Gramer 07.12.2005 20:06:56 (muokattu 07.12.2005 20:08:17) | |
---|
Päiviä. Suunnitelmissa olisi siis ostaa uusi kitara. Ainoa ongelmani onkin, kun vasuri olen ettei liikkeistä kovin montaa keppiä löydy testattavaksi. Hinnaksi olen asettanut ~1000 euroa. Kattelin noita kitaroita netissä sitte ja silmiin pisti tämmöne kaveri: http://www.soundslive.co.uk/product … ries-Stratocaster-LH-RW~ID~2370.asp Mitä mieltä tästä kitarasta? Stratocasteria oon kyllä miettiny ihan tosissaan. Ainoa vaan että tarkotus ois vaihtaa tuohon sitte tallamikiksi humppari, onko isokin homma? Mites muute, onko hyvä floikka ja onko kenelläkää muita kokemuksia? Entä joku muu kitara? Ehotelkaa semmosia joita pääsis mielellään joko Oulussa tai Helsingissä testaamaan, mutta muutkin käy. Kiitos vaivannäöstä. edit: Niin ja pääasiassa sitä tulisi soiteltua rokkia ja heviä ja miksei joskus vähä bluesiakin... Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa... |
Ziggy Bubba 07.12.2005 20:32:17 | |
---|
Juu tiedän kyllä tuon kitarametsästyksen vaikeuden vasureille, kohtalotoveri kun olen. "kokeile niin montaa yksilöä kuin voit" on paras vitsi.. Enpä muista mitään vasurimallia nähneeni yhtä enempää samassa liikkeessä (tai kaupungissa:)). Vaikuttaisi tyylisi olevan tuolla hårdimman rockin puolella, ootko ihan varma että halua Stratocasterin? Tolla rahalla saisi jo vaikkapa Gibsonin SG Specialin tai Tokailta tasokkaan Japanin Lespan... Ei tarttis vaihdella niitä mikkejäkään :) Tossa pari Stratoa Saksasta: http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=e1a8bb980a5d20f7a7a3a5c5d06dd796 ja http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=e1a8bb980a5d20f7a7a3a5c5d06dd796 Ja noihinhan saa niitä single-coilin kokoisia humppareita, ei tarvitse runkoa sorvailla. Seymour duncanilla on ainakin JB jr. ja Hot Rails... Jälkimmäisellä vetää muuten se D. Murray :D Onnea metsästykseen! www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Quu 07.12.2005 22:42:13 | |
---|
Itsekkin olen paininut tuon vasuristraton hommaamiseen liittyvän ongelman kanssa. Tänään sitten tilasin Itävallasta tällaisen: http://www.musik-produktiv.at/shop2 … 3129234/sid/!06082002/quelle/listen Maksutapana Cash On Delivery, eli ainoa asia mitä voin menettää on kärsivällisyyteni :) Auttakaas kokeneemmat sen verran, että jos toi kitara UPSilla tulee, niin onko minun osuuteni siinä vaiheessa ohi kun isken kuriirille rahat kouraan ja kiitän palvelusta? Postiennakollahan se riittää, että maksan sinne postiin sen paketin, mutta UPS:stä ei ole kokemusta. juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
Gramer 08.12.2005 14:15:58 | |
---|
Nostan tämän jos joku vaikka innostuisi vastailemaan. Kysymyksiäkin löytyy. Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa... |
Quu 08.12.2005 15:58:23 | |
---|
Njoo, mulla ei ole valiä enää kun tuli tuolta musik-produktivelta samana päivänä mailit, että tilaus on vastaanotettu ja myöhemmin tuli maili, että se on peruttu koska Itävallassa ei ole Deaneja :P Metsästys siis jatkuu edelleen... juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
Antroid 08.12.2005 17:05:06 | |
---|
Himottaisi kovasti tuollainen Fenkun Deluxe strato, mutta kun ei ole rahaa, niin ei ole ostovoimaa. Ihan näppärä peli. Jos halvempia katselette, niin suosittelen Japanissa valmistettuja. Siihen vaan tallapalat vaihtoon ja jos välttämättä haluaa, niin Warmothilta 22-nauhainen kaula mieleisillään spekseillä. Hjuva kuitara pitäisi olla se, siis. |
Jaakko Hyvärinen 08.12.2005 18:15:56 | |
---|
Auttakaas kokeneemmat sen verran, että jos toi kitara UPSilla tulee, niin onko minun osuuteni siinä vaiheessa ohi kun isken kuriirille rahat kouraan ja kiitän palvelusta? Postiennakollahan se riittää, että maksan sinne postiin sen paketin, mutta UPS:stä ei ole kokemusta. Muistaakseni meni niin että maksat sen sinne UPS:sälle ja sit kuriiri vaan tuo sen.. en mee takuuseen..viisaammat korjatkoon. J-boy #6
Älkää uskoko yläpuolella olevaa tekstiä! |