Theodor 05.12.2005 21:41:11 | |
---|
Elikkä olis tarkoitus vähä alkaa modaamaan tota epin exploreria. Se nääs on päässy aika häjyyn kuntoon, joten en viitti siitä alkaa kunnostamaan alkuperäistä. :) Oon suunnitellu siitä alavireistä hevikeppiä joten tuhnu kaulamikki kokonaan pois ja tallaan joku hyvä hevimikki. Paskan kelluvan tallan vaihdan kiinteään versioon. Mikkivalitsin pois koska sillä ei mitään käyttöä oo ku on vaan 1 mikki ja puolituksia en tarvi. Tonenkin varmaan otan pois. Elektroniikka siis mahdollisimman yksinkertaiseksi, vain volume potikka ja mikrofööni. Kieliksi siihen tulee 10-70 ghs boomers Zakk Wylde setti. Jos keksitte niin kertokaa jotain hyviä vinkkejä mättöhevikepin toteuttamiseen :) Ja saa toki sanoa jos suunnitelmissani on jotain tuhoon tuomittua :D Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |
JCM 05.12.2005 22:14:58 | |
---|
Schaller / Gotoh (jompikumpia) - tune o matic talla, EMG 81 mikit. Onks sul passiivimikit ny siin, vissiin on? Eli joudut tekemään vähän enemmän duunia jos aktiivit laitat. |
Jannipaali 05.12.2005 22:16:44 | |
---|
Schaller / Gotoh (jompikumpia) - tune o matic talla, EMG 81 mikit. Onks sul passiivimikit ny siin, vissiin on? Eli joudut tekemään vähän enemmän duunia jos aktiivit laitat. Tai sitten SD Dimebucker ja SD Invader Passiivipelejä mättöön ja vaikka mihin muuhunkin. THV-klubi #40
Menossa mukana: Musiikkikullas
"Bang your head, kill your soul, let your fucking head explode" |
Puavali 05.12.2005 22:29:49 | |
---|
Jatka kaulaa. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
Theodor 05.12.2005 22:32:05 (muokattu 05.12.2005 22:38:14) | |
---|
nyt on epiphonen vakio passiivimikit :) Mitä eroa on insinöörillä ja esinahkalla? -Esinahka ymmärtää vetäytyä taakse, kun ryhdytään tosihommiin |