Aihe: SL-1 T vai SL-1?
1
jasq
18.10.2005 22:43:04
Elikkäs noista toinen olis ostoslistalla seuraavaksi, en huomannu muuta eroa kuin puulajit. Mites ne, eli SL-1 T:ssä on body leppää ja kaula vaahteraa? ja SL-1:ssä molemmat mahonkia? Hakusessa olis kohtalaista alapäätä mutta myös kirkkautta ja selkeyttä (selitykset ei selvästi ole mun alaa!)

Ja onko mitään järkeä edes investoida noihin uusiin-"fender" jäkköneihin? sori haku ei oikeen toimi.. Laatu heikentynyt/muuten huonompia nykyään? Vaihtoehtoja?
Kiitos.
-Paskakin les paul on AINA kuitenki Les Paul
Ben_D
18.10.2005 22:46:00

Elikkäs noista toinen olis ostoslistalla seuraavaksi, en huomannu muuta eroa kuin puulajit. Mites ne, eli SL-1 T:ssä on body leppää ja kaula vaahteraa? ja SL-1:ssä molemmat mahonkia? Hakusessa olis kohtalaista alapäätä mutta myös kirkkautta ja selkeyttä (selitykset ei selvästi ole mun alaa!)

Ja onko mitään järkeä edes investoida noihin uusiin-"fender" jäkköneihin? sori haku ei oikeen toimi.. Laatu heikentynyt/muuten huonompia nykyään? Vaihtoehtoja?
Kiitos.

Laatu ei ole pisaraakaan huonompi kuin ennenkään. Kannattaa ehdottomasti investoida jos Jackson kitarat istuvat käteen.

Nimimerkillä kahden Fender Jacksonin omistaja.
jasq
18.10.2005 22:50:01
Kyllä istuu käteen loistavasti, kuhan vaan jaksaa käydä yksilöitä läpi. Täytyy sitten varmaankin pistää kaikki turhat romppeet myyntiin tulevan hankinnan alta.
-Paskakin les paul on AINA kuitenki Les Paul
RedRain
19.10.2005 00:40:06
No onhan noissa nyt sen verran eroa puulajien lisäksi, että SL1:ssä on floikka ja SL1T:ssä ei.
apuri
19.10.2005 09:30:54
Mites ne, eli SL-1 T:ssä on body leppää ja kaula vaahteraa? ja SL-1:ssä molemmat mahonkia? Hakusessa olis kohtalaista alapäätä mutta myös kirkkautta ja selkeyttä (selitykset ei selvästi ole mun alaa!)

SL-1 ja SL-1T on molemmat vaahterakaulaisia ja leppää/poppelia siipipalat. SL2H-MAH on sitten mahonkia.
-AK-
19.10.2005 11:13:33
No onhan noissa nyt sen verran eroa puulajien lisäksi, että SL1:ssä on floikka ja SL1T:ssä ei.

Ymmärtääkseni tämä juuri on nimenomainen AINOA ero. Ei mitään puueroja tms.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)