Aihe: Kitaralaukku
1
MasK oF SaNiTY
24.09.2005 21:32:46 (muokattu 24.09.2005 22:11:16)
Eli näin..

Ostin äskettäin uuden kitaran.. Ja koska soitan hevimpää ja itse pidään siipikarja, rr/mmv skitoista ostin esp-ltd mmv sn:n.. ja aivan mahtava kitara on..

Uskoishan sitä että kitara olisi kaulapainoinen mutta ei oo ollenkaan vaan juuri sopiva...

Huomioin kyllä että laukkua ei kyseiseen kitaraan löytynyt mutta ostin kitaran silti..

Nyt kysyisin että saako MISTÄÄN kyseiseen kitaraan laukkua?? ei taida nämä rhoadsin sun muut laukut sopia..

Pitäiskö tehdä oma laukku kotona... ja joku on sitä mieltä olisi kiva jos osaisi myös sanoa miten sen kannattaisi tehä..

Kiitän / MasK oF SaNiTY
Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä!
-K-
24.09.2005 22:32:40
olikohan gatorilla ja rockcasella semmoisia laukkuja mistä sai ne sisätilat koottua pehmustepaloista mallin mukaan.

www.google.fi ..eli en muista suoraan osoitteita.
Ei suotta elämys.
MasK oF SaNiTY
24.09.2005 22:58:09
olikohan gatorilla ja rockcasella semmoisia laukkuja mistä sai ne sisätilat koottua pehmustepaloista mallin mukaan.

www.google.fi ..eli en muista suoraan osoitteita.

millä tavalla tarkoitat... jos itse saa koottua??
Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä!
SirElwood
24.09.2005 23:07:07
millä tavalla tarkoitat... jos itse saa koottua??

Saat sijoiteltua ne pehmusteet sinne laukkuun kitaran mallin mukaisesti. Eli tavallaan sellainen "universal" laukku, joka sopii kaikille kitaroille.
Twinkle
25.09.2005 02:24:57

Nyt kysyisin että saako MISTÄÄN kyseiseen kitaraan laukkua?? ei taida nämä rhoadsin sun muut laukut sopia..

Minulla menee Rhoads ainakin tuommoisessa Rockcasessa.

http://www.thomann.de/thoiw3_rockca … 0918b_soft_light_case_prodinfo.html

Vaikka tuoteselosteessa sanotaankin ettei Rhoads sinne sovikaan, niin Thomannin asiakaspalvelu sitä minulle tarjosi käyttöön siitä huolimatta. Alla olevasta kuvasta näkyy, että oma työkalu sopii sinne varsin hyvin ja pienet väljät siellä täällä ei ole soittipeliä miksikään muuttaneet. Että tämän perusteella saattaa olla että tuo LTD:n lelu-rhoads sopisi kyseiseen pakkiin kanssa.

http://img.photobucket.com/albums/v106/satakle/rr5.jpg

Vaikka tuo nyt ei käytännössä mikään flightcase olekaan, niin tuommoisessa soittopeli on kyllä ihan tarpeeksi hyvin suojassa kunhan ei esmes lentokoneeseen lähde laittamaan.
MasK oF SaNiTY
25.09.2005 12:56:12
Minulla menee Rhoads ainakin tuommoisessa Rockcasessa.

http://www.thomann.de/thoiw3_rockca … 0918b_soft_light_case_prodinfo.html

Vaikka tuoteselosteessa sanotaankin ettei Rhoads sinne sovikaan, niin Thomannin asiakaspalvelu sitä minulle tarjosi käyttöön siitä huolimatta. Alla olevasta kuvasta näkyy, että oma työkalu sopii sinne varsin hyvin ja pienet väljät siellä täällä ei ole soittipeliä miksikään muuttaneet. Että tämän perusteella saattaa olla että tuo LTD:n lelu-rhoads sopisi kyseiseen pakkiin kanssa.

http://img.photobucket.com/albums/v106/satakle/rr5.jpg

Vaikka tuo nyt ei käytännössä mikään flightcase olekaan, niin tuommoisessa soittopeli on kyllä ihan tarpeeksi hyvin suojassa kunhan ei esmes lentokoneeseen lähde laittamaan.

Tuota jackson rhoadsille on olemassa oma laukku...
ei sinun olisi tarvinnut hankkia tuollaista..
Twinkle
25.09.2005 14:23:00 (muokattu 25.09.2005 14:23:12)
Tuota jackson rhoadsille on olemassa oma laukku...
ei sinun olisi tarvinnut hankkia tuollaista..

Olispas... se Jacksonin oma loota maksaa pari hunttia, tuo vajaan 50 eekkeriä. En maksa ainakaan laukkuun painetusta nimestä tuommoista hintaa, vaan ostan erotuksella vaikkapa 300 pulloa olutta, 30 pakettia kitarankieliä, maksan vaikka hieman yli puolen kuun vuokran tai ostan 7 behringerin halpapedaalia. :P
MasK oF SaNiTY
25.09.2005 14:33:48
hyvä pointti.. eli et omista rr1 tai sen tapaista... mutta olet täysin oikeassa.. olisin valmis maksamaan 150 euroa että saisin lootan joka sopii kuin hansikas..
MasK oF SaNiTY
09.12.2005 21:48:24
Nosto ( en jaksannut aloittaa uutta )
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)