Aihe: Uusi perheenjäsen. Taas.
1
PoLFus
18.10.2005 21:21:58

Ihan turha aihe, mutta perintaitä vaalien.

Elikä uusi kitara tuli taloon tänään. Gibson SG special faded Worn Brown - värityksellä. Ja on mahtava! Kuin mulle tehty. Stankku malli on mulle liian "prs" ja tässä oli just sellasta rokkmaista särmää, jota halusin. Mikitkin oli mun mielestä oikein hyvät.

Hyvä ostos, ei voi muuta sanoa. Tästä varmasti tulee pitkäaikainen kumppani. Itselleni täyden kympin kitara (arvosana).
Kyse on siis tuosta:
http://www.gibson.com/Products/Gibs … SG%20Specials/SG%20Special%20Faded/
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
elbowski
18.10.2005 21:23:01
Onnea!
Let's burn this motherfucker like a roman candle!
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | THV-Klubi #45
Hannu H.
18.10.2005 21:24:05

Onnea! Kaikki muuta vaa hommaa uusia leluja, mutta mulla pyörii nää vanhat vaan... Alkaiskohan oleen aika repästä taas? =)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Räbbänä
18.10.2005 22:12:15
Nättihän toi on, pitää itekkin tulla sitten kehumaan jossain vaiheessa jos saan ostettua sen Viper 400.
"kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä" Hynynen
Jouni
18.10.2005 22:19:03
Onnea. Eipä ole huano kitara tuo. Itsekin meinasin ostaa, ennen kuin uppouduin Stratocastereiden maailmaan. Ny on tulossa Martin OM-21. Kun on saapunut, tulen leijumaan..
"On siinä pojilla piuhat ja saundit..." Bella Italia #17 Romantikkoitkijät #6 AKKK #14
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)