Kapane 12.07.2004 12:53:55 (muokattu 05.11.2005 12:03:22) | |
---|
Eli mitä haluaisitte ostaa, mutta se on niin myrkyllisen hintainen (ylihintainen?), että ette vaan voi. Mun.. 1) Prs Standard 22. Ihana kitara, mutta niin kallis. Vaikka keppi on hyvä toivoisin, että nää tekis jotain vähän huonompaa budjetti versiota tästä. Lisäks tekis mieli teettää customina tämmönen, mutta hollowbodynä. 2) Matchless putkivahvari. Testailin kerran siinä levytukan viereisessä kaupassa ja mieleen jäi sen lähes täydelliset saundit ja hinta. 4000e ylös päin. Vittu kirposi huuliltani, kun tajusin että ei koskaan. 3) Moog 12 stage phaser. Tää oli pitkään ostolistalla, mutta hassaanko 400e efektiin, jota käytän yhessä piisissä. en. Noh ei siinä mitään. varmaan saan "lähes yhtä hyvät" saundit jostain hollowbody schecteristä ja mun omista styrkkareista. |
tegu 12.07.2004 13:03:10 | |
---|
ainahan haluta saa :D mäkin haluaisin nyt 200 e käteen että saan uudet mikit kitaraan ja uuden pleksin ja vielä jotain. -> http://megat5000.tk |
ajs 12.07.2004 13:08:32 (muokattu 12.07.2004 14:01:05) | |
---|
Mitäs noita nyt on... ainakaan "lähitulevaisuudessa" ei tule seuraavia hommattua: -Dean Time Capsule V custom -kitara. -PRS "513" -kitara. -Mad Professor -putkinuppi ja -kaappi. -Diezel Herbert -putkinuppi. -Restauroitu ja MIDI-kitillä varustettu Roland Jupiter 8 -syna. -NED Synclavier. -Käsityönä teetetty cembalo. -Steinway Model B -flyygeli. -Helvetisti sellaisia boutique-efektipedaaleja, jotka olisivat aivan älyttömän hienoja johonkin tiettyyn tilanteeseen, mutta maksavat ainakin 200e/kpl. Sellaisia ei tule ikinä ostettua, vaikka rahaa olisikin. Toisaalta noiden kalliiden laitehankintojen kanssa on ainakin meikäläisellä vähän niin, että sitä rahaa sitten säästetään vaikka muutaman vuoden verran viikko kerrallaan, kunnes riittävä summa on kasassa. Ja sitten taas uudestaan... Eli ei varmaankaan ole mitään instrumenttia, johon ei koskaan olisi varaa, jos sellaisen tosissaan haluaa - keskikokoisen auton hinnalla saa jo aika hienoja musiikkikamoja. Paitsi kirkkourut, mutta minulla ei ole edes varaa taloon johon sellaiset voisi asentaa... EDIT - Lisäyksiä: -Spector NS5XL -basso. -Edenin WT-sarjan pääte, etuvahvistin ja 2 kpl 210XST-kaappeja. -dbx 160 -kompressori. "Mozart sentään sävelsi sinfoniansa loppuun asti sen sijaan että olisi jäänyt jotain kuppaa potemaan." -sub zero |
Niq 12.07.2004 13:19:53 | |
---|
Soittotaito. I have a cunning plan |
sterbo 12.07.2004 13:22:13 | |
---|
Soittotaito. Tämä korvaantuu mahdollisimman suurella määrällä erilaisia soittimia, mieluiten todella hintavia sellaisia. "Listeners of progressive rock have often got long and filthy hair, old, colorful and shabby clothes." |
Niq 12.07.2004 13:23:05 | |
---|
Tämä korvaantuu mahdollisimman suurella määrällä erilaisia soittimia, mieluiten todella hintavia sellaisia. Niinhän te luulette. Välineurheilijat. ;) I have a cunning plan |
dragon 12.07.2004 13:23:55 | |
---|
Soittotaito. Tämä on aivan totta! Klikkasin plussaa! Itsekin, kun tulee netissä kuolailtua kitaroiden, vahvareiden ja pedaalien perään, niin aina välissä hiipii päähän ajatus, että voisi opetella jossain vaiheessa soittamaankin kunnolla! |
askomiko 12.07.2004 13:47:02 | |
---|
Canon 1Dmk2 -digikamera. 4000e. :( |
McNulty 12.07.2004 13:51:34 | |
---|
jahas, GAS listaa... no minun GAS-lista on seuraavanlainen: #1 - 3-Color Sunburst Fender tai Tokai Stratocaster, S/S/S mikityksellä ja vintage tremololla. #2 - Schecter Jazz Elite archtop/hollowbody jatsi-skepa #3 - Lisää pedaaleita (parit fuzzit, MXR DD-11 Dime Distortion, Boss DD-5 tai 6 jne jne...) #4 - Oma kämppä (ei vuokra) #5 - Uusi auto #6 - Tyttökaverille pitäis ostaa vuosipäivän kunniaksi joku lahja #7 - pizza (hei, tähänhän miun kate riittää... oujea) sellasta =) T-Bone |
Joees 12.07.2004 14:00:12 | |
---|
#6 - Tyttökaverille pitäis ostaa vuosipäivän kunniaksi joku lahja Eikä tarvi. Tee itse, siinä on paljon enemmän asennetta. Mä en ole vielä koskaan ostanut yhtään mitään vuosipäivän kunniaksi. Ei, en ole kusipää itara paska - en vain ole vielä tajunnut sitä ideaa. Jeps. Onhan tuota ostettavaa, vaan mihinkäs nuo rahat eivät riittäisi kun vain jaksaa säästää. Tekisi mieli pientä kotistudiota erittäin kovasti, mutta juuri nyt ei ole varaa - kenties ehkä toivottavasti pian olisi.
Groooove is in heart! |
Jackson Dinky 12.07.2004 14:41:42 | |
---|
Esp khv mmv. se valkonen. Mutta ei tule rahaa. Yhyy :'( Jos mä sitte kun jos mä sitte kun jos kun jos kun mä sen ostan niin en tarvitte enää mitään. Ihan oikeasti mä en sitte tarvi enää mtn. Jau jau! |
Billsner 12.07.2004 14:53:30 (muokattu 12.07.2004 14:55:07) | |
---|
Kivaa olisi: -uusi auto -toinen seiskakielinen -les paul -uusi vahvistin (engl thunder combo, peavey Triple XXX Combo tai 5150 combo) Oikeasti tarvin: -lisäkaapin (joka on työnalla) -uuden auton (johon ei ole varaa) -toinen seiska You must gather your party before venturing forth. |
Antroid 12.07.2004 14:54:06 (muokattu 12.07.2004 14:58:26) | |
---|
-Käsityönä teetetty cembalo. Tiedänpä ihmisen, tai itse asiassa parikin, jotka tuollaisen toteuttaisivat. Halpaa se ei kyllä varmaan ole. Ja kyllä, Matchless on namu! Testailin Hellas Pianossa yhtä kitaraa ja se soundasi yllättävän hyvältä, ainakin ollakseen tele, kunnes sitten musitin, että mikä tahansa kiinanihme kuulostaisi hyvältä sen vahvistimen läpi. On se hyvä, ja hieno. |
Feggy 12.07.2004 14:59:29 | |
---|
Tämä korvaantuu mahdollisimman suurella määrällä erilaisia soittimia, mieluiten todella hintavia sellaisia. Ei pidä paikkaansa. Kokeiltu on. Rumpalia etsitään psykeedeelis & new wave-vaikutteiseen rockbändiin Helsinkiin. Laitapa pikaviesti, niin kuulet lisää. |
Skebaristi 12.07.2004 15:28:25 | |
---|
-ESP SV Standard -Laney VH100R -2x12 kaappi, joku marshall "Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy" |
Super-Jari 12.07.2004 15:30:42 | |
---|
- kaikkea kivaa - lisää Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
Rusakko 12.07.2004 15:39:57 | |
---|
2) Matchless putkivahvari. Testailin kerran siinä levytukan viereisessä kaupassa ja mieleen jäi sen lähes täydelliset saundit ja hinta. 4000e ylös päin. Vittu kirposi huuliltani, kun tajusin että ei koskaan. Kävinpä sattumalta viime torstaina kysesisessä kaupassa. Testailin vähän kitaroita ja myyjä kysyi josko haluaisin sähköä myös. Pistipäs pirulainen mun kitaran juuri tuohon yli 4000 eugenin Matchlessiin kiinni ja ei voi kun ihmetellä niitä saundeja. Niitä joutui kyllä kehumaan ihan vaikka kitara ei ollut mikään kummoinen. Pitäis varmaan käydä oman LP:n kanssa tyypittämässä ja ottaa sitten vaikka asuntolaina jos ei muuta keksi. BTW. jos oikein muistan niin sellainen 15W Matchless combo ois lähteny jo pariin tonniin. Sitäkin vois tietty harkita. |
zorro 12.07.2004 16:00:12 | |
---|
Vox ac30 ja rhodes piano OSTETAAN: Digitech WH1, lace sensor Red |
Wolffie 12.07.2004 18:11:30 (muokattu 12.07.2004 18:11:55) | |
---|
No kaipa tulis unelmasetti mulle: Music Man Edward Van Halen Signature Peavey 5150 II 120w putkinuppi ja 4x12 kaappi Ja sitte iso läjä huippupedaleja mm. flanger, chorus, distortion, delay, echo jne... Noh siinä ois ihan mukavat välineet jo :D EDIT: Meinas nyt unohtuu noi aidot Van Halen trikoot :P EVH 4ever !!! |
Kitaravirtuaali 12.07.2004 18:15:26 (muokattu 12.07.2004 18:19:30) | |
---|
ENGLin vermeet, ehkä mieluiten räkkimallina eli E580-etunen, 930/60 päättäri ja joku hyvä kaappi. Ei perskeles, irtoais. Sitten joskus kun säännöllisiä töitäkin on... Toinen vaihtoehto sitten joku Mesan TriAxis ja joku kova päättäri. Kitaraa ei niin kovin mieleni enää tee, tarpeeksi hyvä killuu jo seinällä. E: Tarkemmin ajatellen myös joku Dual tai Triple Recto voisi myös kelvata tiukan paikan tullen. E2: Myös joku hieman laadukkaampi digikamera olisi kiva. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Kaupatkaapas minulle Peaveyn Bandit tai Studiopro! |