Gramer 20.10.2005 19:42:45 | |
---|
Kertokaapas jokin hyvä säröpedaali tuolle Marsun tsl601 putkivahvarilleni, jolla saisin irti raskaammat hevit. Kenties joku pedaali boostaamaan marsua vai ihan puhtaan päälle? Särön pitäisi taipua tavallisesta hevistä tappomusiikkiin. Kiitoksia. Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa... |
Räbbänä 20.10.2005 20:04:30 | |
---|
Mulla ois sama homma, mutta vahvarina olisi Marshallin valvestate 8080 vahvari. "kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä"
Jouni Hynynen, joskus Mooseksen aikoihin... |
JCM 20.10.2005 20:54:45 | |
---|
Marshall Shredmaster. Toimii. |
Niskamies 20.10.2005 20:55:01 | |
---|
Ainakin omassa TSL:ssä SD-1 tuo kivasti lisää chunkkaa ja rosoa crunch kanavalle. Suosittelen tsekkaamaan. Myös Digitechin Bad Monkeya on kehuttu. There's a fine line between stupid and clever. |
Bunteri Banderos 20.10.2005 21:00:19 | |
---|
Itellä on joskus ollut käytössä toi badmonkey marsuni kanssa. Kyllä se asiansa ajoi täysin ja sain irti ihan rouheat säröt, mutta enää ei ole tarvetta koko purkille. YNKKÄ ON KUNKKU |
Quu 20.10.2005 22:07:10 | |
---|
Mites jos sillä bad monkeyllä boostais sitä marsun omaa säröä, niin mahtaisiko taipua tappoon? :) Joku on myös Hot Headia (digitechin pedaali sekin) kehunut. juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
TheWickerMan 20.10.2005 22:09:59 | |
---|
Mites jos sillä bad monkeyllä boostais sitä marsun omaa säröä, niin mahtaisiko taipua tappoon? :) Joku on myös Hot Headia (digitechin pedaali sekin) kehunut. DLX musiikkiin pääset testimään marsun kanssa. Itelläkin ois tarkotus mennä sinne just tota apinamarsu(TSL60) yhdistelmää tyyppaamaan. Drink, Drank, Punk |
efunkelist 20.10.2005 22:11:48 | |
---|
Kaveri tuuppaa jcm800:aa bossin ekvalisaattorilla. Toimii hyvin, gainia saa lisää ja equtusta samalla halutulla tavalla. Metallisempaa soundia middlescoopatulla buustauksella ja enemmän rähinää enemmällä middlellä. |
jussimus 20.10.2005 22:15:41 | |
---|
Ainakin omassa TSL:ssä SD-1 tuo kivasti lisää chunkkaa ja rosoa crunch kanavalle. Mutta hävittää myös alapäätä. Myös Digitechin Bad Monkeya on kehuttu. Eikä turhaan. |
Niskamies 20.10.2005 22:19:05 | |
---|
Mutta hävittää myös alapäätä. Jonkinverran se tuntuu tota tekevän. 1960:ssa on kuitenkin sen verran muheva bassotoisto, ettei ole ainakana toistaiseksi häirinnyt. Sitä botnea varten bändissä on basisti;-) Eikä turhaan. Tollasen voisi hommata ihan kuriositeettinä, jos kerta on parempi kuin SD-1. Haluisko joku vaihtaa bad monkeynsä sd-1:een? There's a fine line between stupid and clever. |
ReBeat 20.10.2005 22:23:01 | |
---|
Mutta hävittää myös alapäätä. Eikös se kitarakamapalstan TOP-10 listalta varmasti löytyvä Uraltone-modattu SD-1 säilytä alapäänkin. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
TheWickerMan 20.10.2005 22:26:00 | |
---|
Eikös se kitarakamapalstan TOP-10 listalta varmasti löytyvä Uraltone-modattu SD-1 säilytä alapäänkin. Sitähän omistajat on hehkuttanu. Drink, Drank, Punk |
jussimus 20.10.2005 22:52:52 | |
---|
Eikös se kitarakamapalstan TOP-10 listalta varmasti löytyvä Uraltone-modattu SD-1 säilytä alapäänkin. Ei pätenyt mun kohdalla. Onneksi sain hommattua tilalle Pahan Apinan. |
Lord of the strings 20.10.2005 22:56:50 | |
---|
Eikös se kitarakamapalstan TOP-10 listalta varmasti löytyvä Uraltone-modattu SD-1 säilytä alapäänkin. Suosittelen. Nappien vääntelykin alkaa tuottaa tulosta ja botnea tosiaan löytyy. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith." Pastilli? |
Niskamies 20.10.2005 23:37:15 | |
---|
Ei pätenyt mun kohdalla. Onneksi sain hommattua tilalle Pahan Apinan. Oot nyt Bad Monkeylla boostaillut? Miten toimii? Säilyykö botne, mutta tulee silti lisää rähinää ja munaa saundiin? There's a fine line between stupid and clever. |
jussimus 21.10.2005 00:41:02 | |
---|
Oot nyt Bad Monkeylla boostaillut? Miten toimii? Säilyykö botne, mutta tulee silti lisää rähinää ja munaa saundiin? Joo, viime reeneissä testailin Apinaa. Pelittää mun mielestä paljon paremmin kuin modattu SD-1. Tuleeko rähinää lisää? No sehän riippuu siitä miten paljon vahvarista on säröä pohjalla. Jos vahvarista on vähän säröä pohjalla ja Apinasta ottaa maksimisäröt päälle, rähinää tulee varmasti lisää. Mutta jos vahvarista on jo miehekkäät säröt pohjalla ja päälle tuuttaa Apinaa täydellä gainilla, ei rähinä lisäänny. Syntyy ns. mössö-ilmiö, joka vaikuttaa mun mielestä rähinään negatiivisella tavalla :) Mutjoo, chunkkaa kyllä tulee joka tapauksessa lisää, eikä alapää ja botne katoa kuten SD-1:n kanssa. Lisäksi Apinassa on niin paljon säätövaraa, että ihme on jos ei mieleistä buustisaundia löydy pienen ruuvauksen jälkeen. Ja onhan Apina toki monikäyttöinen ihan yksinäänkin, jos kevytrutusta tykkää ;) |
Niskamies 21.10.2005 11:18:35 | |
---|
Joo, viime reeneissä testailin Apinaa. Pelittää mun mielestä paljon paremmin kuin modattu SD-1. Tuleeko rähinää lisää? No sehän riippuu siitä miten paljon vahvarista on säröä pohjalla. Jos vahvarista on vähän säröä pohjalla ja Apinasta ottaa maksimisäröt päälle, rähinää tulee varmasti lisää. Mutta jos vahvarista on jo miehekkäät säröt pohjalla ja päälle tuuttaa Apinaa täydellä gainilla, ei rähinä lisäänny. Syntyy ns. mössö-ilmiö, joka vaikuttaa mun mielestä rähinään negatiivisella tavalla :) Mutjoo, chunkkaa kyllä tulee joka tapauksessa lisää, eikä alapää ja botne katoa kuten SD-1:n kanssa. Lisäksi Apinassa on niin paljon säätövaraa, että ihme on jos ei mieleistä buustisaundia löydy pienen ruuvauksen jälkeen. Ja onhan Apina toki monikäyttöinen ihan yksinäänkin, jos kevytrutusta tykkää ;) Damn, pitänee varmaan käydä Bad Monkey hakemassa kotio. There's a fine line between stupid and clever. |
Quu 21.10.2005 12:22:50 | |
---|
Juu siis todellakin, juurikin se low-säädin apinassa on kenties käyttökelpoisin ikinä ;) Itse tykkään pitää sitä siinä puolessavälissä, hight täysillä, level ja gain maun mukaan. Low täysillä, niin kyllä sitä potnea riittää. Ja tämä kaikki trankku ja hybridi vahvareilla :) En ole putkipelin kanssa testannut, mutta mieli tekisi. juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
booster 21.10.2005 13:08:52 | |
---|
Mä lähtisin kokeileen SD-1:llä tai EQ:lla. Bad Monkeytä en ole kokeillut, siitä en osaa sanoa. |