treble 05.10.2005 18:39:30 (muokattu 05.10.2005 18:39:53) | |
---|
Morojes! Saisin suht halvalla Laneyn TF700 nupin ja Laneyn TF412A kaapin. Kaverilla on tuollainen nuppi ja sitä on tullu testaitua ja todettua, että se sopisi minulle hyvin. Infoa kaipailisin kuitenkin tuosta kaapista. Onko tuo miten hyvä verrattuna esim. Behringerin kaappeihin? Olen käsittänyt, että tuo on aavistuksen pienempi ja kevyempi kuin normaalit 4*12 kaapit? Pitääkö paikkansa? Harmony-centrallista luin, mutta siellä kaapin soundista ei oiken tykätty. Sanottiin, että se on liian alapäävoittoinen ja volumea ei irtoa tarpeeksi. Pitääkö paikaansa? |
-K- 05.10.2005 18:43:18 | |
---|
Kevythän tuo on kun vertaa normaaleihin kaappeihin, ja vähän pienempi tosiaan. Ihan ok peruskaappi, nähnyt jollain paidattomalla pojalla samanlaisen keikoilla. Itselläni oli hetken aikaa kaksi noita kaappeja ENGL: thunderin alla. ..TF nupit taasen ovat ihan ok kamaa. Kun joutuu lujalla huudattamaan niin häviää kaikki dynamiikka säröstä ja pelkkää bassovallia luvassa. Eli jos on ääntä syövä kämppä ja kovakätinen rumpali niin voi tulla ongelmaa. Toki säädöistä kiinni. Ei suotta elämys. |
ps3t 05.10.2005 19:11:04 (muokattu 05.10.2005 19:18:19) | |
---|
Jep. Bassot saa vääntää samantien nollille. Mielestäni sana "tumma" kuvaa nupin soundia aika hyvin. Tosiaankin kovalla volyymillä menee aika puuroksi. Life is shit and then you fucking die. |
Strutsi 05.10.2005 20:26:51 | |
---|
Jos Laneytä ostaa niin pitää olla GH50L/GH100L tai VH100R. Jos siis on nappulaa. Koululla on TF50 kombo, en kyllä hirveästi tykkää. Lead kanava on sirkkeli, crunch ei oikein ole crunch ja clean on liian kirkas. Ennen kuin loukkaannutte, ottakaa huomioon että tämä on mielipide. "If quizzes are quizzical, what are tests like?" |
Spike 05.10.2005 22:39:28 | |
---|
Jos Laneytä ostaa niin pitää olla GH50L/GH100L tai VH100R. Jos siis on nappulaa. Koululla on TF50 kombo, en kyllä hirveästi tykkää. Lead kanava on sirkkeli, crunch ei oikein ole crunch ja clean on liian kirkas. hassuu, mun mielestä noi on pikemminkin tummasaundisia, ja clean on sellanen jazzahtava. Mul on kyl 12"-versio. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
enema 05.10.2005 22:54:49 | |
---|
Jos Laneytä ostaa niin pitää olla GH50L/GH100L tai VH100R. Jos siis on nappulaa. Koululla on TF50 kombo, en kyllä hirveästi tykkää. Lead kanava on sirkkeli, crunch ei oikein ole crunch ja clean on liian kirkas. Ennen kuin loukkaannutte, ottakaa huomioon että tämä on mielipide. Täysin samaa mieltä. Kummastakaan särökanavasta en saanut fiksua soundia irti. Eskimo ninja deathmetal |
-Prokitaristi- 09.10.2005 19:16:38 | |
---|
Mites toi TF300?Kokemuksia? |
bodomreaper 09.10.2005 20:19:38 | |
---|
Mites toi TF300?Kokemuksia? Mun mielestä ihan asiallinen vehje.Säröt ainakin on loistavat omasta mielestäni. HEVI ON PASKIMMILLAANKIN PARASTA!!!!!!!!! |
SerialKiller 09.10.2005 22:50:28 | |
---|
Morojes! Saisin suht halvalla Laneyn TF700 nupin ja Laneyn TF412A kaapin. Kaverilla on tuollainen nuppi ja sitä on tullu testaitua ja todettua, että se sopisi minulle hyvin. Infoa kaipailisin kuitenkin tuosta kaapista. Onko tuo miten hyvä verrattuna esim. Behringerin kaappeihin? Olen käsittänyt, että tuo on aavistuksen pienempi ja kevyempi kuin normaalit 4*12 kaapit? Pitääkö paikkansa? Harmony-centrallista luin, mutta siellä kaapin soundista ei oiken tykätty. Sanottiin, että se on liian alapäävoittoinen ja volumea ei irtoa tarpeeksi. Pitääkö paikaansa? Mulla oli TF800 nuppi ja se oli aikas karun kuuloinen. Säröt oli suttuiset ja cleani nyt oli sellainen kun oli, perus cleeni. Jos saat pelin halvalla niin osta pois, on se omasta mielestäni silti parempi kuin Marshallin valvestaattorit(jos se nyt on mikään saavutus vielä). Kaappi taas on ihan ok. itelläni on tällä hetkellä 5150II ja TubeFusion sarjan 4x12"kaappi niin toimii ihan kivasti. Vaikka soitankin A vireessä, niin ei mene tukkoon kovillakaan volyymeilla. Hinta/laatu suhde toimii kaapissa hyvin. Violence Is always an option, Death is Always the solution! |
iso paha susi 10.10.2005 02:49:54 (muokattu 10.10.2005 02:50:53) | |
---|
Mulla oli TF300 combo joskus. Ihan hyvä himaskobe ja sen kun kytki toohon TF412 kaappiin, sai reenikselläkin lisää ääntä. Sittemmin 5150 nupin kanssa kaappi osoittautui aika munattomaksi. Housunlahkeet ei lepattaneet samalla lailla kuin nykyisen nupin oman kaapin kanssa. |
Vapour 10.10.2005 10:33:19 (muokattu 10.10.2005 10:33:40) | |
---|
Mites toi TF300?Kokemuksia? Ihan toimiva peli. Puhdas kanava on melko steriili, mutta toimii ihan ok pehmeämmässä menossa. Ruttu/blueskanavasta saa paremman ja dynaamisemman puhtaan, jos luopuu suuresta äänenpaineesta. Leadkanvan särö on tiukka, tai kireä, miten sen tahtoo ottaa. Yhteenvetona: toimiva vahvistin moneen menoon, joskaan hirveästi ei luonnetta tarjoa missään tyylissä. Hintaisekseen toimiva yleisvahvari, rajattuihin genreihin löytyy (kenties metalli poislukien) samassa hintaluokassa parempia. Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut |
Landola59 10.10.2005 10:56:31 | |
---|
jollain paidattomalla pojalla samanlaisen keikoilla. !!! TERÄBETO !!! Okei. Sori. jatkakaa. Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |