Aihe: Yamaha APX7A
1
Jannipaali
08.10.2005 18:09:56 (muokattu 08.10.2005 18:34:49)
Topahin innoittamana alkoi kiinnostamaan tällainen teräskielinen puoliakustinen:

http://www.yamaha-europe.com/yamaha … rs/10_no_series/30_APX7A/index.html

Siellä ei kyllä sanota, että onko vehje teräskieleinen vai ei, mutta oletan että se on.

Yamahathan (skitarat ja sbassot) ovat laadultaan hyviä, mutta en tiedä sitten näistä akustisista.

Onko kenelläkän kokemuksia tuosta?

Edit. Pahoittelen kun kokoajan teen tällaisia aiheita :P
Wahi
08.10.2005 18:23:38
Topahin innoittamana alkoi kiinnostamaan tällainen teräskielinen puoliakustinen:

http://www.yamaha-europe.com/yamaha … rs/10_no_series/30_APX7A/index.html

Siellä ei kyllä sanota, että onko vehje teräskieleinen vai ei, mutta oletan että se on.

On se.

Yamahathan (skitarat ja sbassot) ovat laadultaan hyviä, mutta en tiedä sitten näistä akustisista.

Eilen ostin Yamaha FG720S akustisen ja voin sanoa että loistavaa laatua. Soi todella hyvin ja on erittäin hieno!

Onko kenelläkän kokemuksia tuosta?

Luulisi noiden apexienkin olevan hyviä. Kitaraopeni APX (tosin, vanha malli, jota ei enää valmisteta on todella hyvä)

Miten nuo pelittää jos pistää vähän säröä sooloillessa?

Akustinen...särö... Meni vähän ohi...
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page
Jannipaali
08.10.2005 18:34:35
Akustinen...särö... Meni vähän ohi...

Joo, ei ollu kovin ajattelemalla tehty kysymys :D

Poistanpas sen tuosta aloitusviestistä.
tuluppa
08.10.2005 18:40:20

Laadukkaita kapistuksia ovat olleet järjestäen ne yksilöt mitä olen hiplaillut.
nurse
12.10.2005 17:53:52
Itselläni on APX-5 ja tyytyväinen olen ollut. Taattua Yamaha laatua. Soi hyvin vahvistettuna ja ilman ja on kevyt soittaa. Viimeistely on ok ja eq on toimiva. Alunperin ostopäätökseen vaikutti, että elektroakustisia ei ole kauheasti tarjolla vasureille, mutta tää oli helposti saatavilla ja oli kohtuuhintainen. Lisäksi tuttu ammattimuusikko käyttää samanlaista ja suositteli hankintaa.
re infecta
12.10.2005 20:45:29
Minulla oli APX-7A. Akustisista en sen hienompia ymmärrä, mutta tuo Yammu tuntui laadukkaalta, ja se soi kauniisti ja voimakkaasti.
OSTETAAN RÄKKIMULTIEFEKTI.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)