Volcom 08.11.2005 13:16:31 | |
---|
Niin, olen katsonut noita Behringerin pedaaleita kun niistä on tarvetta, ja ne näyttävät olevan halpoja. Tarvitsisin pedaaleina: -"boosterin/lisäsärön" sooloja varten olen ajatellut: BEHRINGER TO100 -"wah wahin" olen ajatellut: Behringer HB01 Hell Babe -viritysmittarin (siis lattia) niin, mikä halpa? -joku muuntaja härdelli, mistä kaikille saisi virtaa.. mikä? Pattereiden kanssa en haluaisin alkaa leikkimään. olisikohan ostoksissa jotain järkeä, vai pitäisikö ostaa multiefekti, vai vai mitä? kaikille näille olisi kuitenkin kova tarve.. Vahvistimena toimii Vox AD50VT soitetaanko paranoid? |
Volcom 08.11.2005 13:21:25 | |
---|
niin ja thomanilta ajattelin tilata... soitetaanko paranoid? |
J.RA 08.11.2005 13:55:49 | |
---|
Multiefektillä saat mun mielestä helpommin nuo efektit. Multiefeti tuo lisäksi kaikkea muuta millä on kiva leikkiä. Sulle voisi olla sopiva Bossin ME50. Suosittelen ainakin testaamaan. Käytettynä saatat löytää varsin passeliin hintaan(Toki tulee kalliimmaksi kuin noiden Behringerien pedaalien kanssa, mutta saatpa ainakin paljon enemmän ja ehkä rahasi joskus pois kun säilyy jälleenmyyntiarvo noissa pikkaisen paremmin) -Sellasta se vaan on- |
Hank Marvin_ 13.11.2005 00:55:00 | |
---|
Bossin pedaalit on aika kovis pedaaleja ja toimii ihan pirun loistavasti...! Hyvää Wahia ei saa pikku rahalla...! DUNLOPin GCB-95 Cry Baby Wah Wah on aika toimiva värkki ja hintakaan ei ole maata kaatava...! ja boost pedaaliks joku Fulltonen Fat boost pedaali...! Omasta mielestäni nuo multiefekti hommat puurottavat soundin...! |
karikko 13.11.2005 09:27:13 | |
---|
Muuntajahärdellin saat Millbrook-musiikista Helsingistä n.50e.Siihen saa 7 lisälaitetta kiinni. |
karikko 13.11.2005 09:28:23 | |
---|
Ja muuten kaikki noi muutkin pölkimet löytyy sieltä. |
Boltsa 13.11.2005 09:30:51 | |
---|
Omasta mielestäni nuo multiefekti hommat puurottavat soundin...! Ainakaan mulla ei oo mitään ongelmia Boss Me50:sen kanssa puuroutumisen, tai yleensä minkään muun suhteen. Mutta jos kallistut ME50:n suuntaan, kannattaa katsoa mnet tori ja huuto.net. Aika usein on näitä myynnissä alle 200 euron. Boltsa |
Ukko 13.11.2005 10:54:58 | |
---|
Multiefektillä saat mun mielestä helpommin nuo efektit. Multiefeti tuo lisäksi kaikkea muuta millä on kiva leikkiä. Sulle voisi olla sopiva Bossin ME50. Tuosssa olisi etunsa. Kaikki samassa kuorissa eikä mitenkään huonolaatuisina. |
Thule 13.11.2005 11:33:56 | |
---|
Ketjun aloittajan vahvistimessahan on noita efektejä valmiina, että onko se multiefekti sittenkään se paras ratkaisu? I don't think so. Let's get dangerous. |
Volcom 13.11.2005 11:53:18 | |
---|
Ketjun aloittajan vahvistimessahan on noita efektejä valmiina, että onko se multiefekti sittenkään se paras ratkaisu? I don't think so. Niin on, mutta on tuo multiefekti silti harkitsemisen arvoinen. Olisihan se kätevää kun löytyisi viritin, wah, "boosti" yhdestä paketista... ja sitten pystyisi tekemään vaikka niin että pistäisi Voxista reverb/choruksen ja multiefektistä vielä vähän delaytä niin olisi oikein mahtavat kliinit! Eli siis varmaan jotain multiefektiä etsin! TARJOTKAA jos on hyvää myynnissä! soitetaanko paranoid? |
Volcom 13.11.2005 11:53:36 | |
---|
niin ja kiitoksia kaikille vinkeistä! soitetaanko paranoid? |
Thule 13.11.2005 12:19:49 | |
---|
No niin, no joo. Tottahan tuokin. Let's get dangerous. |
Hank Marvin_ 13.11.2005 13:12:14 | |
---|
Totta että multiefekti on aika kätevä härdelli mutta soundit on huonompia kuin yksittäisissä pedaaleissa...! Mutta tuo multiefekti on kyl ihan varteenotettava vaihtoehto jos haluaa yksinkertaista... Mutta kannattaa aina miettiä tarkkaan mitä ostaa...! |
Boltsa 13.11.2005 13:59:17 | |
---|
...mutta soundit on huonompia kuin yksittäisissä pedaaleissa...! Tuota en allekirjoittaisi ainakaan ME50:n kohdalla. Ja varsinkaan modulaatio-efektien kanssa. Ne kuulostavat (lähes) samalta kuin alkuperäiset. Säröistä en sano sen enempää koska ainut ME50:ssä oleva särö jota olen irtolootana testannut on Metalzone, mutta kyllä se kuulostaa about samalta. Boltsa |
Olli S. 13.11.2005 15:52:11 | |
---|
Jos vielä erillispedaaleja mietit, niin minusta Behkun Blues Overdrive oli parempi kuin TO. To:sta jäi vähän tunkkainen kuva ja Blues OD kuulosti muutenkin miellyttävämmältä. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
Hank Marvin_ 13.11.2005 16:42:25 | |
---|
No jos sulla on joku hyvä putkivehje ja sit pistät väliin multiefektin niin kyl se soundi kärsii....! Se on aina niin paljon kiinni vahvistimesta mitä haluaa ja mikä sopii...! |
Boltsa 13.11.2005 19:11:04 | |
---|
No jos sulla on joku hyvä putkivehje ja sit pistät väliin multiefektin niin kyl se soundi kärsii Sori jos nyt tartun melki jokaseen sun kirjotukseen. Mulla vain on näkemykseni asiasta ilmeisesti hieman erit :) Eli riippuu ihan täysin multiefektistä. Jos laitteessa on true-bypass niin sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä. Ja se, miten efektejä käyttää, vaikuttaa paljon. Teoriassa hyvän multiefektin pitäis olla sama asia kun monta stomp-boxia. Eli JOS multihärpäke sotkee soundia, ei välttämättä ole efektistä vaan käyttäjästä kiinni. Boltsa |