Ajattelimpa täältä kysäistä vielä mikrofoni ehdotuksia omaan jaskaan. Tästä on ollut jo keskustelua varmasti paljonkin, mutta en vaan onnistunut löytämään sellaista topicia mistä olisin saanut selville jotain, kun toinen väittää toista ja toinen taas toista. Kitaran runko on leppää ja otelauta on ruusupuuta. Kitarassa on Floyd Rose talla. Haen soundiin lisää kirkkautta ja erottelevuutta. Musatyyli vaihtelee bluesista raskaampaan. Itse olen miettinyt Seymour Duncanin JB:tä tallaan ja jazzia kaulaan, toimiikohan nämä hyvin leppä runkoisessa kitarassa? Sen verran vielä että aktiivimikkejä en halua. ööh.. ..joo |
Itselläni tuo kyseinen yhdistelmä (Jazz & JB) on toiminut leppä/mahonki runkoisessa kitarassani varsin hyvi, sanokoot muut mitä haluavat. Sanovat, että mahonkirunkoisessa kitarassa tuo JB toimii vielä paremmin, mutta kun halusin lisää kirkkautta, niin sitä myös JB:stä sain. Joo, tiedän että mikin eq ei ole soundin eq, joten ei sitä tarvitse tulla mulle kertomaan. Tiedän myös sen, että ne potikat vahvarissa vaikuttaa siihen soundiin myös, joten sitäkään ei tarvitse tulla sanomaan... Minä nyt vain sain noista mikeistä sen mitä halusin. juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |