Aihe: Fender vai Randall
1
RokettiRollaaja
20.10.2005 19:15:26
Nyt on jälleen tullut se aika vuodesta, jolloin on aika rääkätä naapureita uudella laitteistolla. Mitäs sanoisitte, kumpi näistä olisi parempi rajuun rokkenrolliin ja bluesiin:

http://www.thomann.de/thoiw3_fender … sn=0a58dc34d9a2c3b043c26780b83abaa3

http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=0a58dc34d9a2c3b043c26780b83abaa3

Hot Rodia olen kokeillut kerran ja siinä oli hemmetin hyvä clean-kanava, mutta säröstä en oikein saanut selvää kun ei kehdannut luukuttaa. Randallissa näyttäisi olevan Celestionin elementti sekä ilmeisesti Electro-Harmonicsin putket.

Estradi on teidän.
Jätkä on roku THV-klubi #30
RokettiRollaaja
21.10.2005 04:16:04
hyvä meininki !!!!
Jätkä on roku THV-klubi #30
moottorisaha
21.10.2005 08:19:38

Muuta en osaa sanoa, kun että tietääkseni nuo ovat melkoisen eri tyylisiä vahvistimia.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
Kirjoitus virhe
21.10.2005 08:36:19
Tota joo. Randalit on yleensä hyviä hevin soittoon. En juuri tuosta vahvarista tiedä mutta jos bluussia ja rockia soittelet niin veikkaan että vähän turhan tuhti peli.
HEAVYROCKPELLE.
rosberg
21.10.2005 09:14:55
hotrodin särö on putkivehkeeksi vähän turhan pedaalimainen. että en itse ostanut kun tuota aikoinaan harkitsin. randallista ei kokemusta, mutta varmaan lähtee!
myy minulle iban sound tank -sarjan tubescreamer.
jogo3000
21.10.2005 09:25:09

Rolle ei ole tuttu mutta Hot Rod Deluxe on eri hyvä.
Volle
21.10.2005 09:35:26
hotrodin särö on putkivehkeeksi vähän turhan pedaalimainen. että en itse ostanut kun tuota aikoinaan harkitsin.

Hot rod (deluxe) on taas mun mielestä vähän honottava ja löysä (onkohan tää sitä mihin viittaat pedaalimaisuudella :D ) säröllä sen oman kaiuttimensa kanssa, mutta oikean kaapin kanssa potkii ihan hyvin. Kliinikanava täpöillä ison kaapin kanssa tuottaa myös aika maukkaan rutinan. Puhtaalla ja pikkusäröllä hrd on itsessäänkin ilman kaappia ihan ok.

Randallista ei täälläkään päin ole mitään kokemuksia. Tuskin niitä tänne T:reen tuppukylään on vielä saapunutkaan.
Nam.
Laareppi
21.10.2005 15:50:16
Toi Rankun RGTC-combo ei kyllä todellakaan ole mikään hevikone...

Siinä on gainia REILUSTI vähemmän kuin esimerkiksi RG G2-sarjassa. Väitän, että rockiin ja bluesiin tuo kelpaa ihan mainiosti, sikäli kun sitä testailin kaupassa. Toisaalta itse ottaisin varmaan tuon Fenderin, on ne bluessiin sen verran hyviä.
JuliusUK
21.10.2005 16:28:52
Toi Rankun RGTC-combo ei kyllä todellakaan ole mikään hevikone...

Jep. RG50tc:ssä on Clean-kanavassa clean boosti jolla saa mukavat rock/blues rosot. Eikä ne särötkään pelkästään üüber hevit oo, kyllä niillä rokkia soittaa. Kätevä myös kun on 2 eri gainia (en kyllä kuullu hirveästi eroa noissa, vikaa korvissani?) jotka voi laittaa eri tasoille. Pidin kovasti, ostan varmaan kun saan rahat kasaan, ellei tässä testaillessa löydy joku vielä kivempi.
wannabee Hyvä Kitaristi
Laareppi
21.10.2005 18:30:53
...pelkästään üüber hevit oo, kyllä niillä rokkia soittaa

jaa? itse en mitään hevisäröjä saanut niin millään, loppu aina gaini kesken.

...sitten siirryin muutaman metrin sivulle ja tyyppasin RG75:sta, ja johan alko kassit heilua housuissa =)

mutta kevyemmäksi rockvekottimeksi siis varsin mainio, eikä todellakaan liian kallis 50W-täysputkipeliksi. ja onhan niitä pedaaleja, mutta en suostuisi ostamaan vahvistinta josta ei saa minua miellyttäviä säröjä sellaisenaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)