rakula 17.10.2005 21:48:23 | |
---|
Hoi! Olen siis kiinnostunut, että kuinkas kauan kestää esim. Original Floyd Rose, Kahlerin tai schallerin kelluva talla? Meinaan siis että kitara on aktiivikäytössä ja kampea veivataan jonkin verran, unohtamatta fluttereita. Kärsiikö talla varsinkin näistä fluttereista, vai eikö ne haittaa mitn? Eat my ass and balls |
Jannipaali 17.10.2005 21:54:01 | |
---|
Hoi! Olen siis kiinnostunut, että kuinkas kauan kestää esim. Original Floyd Rose, Kahlerin tai schallerin kelluva talla? Nämähän ne kestää vaikka loppuelämän, jos niistä pitää huolta. |
EnemyAce 17.10.2005 21:54:41 | |
---|
No mulla on Jacksonin Custom Shop USA kitarassa Schallerin floikka ja se on varmaan kestänyt sen noin kakskyt vuotta että kovia pelejä ne on sillon tehny. Hyvin pitää vireen ja saa mielyttävät whammyt. Mitään muuta kulumaa ei oikein tunnu/näy paitsi että maali on kulunu niistä hienovirittimistä. |
zepeteus 17.10.2005 21:55:54 (muokattu 17.10.2005 22:06:24) | |
---|
Kauan kestää. Tällä hetkellä vanhin Orig. floikkani on kestänyt n. 20 vuotta. Veitsireunat ja pultin lovetukset hioin kerran, sen jälkeen ei ole tarvinnut koskea niihin. Tallapaloja on haljennut kaksi, lähinnä alkuaikojen yli-innokkaasta kiristämisestä johtuen. Ja käyttö, kevyestä huojuttelusta raskaaseen veivaamiseen, fluttereita, kitaran roikottamista kammesta, kammen polkemista jalalla ynnä muuta asiaan kuulumatonta. dit:kirotus |
Flash 19.10.2005 13:34:49 | |
---|
Kauan kestää. Tällä hetkellä vanhin Orig. floikkani on kestänyt n. 20 vuotta. Nuo vanhathan ne just kestääkin. Eddie Van Halenin kitarateknikko haukkui uusia floikkia, koska eivät kuulemma Eddien rajussa käytössä kestä kovinkaan kauaa, kun taas alkuperäinen Eddielle aikoinaan tehty floikka on edelleen ihan käyttökunnossa. Uudet ilmeisesti tehty pehmeämmästä metalliseoksesta... Live Music Is Better! |
arppah8 19.10.2005 13:56:51 | |
---|
Toisaalta, eikös S. Vai joskus sanonut tuhoavansa floikan viikossa... selittikin asian jossain kovin seikkaperäisesti. Hullu. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Hannu H. 19.10.2005 14:15:31 | |
---|
Mun Kramerin Originaali on kestäny jo reilut 20-vuotta. Maali vähän kulunut hienovirittimistä ja yhen tallapalan kromaus lohjennut vähän.. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Makelele 19.10.2005 14:19:42 | |
---|
Minun Ibanezin Lo-pro edge on kestänyt nyt noin 15 vuotta. Itselläni se on ollut 2 vuotta eli en tiedä miten paljon kampea on käytetty. Itse olen sitä suht aktiivisesti käyttänyt. |
Antti90 19.10.2005 14:24:42 | |
---|
Minun Ibanezin Lo-pro edge on kestänyt nyt noin 15 vuotta. Itselläni se on ollut 2 vuotta eli en tiedä miten paljon kampea on käytetty. Itse olen sitä suht aktiivisesti käyttänyt. Lähes samaa sanon mie, miun Ibaneesissa on alkuperäinen Edge talla ja skeba on 16v. vanha. Ei minkäänlaisia ongelmia. |
moottorisaha 19.10.2005 14:34:15 (muokattu 19.10.2005 14:34:35) | |
---|
Varmaan n. 14v vanha Schallerin floikka minulla, eikä mitään ongelmia havaittavissa. Ja tarkennettakoon, että tuota tulee runnottua ja veivattua ihan kunnolla välillä. ;) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
koponen 19.10.2005 14:46:12 | |
---|
Mulla taitaa olla viisi FR kitaraa ja mukaan mahtuu niin originaaleja kuin lisenssejäkin, eikä yhdessäkään mitään ongelmia. Säätäkää oikein, älkää kiristäkö mitään ruuvia liikaa ja pitäkää muutenkin hyvää huolta niin kyllä ne kestää. Call it what you wanna call it, I'm a fucking gear-a-holic... |
Antti1 19.10.2005 14:48:54 | |
---|
Toisaalta, eikös S. Vai joskus sanonut tuhoavansa floikan viikossa... selittikin asian jossain kovin seikkaperäisesti. Hullu. Joo, EVO:n talla vaihdetaan pari kertaa vuodessa uuteen. Tosin EVO nyt saakin aika kovaa kyytiä, tuskin ketään täälläkään ihan samalla tavalla päivä toisensa jälkeen raiskaa lempikitaraansa, tai mitään muutakaan soitinta. "What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortens father |
rakula 19.10.2005 14:54:01 | |
---|
No kiitos vastauksista. Mulla on kanssa ollut schallerin talla nyt n. vuoden ja hyvin on kestänyt raiskaukset. Ajattelin vaan varmuuden vuoksi kysästä, että onko flutterit vaarallisia kammelle. Eat my ass and balls |
LaXu 19.10.2005 15:16:46 | |
---|
Mulla on ollut pari kepukkaa vuodelta 1989, toisessa oli OFR ja toisessa (jonka yhä omistan) Ibanez Edge. Molemmat toimivat oikein hyvin. |
Kahis 19.10.2005 16:07:52 | |
---|
Kramerini on 81-83 väliltä (ainaki vissii) ja hyvin toimii OFR |