Hiku 15.07.2005 14:08:26 | |
---|
Elikkäs kertokaapa immeiset mielipiteitä, joilla on kokemusta kyseisestä kitarasta. Eli hyvät/huonot puolet ja miten tuommoinen liimakaula toimii tuommoisessa kitarassa ja muutenkin floikan kanssa? Kiitokset. We´re the Hatecrew, we stand and we won´t fall. We´re for none and none for all! |
MasK oF SaNiTY 15.07.2005 14:22:35 | |
---|
Elikkäs kertokaapa immeiset mielipiteitä, joilla on kokemusta kyseisestä kitarasta. Eli hyvät/huonot puolet ja miten tuommoinen liimakaula toimii tuommoisessa kitarassa ja muutenkin floikan kanssa? Kiitokset. En oo kokeillu mutta näyttäis siltä että ulottuvuus koerkeimpiin nauhoihin on hyvät.. maanantaina meen koeilemaan ja luultavasti ostan sen.. ja mikit näyttää olevan emg:t joten varmaan ihan hyvät.. Tämä on vain yhden miehen mielipide.. Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä! |
Kampuzzjeah! 15.07.2005 14:38:48 | |
---|
tästä kitarasta on kyselty varmaan toista sataa kertaa.. sen sanon että n.1 vuoden se floikka pitää vireen mutta sen jälkeen ei pidä. It's vähäinen määrä ihme että joten usea haikea laulelma hankkia penny aikana ikä jokseenkin Ranska iso kirjain, Pariisi. HOHO! |
inot88 15.07.2005 14:44:35 | |
---|
No tähän samaa topikkii änkeen kysymyksen noista xtone kitaroista. Että millanen skeba on toi PC-1 malli kun pisti silmään kitaran ulkonäkö positiivisesti:) Lihavuus on vain horisontaalista suhteettomuutta. |
Hiku 15.07.2005 14:44:39 | |
---|
Kertoilepa mask of sanity sitten kokemuksia kitarasta. Kyllä mun tänhetkisen kitaran lisenssi floikka pitää hyvin vireen vuoden jälkeenkin! We´re the Hatecrew, we stand and we won´t fall. We´re for none and none for all! |
MasK oF SaNiTY 15.07.2005 15:00:11 | |
---|
Kertoilepa mask of sanity sitten kokemuksia kitarasta. Kyllä mun tänhetkisen kitaran lisenssi floikka pitää hyvin vireen vuoden jälkeenkin! kerron kerron.. sinne on vielä 3 päivää.. Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä! |
JulliH 15.07.2005 16:04:40 | |
---|
Mä oon kans sitä mieltä että lisenssifloikka ei pidä virettä, alaspäin kammetessa jonkin verran mutta nostaessa ei tippaakaan. Huoltoon vein (en sen vireongelman takia) ja kun sieltä sain ni korjaaja oli leikannu lukkoruuvit liian pitkiksi ja niillä ei saanu virettä pysyy millään! Vaihdoin ristipäät tilalle ja nyt pitää silleen että kehtaa bendailla ja pikkasen laskea kammella. Ibanezit kuulemma pitää paremmin. No, mulla on taas käyny säkä ja sain sellasen paskan millä ei oo aikomustakaan pitää sitä virettä, kunhan vittuilee mulle. -Life´s a bitch and then you die |
MasK oF SaNiTY 15.07.2005 16:14:31 | |
---|
Mä oon kans sitä mieltä että lisenssifloikka ei pidä virettä, alaspäin kammetessa jonkin verran mutta nostaessa ei tippaakaan. Huoltoon vein (en sen vireongelman takia) ja kun sieltä sain ni korjaaja oli leikannu lukkoruuvit liian pitkiksi ja niillä ei saanu virettä pysyy millään! Vaihdoin ristipäät tilalle ja nyt pitää silleen että kehtaa bendailla ja pikkasen laskea kammella. Ibanezit kuulemma pitää paremmin. No, mulla on taas käyny säkä ja sain sellasen paskan millä ei oo aikomustakaan pitää sitä virettä, kunhan vittuilee mulle. Siis eikö se niinkuin ollenkaan pidä virettä.. ei edes yhden kappaleen ajan? kamun lisenssifloikka piti vireen 3 kuukautta ennen kuin hän suuttui ja veti kielen poikki.. Minä kokeilen sitä kitaraa maanantaina joten voin pistää floikan koville =) Ja jos se floikka ei pidä, sen voi myydä ja ostaa vaikka shallerin parilla sadalla Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä! |
alphamale 15.07.2005 16:20:03 | |
---|
pojat. luetaan näitä foorumeita. Lahtelaista, totta kai |
MasK oF SaNiTY 15.07.2005 16:45:20 | |
---|
pojat. luetaan näitä foorumeita. ? Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä! |
Hiku 15.07.2005 16:52:45 | |
---|
Kyllä mun mielestä ainakin mun mh-250:sen floikka pitää vireen kiitettävästi..En sit tiiä, jos mun kohalle on sattunu joku parempi kappale.. We´re the Hatecrew, we stand and we won´t fall. We´re for none and none for all! |
alphamale 15.07.2005 16:56:00 | |
---|
? Sitä vaan että kuinkahan mones threadi tää on tuosta kitarasta saati sitten missä puidaan lisenssifloikkia. Lahtelaista, totta kai |
MasK oF SaNiTY 15.07.2005 16:58:25 | |
---|
se on vaikeata tietää kun tuo search ei toimi 12-18 .. ei kai sillä niin suurta väliä ole.. Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä! |
32788 15.07.2005 17:12:17 | |
---|
se on vaikeata tietää kun tuo search ei toimi 12-18 .. ei kai sillä niin suurta väliä ole.. Ja sitäpaitsi (sitä paitsi?) haku ei tunnista alle nelikirjaimisia sanoja. Eli esim. sanoilla ESP, LTD, MMV tai SN on turha etsiä mitään... Lisenssifloikka tai floikka ja niiden taivutusmuodot antavatkin varmasti enemmän hakutuloksia. |
rockydiamonds 19.10.2005 11:04:14 | |
---|
mitä mieltä oisitte sellasest setist et laittais toho jotkuu paremmat emg:n mikit ja floyd rosen (ei lisenssikamaa) . hinnaks tulis jotaa tonni. vai kantsisko samantien mennä ostaa vaa joku laadukkaampi skitta? |
mhaarala 19.10.2005 11:30:52 (muokattu 19.10.2005 11:35:57) | |
---|
EMG-HZ H4:t eivät ole niin huonot että niitä kannattaisi vaihtaa, ellei hae selkeästi toisenlaista mikkiä (jolloin tosin on todennäköistä että haetaan vähän toisenlaista kitaraakin..). Oikeastaan nuo H4:T on aika asialliset mikit... Minusta tuohon ei kannata alkaa kovin paljon muitakaan osia vaihtelemaan, koska kitara ei ole laatunsa puolesta niin hyvä että siitä olisi oikeasti kalliimpien kanssa samalle viivalle. Jos hinta on muutosten jälkeen tonnin luokkaa, niin siihen rahaan saa kyllä jo paremman laatuisen kitaran ihan suoraan. Ellet sitten löydä jostain edullista käytettyä floikkaa, silloin voi olla jo kannattavaakin vaihtaa. En ole varma mutta voi olla että tuohon saisi Schallerinkin suoraan, ainakin tolppien leveys oli silmämääräisesti mittailtuna sama. Itse päädyin kuitenkin siihen että korjaan Charvelin mieluummin kuin siirrän siinä olleen Schallerin LTD:hen. Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
luopio 19.10.2005 12:39:13 | |
---|
mitä mieltä oisitte sellasest setist et laittais toho jotkuu paremmat emg:n mikit ja floyd rosen (ei lisenssikamaa) . hinnaks tulis jotaa tonni. vai kantsisko samantien mennä ostaa vaa joku laadukkaampi skitta? Ehdottomasti samantien tonnilla sen arvoine kitara. Ei auta vaikka mausteet ois hyvät jos soppa muuten jos tuskin välttävä. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Parasite 19.10.2005 17:34:14 | |
---|
Ehdottomasti samantien tonnilla sen arvoine kitara. Ei auta vaikka mausteet ois hyvät jos soppa muuten jos tuskin välttävä. Komp komp. Kyllähän tonnilla jo aika hyvän kitaran saa ja pääset myös vähemmällä vaivalla. Minä en liity seuroihin, jotka hyväksyvät minut jäsenekseen. |
Jonttu 20.10.2005 08:08:17 (muokattu 20.10.2005 10:02:39) | |
---|
Itse omistan kyseisen kepukan... Eikä ainakaan toistaiseksi ole mitään ongelmia ollut, pitää vireen ihan mallikkaasti,lisenssi floikasta huolimatta.Mutta lisessi on aina lisenssi peli.. kun vertaa orinal floydroseen... Niin,ja reilun vuoden olen kepin omistanut. Kaula on ainakin omaan käteen varsin sopiva -> Hyvä/helppo soitettava.Mikeistä.... Vertailtiin kaverin kanssa emg'n 81'iin ja kyllä ne aktiivimikit hönkii ihan toisella tavalla! Mutta eivät nuo HZ mikit mitkään huonot mikit ole,kyllä niillä toimeen tulee.Jotenka kyseessä on siis peruskeppi... hinta/laatusuhteeltaan erittäin hyvä! Kyllä vielä joskus sitten tulee hommattua ihan aito ESP SV STD taikka sitten amfisoundilta ihq oma customipäre! ROCK! Vaikeat biisit on treenin puutetta... |