Aihe: Uutta kitaraa..
1
Penqvist
08.11.2005 22:26:52
Morjesta!
Mul on pieni ongelma. Oon hankkimassa uutta kitaraa ja mielessä on pyörinyt Schecter 007 blackjack. Netissä ku oon lukenut arvosteluja, niin pääosin 9/10 arvostelut on tullut ja kaikki on kehunu. Mm. Apulannan Toni soittaa ks. mallia, paitsi taitaa olla C-7 Blackjack. Runko on erimuotoinen. Tänään kävin Lahden keskusmusiikissa ja ne ei suostunut mulle edes tilaamaan ks. merkkiä..sanoivat huonoksi. Tallat mukamas huonot, eli vire ei pysyisi, mut ku en ole keikkaileva kitaristi, ni kyl mul on varaa se virittää tarpeen tullen. Ne kauppas mulle sen sijaan EPS Viperiä. Onko mielipiteitä?
elbowski
08.11.2005 22:30:23
Morjesta!
Mul on pieni ongelma. Oon hankkimassa uutta kitaraa ja mielessä on pyörinyt Schecter 007 blackjack. Netissä ku oon lukenut arvosteluja, niin pääosin 9/10 arvostelut on tullut ja kaikki on kehunu. Mm. Apulannan Toni soittaa ks. mallia, paitsi taitaa olla C-7 Blackjack. Runko on erimuotoinen.

Oletko varma että tarvitset 7-kielistä kitaraa?
Kitara on mainio, ja parhaita seiskoja mitä olen käsissäni pitänyt, mutta mieti tarkkaan, se seittämäs kieli on siinä ja pysyy, vaikka mieli muuttuisikin myöhemmin.

Tänään kävin Lahden keskusmusiikissa ja ne ei suostunut mulle edes tilaamaan ks. merkkiä..sanoivat huonoksi. Tallat mukamas huonot, eli vire ei pysyisi, mut ku en ole keikkaileva kitaristi, ni kyl mul on varaa se virittää tarpeen tullen. Ne kauppas mulle sen sijaan EPS Viperiä. Onko mielipiteitä?
Hohhoh, bisnestä.
Why don't you take some responsibility? You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
luopio
08.11.2005 22:36:20
Tietenki se sitä Schecteriä haukkuu ku ne ei ite niitä myy. Pelkkää hyvää oon kuullu niistä kitaroista.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Carpenter
08.11.2005 22:41:33
Tietenki se sitä Schecteriä haukkuu ku ne ei ite niitä myy. Pelkkää hyvää oon kuullu niistä kitaroista.

Näin juuri. Valmistaa Ibanezin ohella parhaita seiskoja. Mitä nyt olen seiskoja testannut, niin ei siitä seitsemännestä kielestä kyllä haittaa ole. Jo kymmen minuutin musakauppatestailun jälkeen siihen H-kieleen tottui nopeasti ja heti iski hirveä G.A.S. seiskaan.
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan.
Penqvist
10.11.2005 17:36:47
Hahaa! Nyt selvisi mysteeri. Ne oli keskus musiikissa käsittänyt aivan väärin. On kuulemma olemassa joku merkki nimeltä chester tai vastaava, ni keskus musan äijät luuli et tarkotin sitä, mut schecteriähän tarkotin ja eilen ne sen vasta hokasi ja ylisti sitten schecterin maasta taivaaseen. Tilaan sen 007 blackjackin ja sitä ei ole suomessa joten joudun venaamaan ensi vuoden alkuun asti. =( Mutta odotus palkitsee.
Penqvist
10.11.2005 17:42:55
Joo, mulla on ollut viimeiset 4 vuotta Ibanezin 7-kielinen. En mä pystyis enää soittaan 6-kielistä, muutakuin akustista. =D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)