Aihe: Seymour Duncan Antiquity
1
Geetar
19.10.2005 15:42:29
Moi,

Onko siis kellään kokemusta SD Antiquity Humbuckereista Les Paul tyylisen kitaran kanssa??

Olen vaihtamassa mikitystä LP:seen ja ko. mikit vaikuttavat siltä mitä haen. Tosin täytyy vielä omakätisesti testata jossain.

Kiitos etukäteen,

Pekka
Keep practising
Velli
19.10.2005 16:00:17
Hyvät ovat, osta pois.
axe
19.10.2005 17:32:51
Mulla on semmoiset Les Paul Classicissa.

Ovat erinomaiset niille jotka hakevat vintage-henkistä soundia. Mihinkään tosi high-gain -meininkiin ne eivät kiertoherkkyytensä takia sovellu.
Geetar
19.10.2005 19:25:38
Mulla on semmoiset Les Paul Classicissa.

Ovat erinomaiset niille jotka hakevat vintage-henkistä soundia. Mihinkään tosi high-gain -meininkiin ne eivät kiertoherkkyytensä takia sovellu.

Onko Gary Moore tyylinen soundi jo liian high gain? Käsittääkseni mikään metalli ei toimi ko. mikeillä (sellaista en tosin haekaan), mutta meneeköhän sellainen säröinen-laulava-liidi liian kiertoherkäksi. Täytyypä mennä a.s.a.p testaamaan.
Keep practising
axe
19.10.2005 20:12:56

Onko Gary Moore tyylinen soundi jo liian high gain? Käsittääkseni mikään metalli ei toimi ko. mikeillä (sellaista en tosin haekaan), mutta meneeköhän sellainen säröinen-laulava-liidi liian kiertoherkäksi. Täytyypä mennä a.s.a.p testaamaan.

Siinä ja siinä, riippuu vahvarista, efekteistä ja akustiikasta yms. Kyllä siinä riski on, joten kannattaa ainakin testata omien laitteitten kanssa jos suinkin mahdollista.

Jos on tarkoitus pääasiassa noinkin säröisillä soundeilla soittaa, Duncanilta löytyy myös laadukkaita wax-potted-mikkejä joissa on soundi samantyyppinen ja hintaakin vähemmän, esim. SH-1 '59.
hanskma
19.10.2005 20:20:01
Moi,

Onko siis kellään kokemusta SD Antiquity Humbuckereista Les Paul tyylisen kitaran kanssa??

Olen vaihtamassa mikitystä LP:seen ja ko. mikit vaikuttavat siltä mitä haen. Tosin täytyy vielä omakätisesti testata jossain.

Kiitos etukäteen,

Pekka

Itsellä toiminut hyvin kyllä vähän raskaammassakin meiningissä. Bluesimmat saundit ja puhtaat aivan loistavat. Omaan makuun kuitenkin vähän liian tumma soundi mahonkirunkoseen kitaraan.
Flash
20.10.2005 10:22:35

Itsellä toiminut hyvin kyllä vähän raskaammassakin meiningissä. Bluesimmat saundit ja puhtaat aivan loistavat.

Komppaan. Mulla on nuo Amfisound Les Paulissa ja hyvin pelittää. Enemmällä gainilla kun soittaa niin pitää olla tarkkana kierron suhteen.
Live Music Is Better!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)