Ajattelin hommata Vox Tonelab SE:N ja Engl e840/50 päättärin kaveriksi hyvän 4x12 -kaapin. Riveran k412t, VHT:n kaappi (en tiedä mallia), mesan rectifier trad slant ovat vaikuttaneet päteviltä. Ainoastaan VHT:tä olen itse kokeillut ja se oli "ihan jees". Mesan jättäisin ehkä ostamatta, sillä hinta alkaa olla jo kipurajan yläpuolella. Haluaisinkin kuulla kokemuksia tuosta Riveran kaapista. T-kaupassa maksaisi 1050 euroa. Hardrokkia tulee pääosin veivailtua, mutta poikkean myös välillä rankemmassa sekä kevyemmässä ja popimmassakin kamassa. Soundilta odotan selkeyttä ja erottelevuutta, mutta myös lämpöä, muttei liikaa tunkkautta. |
Oho, hinta on näköjään noussut. Itse maksoin omastani 949e. :) Itseltäni siis löytyy juuri tuo K412T-kaappi, ja olen kyllä ollut tyytyväinen niin mesa single recton, engl powerballin kuin JCM900 SL-X:n kanssa. Jämäkkä, laadukas ja hyväsaundinen kaappi, jos vaan sattuu tykkäämään v30-elementeistä. Minä tykkään. |
Pitänee ainakin yön yli miettiä ja kahtoa aamulla, josko laittaisi tilauksen menemään. Sääli ettei tuolle Riveralle ole maahantuojaa. Olisi ollut hyvä päästä ensin testaamaan kaappia. No, pääasia, että pääsee viimeisistäkin rahoista eroon! Voikin sitten käydä vähän useammin vanhemmilla syömässä, kun alkaa kaurapuuro tympiä :D |