Hermo menee!! Päätin sitten siirtyä astetta paksumpaan kielisatsiin ja useamman päivän olen tapellut tuon perkuleen tallan kanssa. Grr. Kikkavitosia otetaan ilolla vastaan. Muuten, jos lisään taakse yhden jousen, niin kannattaako hankkia samantien neljän uuden jousen setti? Joku täällä oli joskus sitä mieltä, että norjien ja väsähtäneempien jousten yhteiskäyttö saattaisi tuottaa ikäviä resonansseja. Kokemuksia? Sitten tuosta hihnatappiasiasta. Eli kierteet on kuluneet pois ruuvikolosta. Tähän taitaa olla Mnet -standardien mukainen ratkaisu pari tulitikkua ja Erikeeperiä. Poraanko ruuville esireiän, vai ovatko tulitikut + liima niin pehmeätä, että tuo olisi turhaa? Kenties turhaa pilkunviilausta nämä aatokset, mutta kun ne omat kepukat on vaan niin rakkaita, että äkisinkin tulee vainoharhaiseksi. |
Sitten tuosta hihnatappiasiasta. Eli kierteet on kuluneet pois ruuvikolosta. Tähän taitaa olla Mnet -standardien mukainen ratkaisu pari tulitikkua ja Erikeeperiä. Poraanko ruuville esireiän, vai ovatko tulitikut + liima niin pehmeätä, että tuo olisi turhaa? Itse olen tullut toimeen Erikeeper ja hammastikku -yhdistelmällä, siis ilman poraa. |
Hermo menee!! Päätin sitten siirtyä astetta paksumpaan kielisatsiin ja useamman päivän olen tapellut tuon perkuleen tallan kanssa. Grr. Kikkavitosia otetaan ilolla vastaan. Muuten, jos lisään taakse yhden jousen, niin kannattaako hankkia samantien neljän uuden jousen setti? Joku täällä oli joskus sitä mieltä, että norjien ja väsähtäneempien jousten yhteiskäyttö saattaisi tuottaa ikäviä resonansseja. Kokemuksia? Resonansseista tiiä, mutta itse ainakin sitte löisin uutta jousi-kertaa kaikki.. Jämerämmät jouset? Eipä sitä muuta voi sanoo kun että "sympatiaa" ja kyllä se siitä, ajan kanssa varmaan menee ihan OK.. |