Aihe: Mistä RG:n pleksi?
1
jogo3000
19.10.2005 00:04:56

Tarvitsisin RG-malliseen kitaraan sopivan pleksin, jossa on 2 humppariaukkoa ja joka passaa kelluvatallaiseen kitaraan. Mistä sellaisia saa?
JuSu
19.10.2005 08:03:18
Tarvitsisin RG-malliseen kitaraan sopivan pleksin, jossa on 2 humppariaukkoa ja joka passaa kelluvatallaiseen kitaraan. Mistä sellaisia saa?

Levytukku Helsingissä tuo Ibanezia maahan, eiköhän sieltä löydy apuja ongelmaan...

http://www.levytukku.fi

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
McNulty
19.10.2005 08:31:29
Ibanezin varaosien hinnat ovat mielenkiintoisia. Ebaysta jos jaksaa metsästää niin RG:n pleksin saa jollain 10-30 dollarilla. Siihen sitten parikybää posteja niin 30-50e pleksi kuin pleksi :)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii)
jogo3000
19.10.2005 10:41:37

En musitanut mainita, että levytukusta on jo kysytty. Eip ollu.
McNulty
19.10.2005 10:43:43
En musitanut mainita, että levytukusta on jo kysytty. Eip ollu.

Mites olis jos ostais vaan Millbrookista pleksiaihion ja sorvais siitä itse RG:n pleksin? Tietysti joku soitinrakentajakin sellaisen valmistaa, enkä usko sen olevan paljoa Ibanezin varaosa-pleksiä kalliimpaa touhua.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii)
JuSu
19.10.2005 10:53:16
Mites olis jos ostais vaan Millbrookista pleksiaihion ja sorvais siitä itse RG:n pleksin? Tietysti joku soitinrakentajakin sellaisen valmistaa, enkä usko sen olevan paljoa Ibanezin varaosa-pleksiä kalliimpaa touhua.

Järkipuhetta. Edullisesti aihioita saa myös SP-elektroniikasta.

http://www.spelektroniikka.fi

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
jogo3000
19.10.2005 10:54:09

Ilmeisesti näin on tehtävä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)