Aihe: coxx
1
casey jones
04.11.2005 00:13:48
mitä mieltä noista coxxin kitaroista?
ainakin ne on halpoja. en ole koskaan päässy koittaan noin niinkuin oikeesti eli onko ne täyttä kuraa vai hiilessä eläviä timantteja?

PS.en voinut käyttää hakua koska se oli pois päältä..mikäli täällä nyt on jo joku tätä samaa kyselly
nobody loves me but my mother!
LaXu
04.11.2005 00:19:04
Paria Les Paul kopsua kokeillut ja ne olivat mielestäni kuraa. Jotain täytettyjä oksankohtia otelaudassa ja rautaosat näyttivät aika halpiskamalta.
Lilli
04.11.2005 07:48:50 (muokattu 04.11.2005 07:49:12)
Paria Les Paul kopsua kokeillut ja ne olivat mielestäni kuraa. Jotain täytettyjä oksankohtia otelaudassa ja rautaosat näyttivät aika halpiskamalta.

Uusimmassa Riffissä taisi olla esittelyssä kolme Coxx-kitaraa ja basso. - Kovasti ympäripyöreitä kehuja. Mutta missä on totuus? Kai siellä mistä se soundikin lähtee.
'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN
kitaraontahtoni
04.11.2005 08:08:04
+Kyllä mun kaverin coxx ihan hyvin soi.
+Ihan pätevä jos hankkii1. kitaraksi.

-Ei pidä virettä mielestäni kovin hyvin
Love me fender
midprice
04.11.2005 08:11:41

Uusimmassa Riffissä taisi olla esittelyssä kolme Coxx-kitaraa ja basso. - Kovasti ympäripyöreitä kehuja. Mutta missä on totuus? Kai siellä mistä se soundikin lähtee.

Ei ollu Coxxeja Riffissä, ne oli Staggeja (jotka sai kehuja esim. ensisoittimena)
JuSu
04.11.2005 08:30:59
Ei ollu Coxxeja Riffissä, ne oli Staggeja (jotka sai kehuja esim. ensisoittimena)

Jossain vanhemmassa Riffissä (oisko ollut 4/2004 tms.) oli Coxxin lp-kopsu P90 -mikeillä, ja se kyllä sai varauksettomia kehuja, hintaisekseen. Yllättäen erityisesti mikkejä kehuttiin.

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
Dinorocker
04.11.2005 09:27:35 (muokattu 04.11.2005 09:30:10)
Juu, Staggit sai kehuja, enkä ihmettele.

Coxxin P-90 Lets Roll on myös varsin oiva peli, muut testaamani Coxxit eivät ole olleet hinta/laadultaan hyviä IMO.
Outrider
Manicci
04.11.2005 09:29:23
Coxxin todella halpaa stratoa olen kokeillut; ihan omituisen tuntuinen soittaa.En ottaisi.

Toisaalta taas, Coxxin "ES 335"llä olen soittanut myös hieman pidemmän testisoiton.Siitä kitarasta pidin. Viimeistely mahtavan komeaa, hyvät vakiomikit, mukava soittaa, ja muutenkin kelpo peli.Piti vireen.
Rock'n'Roll nousee
Swing
06.11.2005 00:19:49
Coxx:ista pitämän minunkin täällä kysyä. Ei ole kaksinen "brändi" minun silmissäni, mutta pitäisi saada selvitettyä mitä ihan oikeasti ovat.
Kokeilin Coxx:in telejä ja yksi tuntui hyvältä, toinen pahalta. Jäljitin homman siihen, että nauhat olivat aivan eri paksuisia (tottunut jumbonauhoihin). Kiinnostaisi myös kuulla muiden mielipiteitä kun kerran halpaa telecasterkopiota olen hakemassa.
Da Make
06.11.2005 00:25:09
Coxxien tuntuma on kyllä ihan vieras minulle, ei onnistu soittaminen, kaikki tuntuu harottavan. Viimeistely ei ole kovin huolellista, nauhat törröttävät otelaudan ylitse. Ihan kivoja katselvia.
"Tärkeintä on se että me emme tee elämässä virheitä." Katso omat plussasi täältä!
Dinorocker
06.11.2005 09:10:13
Myös jossain Coxxissa oli bodyn matsku semmosta puun ja paskapaperirullan seosta. Oli siinä oikeatakin puuta mut, ei oikee hyvä...
Outrider
Ukko
06.11.2005 09:47:40

Toisaalta taas, Coxxin "ES 335"llä olen soittanut myös hieman pidemmän testisoiton.Siitä kitarasta pidin. Viimeistely mahtavan komeaa, hyvät vakiomikit, mukava soittaa, ja muutenkin kelpo peli.Piti vireen.

Olen testaillut myös. En voi moittia. Hinta/laatusuhde ihan ok.
J.RA
06.11.2005 09:53:05
Kerran Coxxin Les Paul kopio tässä testailin. Hintaluokka oli 450€. En pitänyt soittimesta ollenkaan. Tuntuma oli jotenkin muovinen ja kaikki reunat olivat kitarassa teräviä, hyvä että ei loukannut niihin :)

Ulkonäkö oli kauempaa hieno, reunalistat ja kaikki, mutta siinä hintaluokassa kääntyisin kyllä esim. Tokain korean love rockkeihin.. Tietenkin noista Coxxeista voi hyviä yksilöitäkin löytyä, ilman testausta en ainakaan noita ostaisi; tosin en mitään muutakaan kitaraa :)
-Sellasta se vaan on-
Montte
06.11.2005 10:29:41 (muokattu 06.11.2005 10:30:14)
Coxxin P-90 Lets Roll on myös varsin oiva peli, muut testaamani Coxxit eivät ole olleet hinta/laadultaan hyviä.

Serkkupojalla on coxxin lets roll ja pikaisen testisoiton jälkeen mieleen jäi ainakin että vire pysyi melko hyvin, näppituntuma nyt ei oikeen miellyttänyt koska kaula tuntui liian ohuelta. Tosin paksumpi kuin stratocasterissa. Ulkonäöstä voidaan sitten olla montaa mieltä. Liian ohut body edes LS-kopioksi mielestäni, ja reunalistojahan halvoissa harvoin on. Mikeistä en osaa sanoa ku ei ollut mahdollisuutta kokeilla kitaraa sähköjen kanssa.
Kitara Laulaa - Minä en
WM
06.11.2005 12:37:54
Mulla on coxx.. omassakuvassa

+Kyllä mun kaverin coxx ihan hyvin soi.
+Ihan pätevä jos hankkii1. kitaraksi.

-Ei pidä virettä mielestäni kovin hyvin

mulla pitää saman vireen puolkuukautta vaikka soitankin paljon, että jos mä teen +/- nii:

+ pitää virettä
+ hienon värinen :D
+ on 1. kitara
+ en paremmasta tiedä, en oo soittanu paremmilla ku kaupoissa ja niitäkin vaa 5min..

- kielet rämisee vitusti
- vaikee tiluttaa, tai on musta kiinni
- se on coxx, eikä kukaan tunne sitä merkkiä
wanhat WM mehiläiset
Hohhoijaa
06.11.2005 13:04:59
- kielet rämisee vitusti

Tuo ei ole ongelma. Säädä.
Harrastaisit mieluummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)