arppah8 12.10.2005 12:42:11 | |
---|
Täytyypä hehkuttaa. Eli tuossa jokin aika sitten tilasin rakennusprojektiini Earvanan satulan todettuani keksinnön toimivaksi (vaihdoin LTD-rimpulaani Earvanan jo jokin aika sitten, hieno värkki!). Tänään tuli jenkkienmaalta postia ja kas, paketista löytyi toinenkin satula! Tilaamani retrofit-versio ja bonuksena ESPn käyttämä versio muassaan terveiset: "Try the ESP version first, it may work!" Muutenkin firman kanssa asioidessani palvelu on ollut hyvää, sähköposteihin on vastattu ripeästi ja ystävällisesti. Tällä kertaa toimitus vähän viivästyi (eka tilaus tuli perille viikossa, nyt meni kolme), mutta tästäkin tuli infoa sähköpostiin. Eli suosittelisin tilaamaan Earvanan tuotteet suoraan jenkeistä, hintakin on halvempi kuin T-kaupassa (Earvana - posteineen aika tasan 30€, T-kauppa - 35€+postit). http://www.earvana.com/...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
re infecta 12.10.2005 13:06:00 | |
---|
Tietääkö kukaan, onko Helsingissä soitinrakentajaa, joka hoitaisi oikean Eervanan tilauksen ja asentamisen kitaraani? Vai onko ainoa ratkaisu tilata itse Earvana ja kiikuttaa se + kitara soitinrakentajalle? OSTETAAN RÄKKIMULTIEFEKTI. |
edgehill 12.10.2005 13:12:36 (muokattu 12.10.2005 13:20:29) | |
---|
Tietääkö kukaan, onko Helsingissä soitinrakentajaa, joka hoitaisi oikean Eervanan tilauksen ja asentamisen kitaraani? Vai onko ainoa ratkaisu tilata itse Earvana ja kiikuttaa se + kitara soitinrakentajalle? Kristian Oesch tekee, kyselin juuri asiasta. Jos muistan oikein niin hinta oli 37e tavaralle ja reilut 50e työlle. http://kotisivu.mtv3.fi/oesch/ t. edgehill E: Oesch:lta saa earvanaa suoraan hyllystä. |
Juzzu 12.10.2005 13:24:45 | |
---|
Täytyypä hehkuttaa. Nonih, joutuu ehkä tilaamaan sitten. Hieno allekirjoitus muuten... Erittäin itseironinen kommentti ko. piisissä tuo lainauksesi :o) |
re infecta 12.10.2005 14:09:52 (muokattu 12.10.2005 14:31:18) | |
---|
Kristian Oesch tekee, kyselin juuri asiasta. Jos muistan oikein niin hinta oli 37e tavaralle ja reilut 50e työlle. http://kotisivu.mtv3.fi/oesch/ t. edgehill E: Oesch:lta saa earvanaa suoraan hyllystä. Aika moista hintaa, mutta toisaalta olen kuullut että K.O. tekee hyvää työtä. OSTETAAN RÄKKIMULTIEFEKTI. |
Juzzu 12.10.2005 14:26:54 | |
---|
Osaisiko joku teistä arvioida paljonko tulisi työkustannuksia (eli paljonko menee aikaa) ammattilaisella jos teettää seuraavat työt kitaralle: Mä antaisin nuo sille ko. ammattilaiselle arvioitavaksi, tietänee varmaan paljon paremmin kuin amatöörien arvauskilpailu täällä m.netissä. Että ei muuta kuin puhelin kouraan ja soittamaan. Saat ainakin tarkkaa tietoa :o) Muuten on kyllä erittäin vaikea arvioida tuota. |
ravensoul 12.10.2005 14:39:49 | |
---|
Eli suosittelisin tilaamaan Earvanan tuotteet suoraan jenkeistä, Millä maksu- ja lähetystavalla olet homman hoitanut? Arvelin tilata stratoon ton satulan, kun on noinkin edullinen vrt. T-kauppaan, mutta vähän epäilyttää mitä kuluja siihen isketään päälle.. Luottokorttia kun ei ole, enkä takuulla lähetä paalua postissa, joten vaihtoehdoksi jää tuo 'payment on delivery'. Ja tuo lähetystapa. Mitä jos valitsee tuon Flat Raten, ettei muka mitään läh.kuluja? Ei voi olla mahdollista. Jotenkin huonot sivut kun ei selviä. Vai Enkö Vaan Osaa? "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät #27 Luojan kiitos, olen ateisti! |
arppah8 12.10.2005 15:09:58 | |
---|
Millä maksu- ja lähetystavalla olet homman hoitanut? Arvelin tilata stratoon ton satulan, kun on noinkin edullinen vrt. T-kauppaan, mutta vähän epäilyttää mitä kuluja siihen isketään päälle.. Luottokorttia kun ei ole, enkä takuulla lähetä paalua postissa, joten vaihtoehdoksi jää tuo 'payment on delivery'. Ja tuo lähetystapa. Mitä jos valitsee tuon Flat Raten, ettei muka mitään läh.kuluja? Ei voi olla mahdollista. Jotenkin huonot sivut kun ei selviä. Vai Enkö Vaan Osaa? Juu, eivät ne sivut kovin informatiiviset noitten lähetyskulujen osalta ole. Itse tilasin (avovaimokkeen äidin:) luottokortilla ja flat ratella, postikuluja postimerkkien mukaan 2,10 dollaria. Sähköpostilla kannattaa kysellä paikan päältä lisäinfoa, vastaavat tosiaan varsin sukkelaan. Itse en ainakaan tiedä, miten tuo 'payment on delivery' toimii. Kai jollain sun tutulla luottokortti on, käytä röyhkeästi hyväksi! Ekalla kerralla tilatessa oli muuten lähetysvaihtoehtona International Air Mail ja kuluina nuo mainitut pari dollaria, hassua että ovat poistaneet listasta tuon vaihtoehdon. Mutta toimii silti. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |