Hejssan. Löysin tuollaisen erään kaapin pohjalta lojumasta ja olen miettinyt, josko tuo olisi pienen rahallisen panostuksen arvoinen. Olisiko kenelläkään täällä kokemuksia kyseisistä laitteista kitarakäytössä? Kävin katsomassa joitain juttuja H-C:stä, mutta olisi mukavaa myös kuulla Mnet -gurujen aatteita. erityisesti delayt kiinnostavat. Danke |
Hejssan. Löysin tuollaisen erään kaapin pohjalta lojumasta ja olen miettinyt, josko tuo olisi pienen rahallisen panostuksen arvoinen. Olisiko kenelläkään täällä kokemuksia kyseisistä laitteista kitarakäytössä? Kävin katsomassa joitain juttuja H-C:stä, mutta olisi mukavaa myös kuulla Mnet -gurujen aatteita. erityisesti delayt kiinnostavat. Danke Mulla on kitararäkissä kiinni tommonen midiverb III, jonka sain kaupantekijäisinä. Ihan käyttökelpoinen vehje se toki on. Itse käytän siitä vain delay ja chorus funktioita, kaiku tulee etusesta. Delayn soundi on ainakin keikkakäyttöön ihan riittävän hyvä, chorus jopa mainio. Huono puoli delayssa on, että se on yksinkertainen, eli kovin kolmiulotteista siitä ei saa. Toinen ikävä ominaisuus on, että preset:iä vaihtaessa edellinen soundi ei jää häntimään, niinkuin periaatteessa hyvä olisi. En tosin tiedä onnistuuko tämä uudemmissakaan efekteissä ilman patchaysta, mutta ei ainakaan tässä. Ei siitä paljoa kannata maksaa, mutta ehkä jokunen kymppi. |