finlandica 13.11.2005 19:12:42 | |
---|
Elikkäs onko se pahasti pielessä ku mulla on toi floikka noin millin etukenossa, siis se levyosa tai se minkä pitäisi mennä kannen kanssa samaan tasoon ni sen levyn taka osa on etu osaa noin millin ylenpänä |
lukeman 13.11.2005 19:29:16 | |
---|
Ei ole ollenkaan pielessä. |
Pnctocn 13.11.2005 20:08:39 | |
---|
Elikkäs onko se pahasti pielessä ku mulla on toi floikka noin millin etukenossa, siis se levyosa tai se minkä pitäisi mennä kannen kanssa samaan tasoon ni sen levyn taka osa on etu osaa noin millin ylenpänä ei haittaa. hienosäätöjen kannalta on helpompaa jos talla on takakenossa ennemmin kuinn etukenossa. milli on aika vähän, joten ei haittaa. jos kutenkin haluat floikan vaakatasoon, niin kiristä jousten ruuveja kunnes talla on vaaterissa haluamallasi vireellä. "Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin" |
svilo 13.11.2005 20:23:11 | |
---|
Hieman lievä takakeno oli toimivin.....kun floideilla leikin :) -sv - Life is too short for bad tone, get a Z ! |
wellu 13.11.2005 22:32:25 | |
---|
itse tykkään että floikka on etukenossa, muutaman kerran on tullut säädettyä se liiankin eteen, jolloin kun on vetänyt kammen täysin taakse, kieli/kieliä on mennyt poikki. Lyrics.Wasted time between solos. |
oiva tumpeloinen 13.11.2005 22:57:47 | |
---|
itse tykkään että floikka on etukenossa, muutaman kerran on tullut säädettyä se liiankin eteen, jolloin kun on vetänyt kammen täysin taakse, kieli/kieliä on mennyt poikki. Soittomukavuuden kannaltahan on täysin subjektiivista, missä asennossa talla on. Vireen pitämisen kannalta taas paras asento on joko suora tai lievä takakeno. |
Mikaelo 13.11.2005 23:20:34 | |
---|
Mitä pystymmässä kampi on, sitä parempi. Älä! |