Aihe: Reistaileva POD
1
mannerheim666
21.10.2005 00:44:35
Hmm tuo mun PODini on ollut jo pitkän aikaa reistaileva. Sammuu välillä itsestää ja soundit ei pysy muistissa. En ole sitä aikoihin nyt käyttänyt mutta onkohan mitään toivoa saada sitä kuntoo? kellään kokemusta. Onko tuossa podissa joku sisäinen patteri? Joku väitti niin mutta eipä tuossa väitteessä tunnu mitään järkeä olevan ainakaan mun mielestä. no ei tuota ole pakko kuntoon saada, mutta olisihan se tietty hieno nappailla tuolta sooloilu soundeja studioon.
oiva tumpeloinen
21.10.2005 00:52:26
Kyllähän siellä patteri vaan on. Säilyttää muistissa nimenomaan ne itse säädetyt soundit. Siis silloin kun on virrat pois.

Sitä en sitten tiedä, mikä sen sammuttaa. Olisiko softapäivitys paikallaan. Vai vaikuttaako patterin loppuminen siihenkin?
LesPaul70
21.10.2005 09:00:08
Yksi (itseäni) hyvin kiinnostava kysymys onkin, mitä niille maksullisille Model Packeille tapahtuu, kun PODin paristo delaa tai muuten menee vaihtoon. Eivät kai nekin (tai tieto siitä että ne on asennettu) ole jossain paristovarmenteisessa muistissa?

Onko tietoa vai pitäisikö kysyä suoraan linjakutoselta?
I don't get it... Why would the Fantastic Four send me a satellite photo of the Grand Canyon?
meh
21.10.2005 09:30:56

Ainakaan tuon http://www.line6.com/modelPacks/podxt_faq.html mukaan ei pitäisi tulla ongelmia model packien kanssa...
LesPaul70
21.10.2005 09:42:27
Juu, tuo fakki on toki luettu jo aikaa sitten. Mutta kun siinä ei tästä pariston vaihdosta varsinaisesti sanota mitään suoraan.

Tottakai ne tuolla omalla sivullaan sanovat, että Model Packit toimivat varmasti joka oloissa. Niinhän ne sanovat PODeistakin, mutta totuus on toisenlainen.

Tahtoisin vain selvän kyllä/ei-vastauksen siihen, nollautuvatko Model Packit, jos pariston vaihtaa.
I don't get it... Why would the Fantastic Four send me a satellite photo of the Grand Canyon?
Invader
21.10.2005 10:44:16
Tahtoisin vain selvän kyllä/ei-vastauksen siihen, nollautuvatko Model Packit, jos pariston vaihtaa.

Vaikka nollautuisivatkin niin eikös ne saisi uudestaan Podiin laitettua, kun laite (ja sen sarjanumero) pysyy kuitenkin samana. Laitekohtaisia kun kerran ovat.

Tosin jos selvää kyllä/ei-vastausta halajaa niin viisainta olisi kai kysyä Line6:lta itseltään.
Tai sitten ei..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)