SuvantoJ- 29.09.2005 20:34:42 | |
---|
Uuden nupin osto olisi nyt lähellä ja tällä hetkellä speksien, hinnan ja vastaavan combon testauksen perusteella olisin päätymässä tuohon Randallin RH50T-nuppiin. Hinta tuossa kieltämättä ihmetyttää, sitä kun on vain T-kaupassa hieman reilut 400 euroa. Hakusessa olisi peli, jolla saisi ulos hyvät puhtaat, mutta myös hyvät metallisäröt olisivat toivottavia, ettei erillispedaaleihin tarvitsisi niin luottaa välttämättä. Suomestahan Randallien saatavuus on nykyisellään heikko, joten sakemanneihin täytynee luottaa? Vastaava RG50TC-combo löytyy koulustani ja sitä olen jonkin verran testaillut ja vakuuttunut melko lailla. Vehje lienee aika uusi malli, mutta nyt haussa olisikin paitsi muiden kokemuksia (pidemmältä ajalta varsinkin), mutta myös hyviä vaihtoehtoja samasta hintaluokasta saa ja pitää antaa. Paritusehdotuksia 2*12-kaapeista ottaisin myös mielelläni vastaan. http://www.randallamplifiers.com/products/amplifiers/tube/http://www.thomann.de/thoiw3_randal … _head_gitarrentopteil_prodinfo.htmlBlessed are the cheesemakers |
Spike 30.09.2005 14:05:01 (muokattu 30.09.2005 14:16:41) | |
---|
So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
hannlain 30.09.2005 15:01:45 | |
---|
Onpas halpa.. T-kaupassa kyllä, mutta ei ihan niin halpa Studiotecin hinnastossa (vrt Combo 655€/Studiotec. vs. 444€/Thomann). Joka tapauksessa näyttää, että ainakin paperilla on paljon ominaisuuksia hintaan nähden. Täytyy vielä käydä joskus testimässä lunastaako odotukset myös todellisuudessa. |
Spike 30.09.2005 16:09:34 (muokattu 30.09.2005 16:09:57) | |
---|
T-kaupassa kyllä, mutta ei ihan niin halpa Studiotecin hinnastossa (vrt Combo 655€/Studiotec. vs. 444€/Thomann). Joka tapauksessa näyttää, että ainakin paperilla on paljon ominaisuuksia hintaan nähden. Täytyy vielä käydä joskus testimässä lunastaako odotukset myös todellisuudessa. putkicombo 655e on mun mielestä sekin vielä edullinen hinta uudesta. Valmistetaanko tota nuppiversiota enää, kun ei randallin sivuilla ollut tietoja? So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
SuvantoJ- 30.09.2005 17:12:03 | |
---|
putkicombo 655e on mun mielestä sekin vielä edullinen hinta uudesta. Valmistetaanko tota nuppiversiota enää, kun ei randallin sivuilla ollut tietoja? Kyllä se tuolla sivulla on, mainitaan nimeltä siinä kuvien alapuolella ja nuo speksit ovat samat combolle ja nupille. Ei vain ole kuvia nupista. Itse olen ainakin käsittänyt, että on vasta tänä vuonna tullutkin markkinoille. Blessed are the cheesemakers |
sihvoh 30.09.2005 18:54:12 | |
---|
Studiotecin hinnastossa... Studiotec lopetti valitettavasti Randallin edustuksen Suomessa, joten Thomann lienee nyt ainoa kanava järkihintaan. Esim. Ruotsin maahantuojan hinnat ovat aivan tolkuttomia... I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
mhelin 30.09.2005 20:34:39 | |
---|
On tosiaan edullinen, mutta voi vaatia pientä hienosäätöä. Toivottavasti ei ole samoja vikoja kuin Laneyn vahvistimissa joista jotkut vastukset hajoilevat lähes satunnaisesti. En laita Engliä vielä myyntiin kuitenkaan, jos keikkailisi enemmän toi olisi hyvä backup. |
hannlain 03.10.2005 13:02:05 | |
---|
Studiotec lopetti valitettavasti Randallin edustuksen Suomessa, joten Thomann lienee nyt ainoa kanava järkihintaan. No sittenpä ei kyllä taida olla saumoja itse testata laitetta ennen ostoa. Itselläkin tuo Engl Screamer on kuumottanut jo aika pitkään, mutta sen hinta on kyllä aiheuttanut käänteiskuumotusta. Tää Randall vois olla sopuhintainen vaihtoehto Screamerille. |
Deranged 03.10.2005 15:57:08 | |
---|
Hakusessa olisi peli, jolla saisi ulos hyvät puhtaat, mutta myös hyvät metallisäröt olisivat toivottavia Tuosta Randallista luin jostain (en muista mistä), että se on medium-gain vehje, eli siitä ei välttämättä hevisäröä ilman lisäpurkkeja lähde. Tosin tuo on täysin makuasia. Toiselle riittää ja toiselle ei. Pitäis päästä ite testaamaan. Hinta houkuttaisi kyllä, mutta ei viitsi testaamatta ostaa. Mietin aiemmin Ashdown FA60 nupin tilaamista Soundslivelta, mutta kun ei sitäkään viitsi testaamatta ostaa. Väittävät että tuossa gaini riittää, mutta pitäisi vielä kuulla että miltä se kuulostaa käytännössä, oman kaappini läpi. |
enema 03.10.2005 16:46:00 | |
---|
En tykännyt. Eskimo ninja deathmetal |
Spike 03.10.2005 16:55:21 | |
---|
En tykännyt. Millanen oli? So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
hannlain 04.10.2005 10:21:07 | |
---|
Tuosta Randallista luin jostain (en muista mistä), että se on medium-gain vehje, eli siitä ei välttämättä hevisäröä ilman lisäpurkkeja lähde. No eipä sitten mainittu Randall meikäläisen Screamer-kuumotusta poista :( kun itselläkin olisi vaatimuksena, että hevisäröt pitäis lähteä ilman purkkeja. No, ei nyt tyrmätä ennen testiä, mutta kun ei pääse oikein missään testaamalla toisinkaan päin toteamaan. |
RandomHero 05.10.2005 21:37:55 | |
---|
Osta poeka scriimeri vaan jos meinaan diggaat mahtavista hevisäröistä ja hyvistä kliineistä sopuhintaan...Et tuu pettymään. Lines join in faint discord and the stormwatch brews a concert of kings as the white sea snaps at the beels of a soft prayer whispered |
Laiskiainen 05.10.2005 22:27:16 | |
---|
|
Spike 05.10.2005 22:32:13 | |
---|
Osta poeka scriimeri vaan jos meinaan diggaat mahtavista hevisäröistä ja hyvistä kliineistä sopuhintaan...Et tuu pettymään. Mä petyin jo testatessa. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
SuvantoJ- 06.10.2005 07:33:55 | |
---|
Randallin maahantuojalla näyttää olevan varaston loppuunmyynti. On ollut jo kesän ajan muistaakseni, mutta kun pari kuukautta sitten taisin kysästä, niin ei noiden mainoksessa mukana olevien lisäksi ollut juuri muita Randallin tuotteita loppuunmyynnissä. Blessed are the cheesemakers |
Zieberheim 09.10.2005 13:30:55 | |
---|
Pitää nostaa tämä siinä toivossa että jollekin olisi kertynyt enemmän tietoa kyseisestä nupista.. Itse oon nimittäin harkinnut tämän ostamista,hinta ainakin houkuttelee kovasti. Itseäni ainakin hieman epäilyttää tuo väittämä ettei gainit riittäisi hevimeininkiin, johtuen siitä millainen mielikuva minulle on Randallin vahvareista jäänyt, niistä kun tuntuu hevisäröt aika hyvin löytyvän,mutta en sitten tiedä.. :P |
Laareppi 09.10.2005 14:22:19 | |
---|
Tosi on, tuo combo on medium-gain. Espoon Musiikissa on tollanen combo ollut jo jonkin aikaa, ja tulihan sitä testattua. Säröt olivat pettymys muuten niin lupaavassa pakkauksessa. Siellä on myös se RG75 combo, eli trankku. Se taas on aika puhtaasti hevicombo, ja muuten todella hyvä. Ehdottomasti parhaita trankkuvahvistimia (heviin) markkinoilla, vaikka onkin Randallin halvin malli. Hinta on silti yllättävän alhainen. |
Laiskiainen 09.10.2005 23:36:31 | |
---|
Ehkä tyhmä kommentti mutta eikös Randallista voisi saada kunnon säröt irti antamalla vähän turboboostia polkimesta, mutta säilyttäen mahdollisuuden erilaisiin soundeihin kuin nyt esim. tästä paljon ylistetystä screamerista? |
Laareppi 10.10.2005 16:39:43 | |
---|
Ehkä tyhmä kommentti mutta eikös Randallista voisi saada kunnon säröt irti antamalla vähän turboboostia polkimesta Se on tietysti mahdollista, mutta itse olen ainakin täysin sillä linjalla, että ostetaan vahvistin josta lähtee niin hyvät säröt ettei mitään säröpolkimia tarvita. Voin paljon pedaaleja testanneena ja käyttäneenä sanoa että se on loppuen lopuksi paras ratkaisu, ja paras vastine rahoillesi. Jos monipuolisuutta haetaan, se on taas sitten aivan eri juttu, siinä voi ne polkimet auttaakin. Minä en monipuolisuutta hakisi välttämättä Randallilta tai Engliltä... |