Aihe: emg:n sa setti
1
rivo setä
04.11.2005 22:12:41
Oon ajatellu vaihtaa mikit stratooni olisko nää hyvät sellatteeseen rock ja blues soittoon?
Skebaristi
04.11.2005 23:39:03

Oon ajatellu vaihtaa mikit stratooni olisko nää hyvät sellatteeseen rock ja blues soittoon?

Eikös siinä ole 81 tallassa? Tietysti makuasia, mutta ehkä vähän liian hevi bluesiin. Vähän turhan paljon tehoja.
THV-klubi #38 Pastilli? Aivan
Hammer Of The Gods
04.11.2005 23:45:14 (muokattu 04.11.2005 23:52:29)
Eikös siinä ole 81 tallassa? Tietysti makuasia, mutta ehkä vähän liian hevi bluesiin. Vähän turhan paljon tehoja.

Vai tarkottaakohan ketjun aloittaja nyt siis sellaista SA-settiä, jossa on kolme SA:ta? Ilmeisesti, joten sanon että hyvin sopii! Itselläni ei kylläkään ikinä ole tallamikkinä tuollaista ollut, mutta ainakin keski, ja kaulamikkinä saundit olivat oikein miellyttävät. Eikä noissa tarvi mun mielestä pelätä mitään turhaa "kliinisyyttä" saundissa, kun siitä joku tulee kuitenkin urputtamaan. Puhtaat saundit, kevytrosot ja vähän rokimpikin meno noilla hoituu tosi hyvin. Itse tykkäsin...

Edit: Hei tuli muuten mieleen, että ootko jo tsekannu muut emg:n yksikelaiset aktiivimikit? S- ja SV-malleja olen itse kokeillut ja nekin kannattaa testailla ennen ostopäätöstä. S:ssä on ainakin mun mielestä vähän kirkkaampi saundi kun tossa SA-ssa. Itse tosin tykkäsin enemmän SA-sta, kun siinä on semmonen pehmeä ja "pyöreämpi" saundi. SV-taas oli vähän erikoisempi, se on semmonen terävä ja napakka, nimensä mukaisesti vähän vintagempi. Tästä en niinkään tykännyt, mutta varmasti johonkin käyttöön ihanteellinen mikki.
Käyppäs joutessas ihmettelemässä: Soulfallen ja Beautiful Betrayal
oiva tumpeloinen
04.11.2005 23:50:41

sitä valmista settiä saa ainakin t-kaupasta myös 85 ja 89 vaihtoehdoilla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)