Aihe: Ibanez V70ce
1
akisetä
14.12.2005 10:32:10
Elikkäs onko kellään kokemuksia tuommosesta kitarasta? Kyseessä siis mikitetty akustinen, juuri sellainen jota oon tässä etsiskellyt. Ja vielä sopivan hintainenkin.

Ihan koti/harrastelu soittoon tulisi, joten mikään uskomaton üüber pro vehe ei tarvtsekkaan olla. Oon soitellu pari vuotta sähkökitaraa tuommosella melko järkyttävällä chester-merkkisellä strato-kopiolla. Voin kertoa että nyt on etusijalla edes jonkunlainen vireessä pysyminen ja erityisesti helppo/kevyt soitettavuus, ja tietysti myös soundi sais olla ihan perus-ok. Eli oisko tuosta ibanezista täyttämään noita vaatimuksia?

Toki aion itse testailla tuota ja mahdollisia vaihtoehtoja, mutta kun on yli 60km lähimpään soitinliikkeeseen niin ei viitsisi ihan vähän väliä ajella..
lassemv
14.12.2005 10:46:56
Muistelin että tuota mallia täällä olisi joskus kehuttu, ilman mikitystä tosin. En oo varma, haulla varmaan löytys.
Mä tilutan niin nopeesti ettei kitarasta ehdi kuulua mitään.
akisetä
14.12.2005 13:10:19
Muistelin että tuota mallia täällä olisi joskus kehuttu, ilman mikitystä tosin. En oo varma, haulla varmaan löytys.

Niin tosiaan unohtu mainita: haulla yritin mutta ei oikein kokemuksia löytynyt. Pitäisi aina muistaa aloittaa kertomalla miten haussa kävi :) ...vai :(
Twist
14.12.2005 14:34:34 (muokattu 14.12.2005 14:34:56)
Onhan se ihan peruskitara. En kehu tai hauku tuota kitaraa.. se vain on kitara. On ollut tässä kohta 3 kuukautta jo tämä kyseinen kitara itselläni. Ja halvalla lähti..
"Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P.
spiraali
17.12.2005 15:27:18
Joo itselläni on kyseinen kitara mustan värisenä ja halpa oli. sekä hyvä akustinen.
itse pidän todella paljon tästä skitasta.
Juukebox
17.12.2005 19:00:35

Itsellänikin on tuo kyseinen kitara. Mustana tietty;) Heti ensimmäiseksi hioin hieman alasatulaa, koska kielet tuntuivat olevan pikkasen liian korkealla. Ja kielet tietty heti vaihtoon. Akustinen ääni on heleän kirkas, niin kuin se yleensä metallikielisissä akustisissa onkin. Nuo mikit on kyl paskat, mutta onpahan kuitenkin mikitetty akustinen:)

Kaiken kaikkiaan olen tykännyt kitarasta ja suosittelen sitä lämpimästi muille jotka etsivät tuon hintaluokan akustista.
Aasinsilta moi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)