ReBeat 11.12.2005 00:58:45 (muokattu 11.12.2005 01:10:53) | |
---|
Lauantai-ilta ja keskustelunhalu lievästi korostunut. http://www.michaelkellyguitars.com/archtops/solidbody.html Onkos jollain kokemusta tuollaisista Koreassa tehdyistä Michael Kelly -kitaroista? Ihan kohtuullisen näköisiä ovat (sehän se tärkeintä) ja jotkut ovat netissä jopa pitäneet noista jonkin verran. Patriot Q, Hourglass Q ja T sekä Valor Q kiinnostavat hiukan. Tollaisen saisi kotiinsa uutena noin neljällä sadalla. Lievennetään nyt vaatimuksia sen verran että mutu-tuntemuksetkin ovat aivan tervetulleita. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Aki 11.12.2005 14:11:33 | |
---|
Noi on kaikki lastenkitaroita, pikkukitaroita. Oikeassa kitarassa skaalaan pituus on 25,5"! ;o) Ei vais. Erittäin upean näköisiä, ainakin näin kauempaa. Mistä meinasit tilata, noilla kun ei jälleenmyyjiä näytä Euroopassa olevan kuin akustisille? Tässä herää itselläkin vahvat halut ton puoliakustisen Jumbon suhteen, just tollanen olis tosi kiva... Sua on syyttäminen GAS:in herättämisestä! :oP Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
ReBeat 11.12.2005 15:36:56 | |
---|
Noi on kaikki lastenkitaroita, pikkukitaroita. Oikeassa kitarassa skaalaan pituus on 25,5"! ;o) Samaa mieltä :) Toisaalta oon kyllä melko pentuasteella vieläkin, isommassa ruumiissa vaan, joten ehkä tollasta uskaltais kokeilla. Mistä meinasit tilata, noilla kun ei jälleenmyyjiä näytä Euroopassa olevan kuin akustisille? Googlella vasta kattelin ihan summassa... ei oo kovin vakavia aikeita vielä. Joku sellanen liike USA:ssa mikä lähettäis USPS:n kautta tai mielellään jos käytettynä joltain yksityiseltä löytäis. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Aki 11.12.2005 18:17:57 | |
---|
Joku sellanen liike USA:ssa mikä lähettäis USPS:n kautta tai mielellään jos käytettynä joltain yksityiseltä löytäis. Palstan pysyvissä on tarinaa kitaran tilaamisesta USA:sta. Itse olen jättänyt USA:n väliin, menee niin monessa välissä lisämaksuja (maksaminen, lähetys, käsittelykulut, tulli, alv...). Ja Saksasta on sen verta hyvin löytynyt haluamiani malleja. Michael Kelly tuottaa Ebayn haussa tulosta vain Ameriikan mantereelta. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
ReBeat 11.12.2005 18:58:15 | |
---|
On siinä tosiaan omat vaivansa tilata rapakon takaa. Tyytyväinen olen silti tähänastisiin kokemuksiin (3 kitaraa + pedaaleita). Jyväskylä on siitä mukavan pieni kaupunki että mikään ei ole hirveän kaukana, ei myöskään tullin toimipiste. Maksamiseen liittyvät kulut on suhteellisia ja jos kitaraa sais uutena jostain paikasta (Euroopasta) minne maksaessa ei tulis kuluja niin sieltä toki. Mutta PayPalilla pystyis maksamaan ilmaiseksi USA:aankin. Tällasta edullisemman luokan kitaraa katsellessa kaikki ylimääräiset kulutkin vaikuttaa toki enemmän. USPS olis hyvä kun se on varmaan halvin. Ei viitsisi kovin kallista rahtia maksaa ton hintaselle kitaralle. Toisaalta, jos ei niitä saa kuitenkaan muualta ja jos kitara osottautuiskin paremmaksi kuin aidot Gibson Les Paulit niin... :D Nojoo, jos jättäis väliin tuon asian kehittelyn. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |