onko jollakin kokemuksia ko. kitarasta? tekniikka on ilmeisesti sama kuin standardissa ja samoin mikit. puuosista en ole varma. Stankussa on mikkeinä 490R ja 498T alnicot. Fadedissa 490R ja 490T alnicot. Vibrato lähtee syrämmestä |
Invader 08.10.2005 12:18:06 | |
---|
Stankussa on mikkeinä 490R ja 498T alnicot. Nykystankuissa on ainakin mikkeinä Burstbucker Pro:t. Tai sitten ei.. |
McNulty 08.10.2005 12:26:49 (muokattu 08.10.2005 12:27:36) | |
---|
Nykystankuissa on ainakin mikkeinä Burstbucker Pro:t. Ai SG:ssäkin vai Les Paulissa? PS. mielestäni topicissa puhutaan SG:stä ja SG Standardissa on tosiaan edelleenkin 490R ja 498T mikit. "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
Invader 08.10.2005 12:33:28 | |
---|
Ai SG:ssäkin vai Les Paulissa? PS. mielestäni topicissa puhutaan SG:stä ja SG Standardissa on tosiaan edelleenkin 490R ja 498T mikit. Argh. Pistetään krapulan piikkiin vaikka. Menen nurkkaan häpeämään :D Tai sitten ei.. |
McNulty 08.10.2005 12:33:56 | |
---|
Argh. Pistetään krapulan piikkiin vaikka. Menen nurkkaan häpeämään :D No tän kerran saat anteeksi :) "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
torres 08.10.2005 22:29:15 | |
---|
mul on semmonen. ostin vissii 02 lopussa (tai 03 alussa?) ja maksoin ihan liikaa... ihan ok yksilö. tosin säätää joutu tallaa ja kaularautaa kun istutin siihen 10-52 setin heti alussa. kaulan hioin. ja nauhat oli hieman terävät päästään joten ne myös. nyt varsin messevä peli. lakka tosi heikkoo, mulla kulunu kahdest kohdast täysin pois. mut eipä tuo haittaa. kaupassa olen uudempaa testannu, ihan ok.. tone-ja volumenupit erilaiset ja pallot otelaudassa (mulla puolikuut). kyllä sillä heavyt vääntyy vallan mainiosti. some you win, some you lose. |
PoLFus 08.10.2005 23:22:36 (muokattu 08.10.2005 23:39:15) | |
---|
Itse koklailin tunnin verran tuollaista kaupassa (F-musiikki, Helsinki) ja en etsimälläkään löytänyt huonoa puolta. Itse en sliipatuista kitaroista tykkää (kuten tuo standard- malli sattuu olemaan. Sellanen hohtava ja sileä. Ei ei...) No. Makuasioita, onneksi. Testasin. Mikit oli mielestäni varsin mukiinmenevät, kaula oli sopivan tuju yms. Ainoa ikävä asia oli, että kyseisessä kepissä taisi olla 10-4x setti, kun itse olen tottunut 11-52. Vähän spagettia oli. Tykkäsin yleensäkin siitä tunteesta, joka tuli kun otti kitaran syliin. Tuntui jo valmiiksi vanhalta tuttavalta. Itse ainakin tämän hankkisin heti jos olisi rahaa. :) Hitto. Kiusaatte. :( "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11 |
käsi 09.10.2005 10:19:44 | |
---|
tuttuni sitten osti sellaisen uutena. ilmeisesti on ollut hyvä koska hymyä naamalta on ollut kuulemma vaikea poistaa. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
ilpoliekkio 09.10.2005 11:15:11 | |
---|
Yhdellä kaverillani on tuollainen, muuten varsin kelpo kitara, mutta itse ainakin löysin siitä pieniä vikoja. Bodyssa näkyy olevan pari oksaa, ja elekroniikkapuolen suojapleksi on aika railakkaasti alimitoitettu koloonsa nähden (tai toisin päin). Mutta kyllä tuossa soittofiilis on kohdallaan, kaulapainoisuus tuossa minua häiritsee, mutta sehän nyt on SG:ssä vakiona muutenkin. Awaken the suffering |
p130 09.10.2005 20:34:18 | |
---|
Bändikaverilla on nyt pari kuukautta ollut tuollainen. Mitään pahaa sanottavaa ei siitä löydy. Viimeistely on kaikin puolin moitteetonta, soi kuten SG:n pitääkin ja aiheutti hirvittävän SG:n himon minullekin. Maailmallahan liikkuu kaikenlaisia juttuja fadedeista, mutta asiallisia soittimia ne kaikki ovat olleet mitä minun käsiini on sattunut. Erityisesti tuo kaverin SG on kertakaikkisen ihana! Yksilöitähän nuo ovat, monilla on tainnut olla hieman nauhan päiden siistimistä tai muuta pikkujuttua (jonka kauppa kyllä kaiken järjen mukaan hoitaa uuteen kitaraan kuntoon jos sitä vain pyytää ja pitää kaupan ehtona, oikeastaanhan tuollaiset pitäisi hoitaa liikkeessä aina kuntoon...). Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |