Aihe: Uutta vahvistinta hakemassa
1
DooMaster
31.12.2005 21:51:34 (muokattu 31.12.2005 21:53:16)

Olen nyt ettiny itelleni uutta vahvistinta ja haluisin nyt teidän mielipiteitänne näistä vahvisitmista..kitarana on LTD MMV BO ja heviä on tullut soiteltua.

Marshall Valvestate AVT100

Hughes & Kettner Attax 80

Peavey Classic 30

Vox AD120VT

Randall RG100 SC G2

Saatte toki ehdottaa parempiakin vahvisitmia.
,,/ Suidakra ,,/
Jag
31.12.2005 22:41:17

mimmosta soitat?
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo)
J.RA
01.01.2006 00:41:21
Mene kauppaan ja testaa. Osta se mikä kuullostaa parhaimmalta. Eikö ole helppoa?
-Sellasta se vaan on-
Eki79
01.01.2006 01:40:29
Suosittelen Randallia. Jos pätäkkää löytyy, niin Engl Screamer
Hei......HÖH...i!!! Soitettaisko välillä Panteraa...?
Twist
01.01.2006 03:21:21
Myykö Studiotec vielä Randallia? Tai jokin muu?
"Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P.
MasK oF SaNiTY
01.01.2006 03:23:16
Heavyä se soittaa.. randallia eteläsuomesta?..voihan aina tilata..
Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä!
juici
01.01.2006 13:30:11

Randall tai Vox. Randallista saa varmasti rosoa, mutta Vox on ehkä monipuolisempi. Kumpaakaan en ole tosin kokeillut.
"Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu!
P-Nut
01.01.2006 22:25:35

Voxia voin kyllä suositella. Olen nyt yli vuoden tuolla soitellut ja hyvin on palvellut. Soundeja löytyy monenlaisia ja niistä todellakin moni on toimiva eikä millään lailla muovisen tapainen. Itse en heviä oikeastaan soittele joten en ehkä ole paras sanomaan miten tuo siihen soveltuu, mutta jos ei vahvistimesta lähtevät säröt riitä niin pedaalia vaan eteen niin luulisi homman toimivan oikein mukavasti. Omasta mielestäni tuosta kyllä saa aikamoisen jyräsärön kun heittää sopivan särövahvarin mallinnuksen, gain täysille ja vielä tube OD-pedaaliefektin, joka myös vaikka täysille :) Itselläni on Les Paul ja Fender Highway 1 strato ja kummallekin kitaralle on löytynyt oikein mukavat soundit. Fenderille heleät cleanit ja Les Paulille paksut säröt.

Toivottavasti tästä jotain apua oli :) Mene ihmeessä liikkeeseen kokeilemaan vahvareita ja valitse niistä se mikä omaan korvaan kuulostaa parhaalta. Täällä kerrotut mieltymykset kun voivat omasta mielestäsi olla ihan erilaisia miten itse luonnehtisit tiettyä vahvaria siellä soitettuasi.
Damn, that's a fine pile of duckshit :]
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)