Aihe: Meneekö liian halvalla ?
1
Zeni
15.12.2005 01:16:04
Olen myymässä tuota Tokai Stratocasteria ja paras tarjous on nyt 400euroa. Eli keppi on joku 70-luvun malli (ST?) ja kaula on vuosimallia 84. Ikäisekseen hyvässä kunnos, jotain kolhuja ja naarmuja löytyy. Elektroniikka vedetty täysin uusiksi ja aluvuorattu samalla->täysin häiriötön ? Mikit alkuperäiset jne. Otelauta tuossakin kaulassa on ruusupuuta ja kitarassa tremolo-talla. Näytti torilla olevan yksi 84 vuoden strato 650euroa. Siitä vain aloin miettimään ettei menisi turhan edullisesti.

Itsellä ei enää ole stratolle niin paljon käyttöä vaikka onhan tuo melko mukava pikkurosolla ja cleaninä.
temppiz
15.12.2005 02:00:21

Tuo kaula on jostain halpissarjasta (Tokai sekin) jota sen huoltoukkelin mukaan tehtii jotkut tietyt vuodet, siitä se päätteli sen kaulan iän ja siinä ollut sarjanumero viittasi myös -84:seen.

No kitarahan ei ole alkup. eikä tuo kaula ainakaan tuon halpissarjalaisuuden myötä anna kuvaa, että se olisi sieltä Tokain laadukkaimmasta päästä. En pidä mitenkään ryöstöhintana tuota 400€:a. Itse ostin Fenderin Japsi-straton (kys. mallia valm. vuosina 1985-1989) 361€:lla 1/2 vuotta sitten huuto.netistä ja siinä oli sentään mikkeinä Texas Specialit...
.taidemok aakom ediaT
rosberg
15.12.2005 08:53:34
itse maksoin omasta -88 japsistani 200e.
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
faq1
15.12.2005 08:54:43
Mulla on v. -79. Morris Strato. Onkohan tuolla mitään retro- tai muuta arvoa, vai onkohan ihan about satasen keppi?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)